Miten pääsen työpaikan "sisäpiiriin"?
Meillä on toimistossa eräänlainen nokkimisjärjestys. Sisäpiiriin kuuluu ehkä 12 yhteensä 18:sta työntekijässä. Tällä sisäpiirillä on johtaja ja kaksi apulaista, jotka päättävät kaikista työpaikan asioista: työhuoneista ja -pisteistä, lomista, työtehtävistä, koulutuksista, eduista ym. Nämä kolme esittelevät asiat esimiehille ja ne menee läpi aina.
Olen ollut täällä töissä viisi vuotta, mutta en ole päässyt lähellekään sisäpiiriä. Mitä minun pitäisi tehdä sinne päästäkseni? Muutoin voin vain unelmoida ylennyksistä, lomasta heinäkuussa, uudesta tietsikasta jne. Olen yrittänyt ostaa pullaa ja muuta, mutta ei ole auttanut.
Ollaan siis kaikki naisia täällä, lähimmät esimiehet on miehiä.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Usko pois, et halua olla siellä sisäpiirissä.
Miksenn haluaisi? Olisi kiva saada kaikkea mitä ne saavat. Eikä töitä olisi niin paljon kuin nyt. Ap
Voisiko joku neuvoa minua? Ihan oikeasti työssä viihtyminen alkaa kärsiä kun täytyy olla vuodesta toiseen keski-ikäisten tätien pomotettavana.
Jos olisin heidän suosiossa, minun ei tarvitsisi tehdä niin paljoa töitä, ei ylitöitä ja pääsisin muutenkin helpommalla. Voisin esim lähteä kymmenen minsaa etuajassa hakemaan lapsen päivähoidosta.
Tämä on ihan realiteettia ja tärkeä juttu minulle. Ap
Haarat auki niin piirit on sullekin auki.
Ei sille varmaan voi tehdä enää mitään. Hae uutta ja parempaa työpaikkaa?
piiriläinen kirjoitti:
Haarat auki niin piirit on sullekin auki.
Kyllä sitä itsensä myymistä on useammankinlaista laatua, joista pojatkin voi valita - ja on usein valinneetkin.
Usko pois, et halua olla siellä sisäpiirissä.