Eilen yhden palstailijan käskettiin hypätä junan alle - Tänään uutisissa nainen jäänyt junan alle
Miettisitte vähän, että kirjoittajat ovat oikeita ihmisiä.
Vaikka ko. uutinen ei liittyisi palstaan niin joku kerta se voi liittyä...
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Jos joku hyppää junan alle av-palstan takia, niin eipä siinä periaatteessa iso vahinko tule.
Ymmärrätkö itse lainkaan kommenttisi älyllistä tasoa?
Vierailija kirjoitti:
Kaikille herkille pitää lyödä luu kurkkuun, eikä että kaikki kulkee sukkasillaan uskaltamatta edes hengittää kun "herkkä reagoi niin voimakkaasti".
Niin sun mielestä itsemurhaan yllyttäminen tai tappouhkaus on ihan vaan hyvä pila, niinkö? Lähetit varmaan vuonna 2001 perunaruttokirjeidenkin aikaan kavereillesi jauhekirjeitä? V*ttu mikä spede.
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä.
Ollaan ihan oikeita ihmisiä. Nettiin pitäisi kirjoittaa, kuten voisi puhua toiselle ihmiselle livenä.
Herkkää ihmistä saattavat jo alanuolet haavoittaa.
Käypäs kertomassa tämä noissa Maisaa ja Sofiaa haukkuvissa ketjuissa. Saat vihat päällesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettisitte vähän, että kirjoittajat ovat oikeita ihmisiä.
Vaikka ko. uutinen ei liittyisi palstaan niin joku kerta se voi liittyä...
Ei kannata kirjoittaa negatiivisista asioista koska silloin tuot niitä lisää jos puhut niistä. Ei kannata kirjoittaa 🙊
Manifestointi ei ole totta.
Vierailija kirjoitti:
Saisko tämän ketjun, jossa niin kehoitettu.
Minä olen kirjoitellut aika monessa tätä aihetta käsittelevässä ketjussa. Ennen pitkää niissä joka ikisessä on ollut kommentteja tyyliin "t*pa sitten ittes mutta katso ettei jää sotkua siivottavaksi". Nuo t*ppokehotukset ovat ihan tavallisia kommentteja, mutta tuossa jälkimmäisessä kehotuksessa on jotain aivan pohjatonta ivaa ja halveksintaa hädässä olevaa ihmistä kohtaan.
Yhtään tällaista ketjua ei voi osoittaa, koska niistä jokainen poistuu nopeasti. Tämäkin ketju ihan varmasti.
Olen huomannut että av on paljon julmempi paikka kuin ylis. Ribs
Mielestäni sama asia, kun joku tekisi itsarin nähtyään kadulla graffitin, jossa lukee "mee junan alle!!!". Kuka vastuussa?
Hoh hoh hoo, hah hah haa, ei vaan jaksa naurattaa.