Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hukkasin 50 euron setelini.

Vierailija
05.02.2018 |

SE oli viimesin rahani. Ilmeisesti se tipahti taskustani, kun oli bussissa. :(

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä niin huolimaton olit?

Bussissa voi olla taskuvarkaita. Ei pidä nyt ap:ta syyttää, jos ei edes ollut huolimaton. Ei siinä lompakkokaan olisi auttanut. Päinvastoin, varas olisi vienyt koko lompakon.

Vierailija
22/27 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin löysin kerran viisikymppisen. Vilkuilin myös, olisko jossakin selkeä omistaja, mutta pidin tyytyväisenä itselläni. Sosiaalitoimistossa työskennellessäni olin oppinut, että käteiset rahat menevät useimmilla huumeisiin. Ehkä säästin jonkun kierteeltä.

Työskennellessäni urheiluhallilla opin, että käteisellä rahalla ostetaan usein kertalippuja. Mutta kyllä käteisellä ostettiin myös sarja- ja kuukausikortteja liikuntapalveluihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI EIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Voisin auttaa, mutta en voi :(

Vierailija
24/27 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin löysin kerran viisikymppisen. Vilkuilin myös, olisko jossakin selkeä omistaja, mutta pidin tyytyväisenä itselläni. Sosiaalitoimistossa työskennellessäni olin oppinut, että käteiset rahat menevät useimmilla huumeisiin. Ehkä säästin jonkun kierteeltä.

Kirpputoreilla käytetään usein käteistä. Monet nostavat tietyn summan rahaa, jota ei ylitetä, vaikka halvalla löytyisikin. Veikkaan, että myös torimyyjien asiakkaissa on paljon käteisellä ostavia asiakkaita.

Vierailija
25/27 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomannut, että käteistä käyttävät peliriippuvaiset. Saa aina vaihtorahaa, jonka voi panna automaattiin kassan jälkeen.

Vierailija
26/27 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi AP, tosi ikävää. Kuinka sinä nyt selviät. Onko lapsia, saatko ruokaa niille? Onneksi on arkipäivä. Sosiaalitoimistoon tai seurakuntaan nyt heti yhteyttä, että saat lapsille ruokaa.

Vierailija
27/27 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole elämänhallinta tälläkään ihmisellä kunnossa. Ei mitään vararahastoa pahan päivän varalle. Yksi viisikymppinen taskussa. Siis kaikki munat samassa korissa!

Huuhteluainetta ja persimoneja se niillä olisi kuitenkin ostanut. Tuhlannut turhiin ylellisyyksiin, niinkuin kaikki sellaiset, jotka on noin köyhiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi