Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksihän naapurin mimmi morjenstaa mulle aina niin iloisesti yksin ollessaan, mutta miehensä kanssa katsoo aina maahan tullessaan pihalla vastaan?

Vierailija
05.02.2018 |

Pari kertaa olen silloinkin heitä moikannut, mutta molemmilla kerroilla ukko vain toljotti minua vihaisena ja he kävelivät ohi. Kummaa käytöstä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on noi porvoolaiset mimmi tuommosia.

Vierailija
2/11 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Super mustis mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olis mun mimmi joka morjestelis niin saisitte molemmat no tiedät kyllä

Vierailija
4/11 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alistaa ja on mustasukkainen. Simppeliä

Vierailija
5/11 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöinen mies viha provo tällä kertaa.

Vierailija
6/11 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan mun naapuri? Mulla on naapurin ukko, joka tervehtii mua iloisesti ja joskus käy juttusillekin. Mun miehen tervehdyksiin ei vastaa ollenkaan, joten eipä ukkoni viitsi enää yrittääkään. Ollaan tätä yhdessä ihmetelty. En mäkään sitten mieheni kanssa ollessa oikein tiedä mitä tekisin, joten siinä kiusaannutaan hiljaa kaikki kolme.

Vierailija
7/11 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöinen mies viha provo tällä kertaa.

Syyggistä väki valtaa. NIH.

Vierailija
8/11 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut monta tällaista naapuria. Nainen tervehtii iloisesti yksin ollessa ja saattaa jutella. Miehen kanssa ei välttämättä tervehdi ja saattaa katsoa maahan vain. Mies katsoo vihaisena. Mies ei tervehdi vaikka minä tervehdin häntä kun kohtaamme toisemme. Muuttavat yleensä 6kk sisään pois.

Vierailija
9/11 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan mun naapuri? Mulla on naapurin ukko, joka tervehtii mua iloisesti ja joskus käy juttusillekin. Mun miehen tervehdyksiin ei vastaa ollenkaan, joten eipä ukkoni viitsi enää yrittääkään. Ollaan tätä yhdessä ihmetelty. En mäkään sitten mieheni kanssa ollessa oikein tiedä mitä tekisin, joten siinä kiusaannutaan hiljaa kaikki kolme.

Ei kyllä se meillä menee niin päin, että tuo naapurin mies ei vastaa mun moikkauksiin, oli hänellä puoliso matkassa tai ei. Mutta erikoista tässä oli lähinnä se, että miehensä seurassa ollessaan ei moikkaa se puolisokaan, vaikka yksinään moikkaileekin. Välillä jää jopa pari sanaa vaihtamaan, jos olen esim. lumitöitä tekemässä.

Ap

Vierailija
10/11 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vaan sattumaa? Itse moikkaan välillä tosi iloisesti hyvällä tuulella, pahalla tuulella/väsyneenä en ollenkaan. En ole kiinnittänyt huomiota tapahtuuko mieheni kanssa vai ilman.

Vierailija
11/11 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko vaan sattumaa? Itse moikkaan välillä tosi iloisesti hyvällä tuulella, pahalla tuulella/väsyneenä en ollenkaan. En ole kiinnittänyt huomiota tapahtuuko mieheni kanssa vai ilman.

Okei. No tuossa voi olla perää, jos hänkin on samanlainen, ettei alakuloisena jaksa moikkailla. 

Ap