Mieheni valehtelee
Olen ahdistavassa tilanteessa.Mieheni valehtelee vakavasta asiasta ja tiedän 100 % varmuudella tämän.En pysty heittämään hänelle ns.mitään käsin kosketeltavaa faktaa eteen,mutta siis 100% varmuus.
Toinen kerta jo.Ei myönnä mitään,mutta syyttää kyllä minua huutaen.Ensimmäisellä kerralla lupasi että ei enää valehtele tällaisesta jos taas tapahtuu.Silloin siis asia selvisi,niin että pystyin esittämään todisteen.
En voi puhua tarkemmin tästä.Nyt en voi häneen enää luottaa,kun ensimmäisellä kerralla raivosi ja huusi minulle kaksi viikkoa kunnes asia todella paljastui (tiesin olevan totta koko ajan).Kuukausi mennyt tässä välissä vain.
Eli kyseessä ei ole se,että uskon tietäväni vaan siitä että tiedän.
Ero ei ole helppoa,mutta miten päästä eteenpäin.En tiedä.Olen ihan neuvoton.Jos hän haluaa kaikista lupauksistaan huolimatta jatkaa valehtelua,niin sitten hän kai niin tekee.Mutta mitä teen minä.... :(
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Mäkin valehtelen. Kaikki me valehdellaan. Yritä kestää.
Ei, puolisolle ei valehdella. Jos ei pysty olemaan valehtelematta, ei ole parisuhteeseen kykenevä.
Tiedän hyvän neuvon sinulle, mutta en voi kertoa tarkemmin siitä nyt. Tiedän siis aivan varmasti oikean tavan toimia tuossa tilanteessa, mutta en pysty kertomaan sitä, sori.
Koska et voi kertoa mistä on kyse niin vaikeahan tässä on neuvoa, mutta jos kerran olet 100% niin sitten kerrot miehellesi että olet varma että hän valehtelee taas. Voit toki kertoa syytkin epäilyille, mutta toisaalta voit vain sanoa, että huutaminen ei nyt auta ja jos kävisikin niin että sinä olisi väärässä niin mies voi varmaan todistaa että ei valehtele. Tietysti voit vain todeta että tämä oli tässä ja että olet varma valehtelusta ja sitten kertoa että lähdet jos ei miehellä ole muuta sanottavaa kuin huutaminen.
Miten voi olla 100% varmuus jos ei ole heittää miehelle käsin kosketeltavaa faktaa? Ei kai tässä nyt ole naisen vaisto tai naapurin Mairen antama "varma tieto" kyseessä...
Parisuhde on luottamussuhde. Eroaisin, jos en voisi luottaa kumppaniini. Myös tuo huutaminen on huono merkki. On olemassa parempiakin miehiä, miksi olla sellaisen kanssa joka tahallaan tuottaa pahaa mieltä ja ahdistusta, eikä voi edes käsitellä asiaa.
Jos olet rakastunut, se tunne kyllä haihtuu ajan kanssa jos sitä ei vaali. Ja sille löytyy parempi kohde, vaikka nyt kirpaisisi.
Olen sanonut miehelleni,että tiedän ja kyse ei ole mistään vaistoasiasta.Esimerkkinä fakta on vaikka sellainen,että näet jotain ja silloin sitä ei saa käsin kosketeltavaksi faktaksi.Mutta siis joo,tiedä totuuden.
Kaikki valehdellaan,mutta sfääreissä on eri juttu.Kun sama toistui viimeksi,niin sain kuulla kaksi viikkoa huutamista ja syyttelyä.Ihan järkyttävää!Ja sitten homma tulikin ilmi.Ja taas sama.
Tuntuu,että en voi luottaa häneen enää missään koska hän näköjään pystyy mihin vain pelastaakseen nahkansa.Olen sanonut,että vahingoittavinta on se,että hän valehtelee taas.
Pitääkö minun suojella itseäni ja lakata keskittymästä yhteiseen elämään jotta en hajoa... :(
Ap
Miehelläsi on taipumus valehtelemiseen. Sitä et voi muuksi muuttaa.
Sen voit kuitenkin päättää itse, haluatko jakaa elämäsi valehtelijan kanssa. Ja ilmeisesti olet jo päättänytkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen sanonut miehelleni,että tiedän ja kyse ei ole mistään vaistoasiasta.Esimerkkinä fakta on vaikka sellainen,että näet jotain ja silloin sitä ei saa käsin kosketeltavaksi faktaksi.Mutta siis joo,tiedä totuuden.
Kaikki valehdellaan,mutta sfääreissä on eri juttu.Kun sama toistui viimeksi,niin sain kuulla kaksi viikkoa huutamista ja syyttelyä.Ihan järkyttävää!Ja sitten homma tulikin ilmi.Ja taas sama.
Tuntuu,että en voi luottaa häneen enää missään koska hän näköjään pystyy mihin vain pelastaakseen nahkansa.Olen sanonut,että vahingoittavinta on se,että hän valehtelee taas.
Pitääkö minun suojella itseäni ja lakata keskittymästä yhteiseen elämään jotta en hajoa... :(
Ap
Nykyään on nuo kännykät. Ja niillä saa otettua kuvia eli todistusaineistoa siitä mitä näet.
Hankit hoitoa läheisriippuvuuteen. Heteronainen tarvitsee miestä vain yhteen asiaan eikä se ole reikien poraaminen kiviseinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, puolisolle ei valehdella. Jos ei pysty olemaan valehtelematta, ei ole parisuhteeseen kykenevä.
Riippuu ihan siitä että millainen puoliso kysyy ja mitä kysyy.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ongelma olet sinä eikä miehesi.
Koittaisit toimia järkevästi eikä jankuttaa. Jos olet varma että mies valehtelee etkä sitä hyväksy niin tee johtopäätökset että miten toimit. Ei jankuttaminen ainakaan edestä asiaa.
Eilen sanoin vaimolle että onpa ihanaa päästä sun kanssas markettiin ostoksille, ei uskonut... kumma juttu.
Jätä se pettäjäsika, noilla elkein saa puhuttua sut ympäri ja syyttämään itseäsi pelastaakseen oman nahkansa.
En jaksa ajatella,että ongelma on naisessa.Mun se mies mulle valehtelee ja huutaa kaksi viikkoa vainoharhaiseksi Sitten vahingossa asia paljastuu.Ja sama taas.Vika on hänessä ihan.
Tulee tunne,että mun pitää suojella itseäni mutta en tiedä miten.Asia on vakavaa laatua joten vaikea ajatella selkeästi + kamalaa kun ihminen jota rakastaa kohtelee näin.
Ap