Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikas terapeuttini piikittelee köyhyydestäni

Vierailija
05.02.2018 |

Ja fyysisistä vaivoistani ja viis veisaa ongelmistani. Olen yrittänyt löytää uutta, mutta vapaita aikoja ei ole.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

psykoterapeutti kirjoitti:

Tunnustan näin itsekin psykoterapeuttina, että köyhien kommentit koskien esim sisustusta on usein aika naurettavia.

Mutta minkäs köyhät tyhmyydelleen voi

Niin. Kyllä minuakin harmittaisi. jos olisin opiskellut HPY:ssä terapeutiksi, enkä sitten saisi terapeutin oikeuksia. Tämä ketju on wannabee-terapeutin fantasiaa. <3

Käsittääkseni Helsingin Puhelin Yhdistyksessä ei voi opiskella terapeutiksi

Vierailija
22/35 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas psykoterapeutti on henkisesti alistanut ja nöyryyttänyt haukkumalla pieniä rintojani, ja sanomalla minua tyhmäksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnustan näin itsekin psykoterapeuttina, että köyhien kommentit koskien esim sisustusta on usein aika naurettavia.

Niin. Kyllä minuakin harmittaisi. jos olisin opiskellut HPY:ssä terapeutiksi, enkä sitten saisi terapeutin oikeuksia. Tämä ketju on wannabee-terapeutin fantasiaa. <3

Helsingin psykoterapiayhdistyksesta puhun.

Vierailija
24/35 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella, että terapeutin ammatti voi hokutella narsistejakin. Voivat heikoilla olevaa ihmistä musertaa ammattinimikkeen takaa.

Vierailija
25/35 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu, minunkin hovimestarini ja autonkuljettajani naljailevat jatkuvasti köyhyydestäni. Puutarhuri ja kokki eivät sentään naljaile, mutta puutarhuri on aina ollutkin vähän sellainen perseennuolijatyyppi.

Vierailija
26/35 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna78 kirjoitti:

Minua taas psykoterapeutti on henkisesti alistanut ja nöyryyttänyt haukkumalla pieniä rintojani, ja sanomalla minua tyhmäksi

Oliko mies vai nainen?

Vierailija
27/35 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älänyt ihmeessä kustanna hänen elämäänsä käymällä siellä.

Vierailija
28/35 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja fyysisistä vaivoistani ja viis veisaa ongelmistani. Olen yrittänyt löytää uutta, mutta vapaita aikoja ei ole.

Oikein paljon terkkuja sinne Porvooseen..mutta leikitään rttä tää olisi totta...

NAUHOITAT PUHELIMELLASI KESKUSTELUN jossa terapeuttisi mollaa sinua.

Kun soitat nauhoitteen sosiaaliviranomaiselle...nauhoituksessa kuuluu vain rohkaisevaa puhetta.

Oot nääs vainoharhainen hullu, joka kuulee omiaan

Vierailija
29/35 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain terveyskeskuksesta 3 käyntiä terapeutille. Olen työtön, 56v. nainen. Työuraa takana 38vuotta. Tämä terapeutti kohtelee minua kuin vähä-älyistä idioottia, työttömyyteni sekä ikäni vuoksi.

Vierailija
30/35 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee valitus. Varoitukset olisi paikallaan monelle hoitotyössä toimivalle.

Vierailija
31/35 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoiko köyhä maalaamasi taulua toimistosi seinällä vai jalopuista renesanssitoimistopöytääsi, jonka sait halvalla tori.fistä?

Vierailija
32/35 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain terveyskeskuksesta 3 käyntiä terapeutille. Olen työtön, 56v. nainen. Työuraa takana 38vuotta. Tämä terapeutti kohtelee minua kuin vähä-älyistä idioottia, työttömyyteni sekä ikäni vuoksi.

Kun haastattelin terapeutteja terapian aloittamista varten niin yksi kohteli kuin pientä lasta.. Hän oli tehnyt pitkään työtä lasten kanssa ja vaihde oli jäänyt päälle. En sitten aloittanut hänen kanssaan. Kenties olisikin ollut parempi vaihtoehto :p

Vierailija
33/35 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taidat valehdella....3 kertaa

Vierailija
34/35 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun haastattelin terapeutteja terapian aloittamista varten niin yksi kohteli kuin pientä lasta.. Hän oli tehnyt pitkään työtä lasten kanssa ja vaihde oli jäänyt päälle. En sitten aloittanut hänen kanssaan. Kenties olisikin ollut parempi vaihtoehto :p

Kyselikö hän onko iskä kosketellut sinua sieltä ja käytti nukkea apuna?

Vierailija
35/35 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä puhelinasioita hoideta Helsingin Puhelin Yhdistyksessä vaan Helsingin puhelinyhdistyksessä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän