Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaverini saa iskettyä kaikki baarin miehet mutta minä en saa ketään?

Vierailija
05.02.2018 |

Olen brunette ja kaverini on blondi ja meillä on tapana laittautua viimeisen päälle baari-iltoja varten. Hymyilen, nauran ja olen helposti lähestyttävä, mutta en saa koskaan iskettyä miehiä baarissa tai muuallakaan. Hyökkäävä en ole, vaikka kontaktia otan aina kun mahdollista. Kaverini saa aina kaikki miehet, jopa ne, joista olen itsekin kiinnostunut. :( Miehet oikein tuodaan hänelle tarjottimella ja samat miehet tarjoilevat kaverilleni drinkkejä, mutta minut jättävät ilman. Valomerkin jälkeen kaverini lähtee baarista miehen kanssa ja minä taasen itkien yksin ja seuraavana päivänä juon pullollisen suruuni. Kumpikaan meistä ei ole ruma, vaan pikemminkin olemme tasokkaita naisia, mutta silti en saa miestä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juot suruusi eli vaikeuksia tunteiden käsittelyssä. Arvostelet ihmisten ulkonäköä tasojen mukaan, millä annat itsestäsi ylimielisen vaikutelman. Otat jatkuvasti kontaktia ja itket kun ei onnistu, eli vaikutat lisäksi epätoivoiselta. Näin siis tekstisi perusteella, tiedä sitten herätätkö baareissa samanlaisia mielikuvia.

En arvostele baarissa ketään, mutta yritin kuvailla minua ja kaveriani tuon tason avulla. Myöskään en ole humalassa baarissa, joten sekään ei ole esteenä enkä nyrpistele nenääni jos näen mielenkiintoisen miehen, johon haluaisin tutustua. ap

Vierailija
22/28 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös yksi tuollainen kaveri, mutta en ole kyllä ainut joka jää hänen varjoonsa, muutkin hänen kanssaan baarissa olleet ovat sanoneet, että jos miestä etsii, on turha hänen kanssaan lähteä, koska miehet jostain syystä aina kiinnittävät huomionsa tuohon naiseen. Eikä kyseessä edes ole mikään ulkoisesti  poikkeavan upea daami, ihan perusnätti eikä mikään huippuvartaloinen, mutta jokin hänessä vetää miehiä puoleensa. Mutta en ota asiasta ongelmaa, asennoidun vaan baarireissuihin hänen kanssaan eri tavalla.

Taitaa olla laiha. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, sinä olet ihan niinkuin minä, eli vaimomateriaalia, siksi säätäjät lähtevät muiden matkaan!

Luulin pitkään että olen epäviehättävä kunnes tapasin oman aviomieheni ja lastemme isän. Hän on uskomattoman komea, varakas, hyvä mies. Ihmettelin mitä hän minussa näkee.

Hän kertoi myöhemmin että hän valitsi minut koska näki heti että olen hänen tuleva vaimonsa: vaatimaton, kaunis, hyväsydäminen, älykäs, koulutettu, lähes raitiskin. Hiprakassa ollut mutta upea siskoni jäi häneltä huomaamatta, hän näki vain minut.

Olen yhä hämilläni kun hän kertoo miten ylpeä oli kun sai esitellä minut tyttöystävänään. Olin luullut olevani harmaa hiirulainen koska olin aina jäänyt täysin huomiotta upean mutta kevytkenkäisen siskoni vieressä.

Kukaan ei halua minua seksiseuraksi mutta vaimona olen kultaa, ja miehen suhteen voitin lotossa. En voisi olla onnekkaampi joten odota sinäkin prinssiäsi ihan rauhassa :)

Vierailija
24/28 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös yksi tuollainen kaveri, mutta en ole kyllä ainut joka jää hänen varjoonsa, muutkin hänen kanssaan baarissa olleet ovat sanoneet, että jos miestä etsii, on turha hänen kanssaan lähteä, koska miehet jostain syystä aina kiinnittävät huomionsa tuohon naiseen. Eikä kyseessä edes ole mikään ulkoisesti  poikkeavan upea daami, ihan perusnätti eikä mikään huippuvartaloinen, mutta jokin hänessä vetää miehiä puoleensa. Mutta en ota asiasta ongelmaa, asennoidun vaan baarireissuihin hänen kanssaan eri tavalla.

Taitaa olla laiha. 

Samaa kokoluokkaa kuin minä, normaalipainoinen, mutta ei mikään timmi.

Vierailija
25/28 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Njoo. Tosi tasokasta haluta panettaa itseään koko baarin miehillä.

Kaverini lähtee kaikkien halukkaiden miesten matkaan. Minua ei ole kukaan edes pyytänyt, mutta en lähtisi suoraan kenenkään luo panemaan. ap

Tässähän se syy on. Joskus olen tuhlannut monta tuntia aktiivista peliaikaa liehittelemällä naista, joka antoi ymmärtää muttei ymmärtänyt antaa.

Sinusta näkyy siis päällepäin, ettei lohkee, niin miehet on sen verta fiksuja etteivät rupee tuhlaamaan aikaa sun kanssas.

Vierailija
26/28 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, sinä olet ihan niinkuin minä, eli vaimomateriaalia, siksi säätäjät lähtevät muiden matkaan!

Luulin pitkään että olen epäviehättävä kunnes tapasin oman aviomieheni ja lastemme isän. Hän on uskomattoman komea, varakas, hyvä mies. Ihmettelin mitä hän minussa näkee.

Hän kertoi myöhemmin että hän valitsi minut koska näki heti että olen hänen tuleva vaimonsa: vaatimaton, kaunis, hyväsydäminen, älykäs, koulutettu, lähes raitiskin. Hiprakassa ollut mutta upea siskoni jäi häneltä huomaamatta, hän näki vain minut.

Olen yhä hämilläni kun hän kertoo miten ylpeä oli kun sai esitellä minut tyttöystävänään. Olin luullut olevani harmaa hiirulainen koska olin aina jäänyt täysin huomiotta upean mutta kevytkenkäisen siskoni vieressä.

Kukaan ei halua minua seksiseuraksi mutta vaimona olen kultaa, ja miehen suhteen voitin lotossa. En voisi olla onnekkaampi joten odota sinäkin prinssiäsi ihan rauhassa :)

Kaveriani ei ole kukaan sanonut hyväksi vaimomateriaaliksi toisin kuin minua. Baarin ulkopuolella saan usein kuulla olevani lempeä ja kaikkea mitä miehet toivovat vaimolta. ap

Vierailija
27/28 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverini lähtee kaikkien halukkaiden miesten matkaan. Minua ei ole kukaan edes pyytänyt, mutta en lähtisi suoraan kenenkään luo panemaan. ap

Tässähän se syy on. Joskus olen tuhlannut monta tuntia aktiivista peliaikaa liehittelemällä naista, joka antoi ymmärtää muttei ymmärtänyt antaa.

Sinusta näkyy siis päällepäin, ettei lohkee, niin miehet on sen verta fiksuja etteivät rupee tuhlaamaan aikaa sun kanssas.

En halua lohjeta enkä halvan makkaran mainetta. Olen mielelläni hyvää vaimomateriaalia. ap

Vierailija
28/28 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua lohjeta enkä halvan makkaran mainetta. Olen mielelläni hyvää vaimomateriaalia. ap

Joo, munkin exä antoi vaan 2x vuodessa, joten ero tuli. Uusi vaimo haluaa puuhia joka päivä niin kauan ku vehkeet toimii