Rikas terapeuttini piikittelee köyhyydestäni
Ja fyysisistä vaivoistani ja viis veisaa ongelmistani. Olen yrittänyt löytää uutta, mutta vapaita aikoja ei ole.
Kommentit (35)
Minua taas psykoterapeutti on henkisesti alistanut ja nöyryyttänyt haukkumalla pieniä rintojani, ja sanomalla minua tyhmäksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
psykoterapeutti kirjoitti:
Tunnustan näin itsekin psykoterapeuttina, että köyhien kommentit koskien esim sisustusta on usein aika naurettavia.
Mutta minkäs köyhät tyhmyydelleen voi
Niin. Kyllä minuakin harmittaisi. jos olisin opiskellut HPY:ssä terapeutiksi, enkä sitten saisi terapeutin oikeuksia. Tämä ketju on wannabee-terapeutin fantasiaa. <3
Käsittääkseni Helsingin Puhelin Yhdistyksessä ei voi opiskella terapeutiksi
Helsingin psykoterapiayhdistyksesta puhun.
Voisin kuvitella, että terapeutin ammatti voi hokutella narsistejakin. Voivat heikoilla olevaa ihmistä musertaa ammattinimikkeen takaa.
Tuttu juttu, minunkin hovimestarini ja autonkuljettajani naljailevat jatkuvasti köyhyydestäni. Puutarhuri ja kokki eivät sentään naljaile, mutta puutarhuri on aina ollutkin vähän sellainen perseennuolijatyyppi.
Minna78 kirjoitti:
Minua taas psykoterapeutti on henkisesti alistanut ja nöyryyttänyt haukkumalla pieniä rintojani, ja sanomalla minua tyhmäksi
Oliko mies vai nainen?
Älänyt ihmeessä kustanna hänen elämäänsä käymällä siellä.
Vierailija kirjoitti:
Ja fyysisistä vaivoistani ja viis veisaa ongelmistani. Olen yrittänyt löytää uutta, mutta vapaita aikoja ei ole.
Oikein paljon terkkuja sinne Porvooseen..mutta leikitään rttä tää olisi totta...
NAUHOITAT PUHELIMELLASI KESKUSTELUN jossa terapeuttisi mollaa sinua.
Kun soitat nauhoitteen sosiaaliviranomaiselle...nauhoituksessa kuuluu vain rohkaisevaa puhetta.
Oot nääs vainoharhainen hullu, joka kuulee omiaan
Sain terveyskeskuksesta 3 käyntiä terapeutille. Olen työtön, 56v. nainen. Työuraa takana 38vuotta. Tämä terapeutti kohtelee minua kuin vähä-älyistä idioottia, työttömyyteni sekä ikäni vuoksi.
Tee valitus. Varoitukset olisi paikallaan monelle hoitotyössä toimivalle.
Tunnustan näin itsekin psykoterapeuttina, että köyhien kommentit koskien esim sisustusta on usein aika naurettavia.
Mutta minkäs köyhät tyhmyydelleen voi
Kommentoiko köyhä maalaamasi taulua toimistosi seinällä vai jalopuista renesanssitoimistopöytääsi, jonka sait halvalla tori.fistä?
Vierailija kirjoitti:
Sain terveyskeskuksesta 3 käyntiä terapeutille. Olen työtön, 56v. nainen. Työuraa takana 38vuotta. Tämä terapeutti kohtelee minua kuin vähä-älyistä idioottia, työttömyyteni sekä ikäni vuoksi.
Kun haastattelin terapeutteja terapian aloittamista varten niin yksi kohteli kuin pientä lasta.. Hän oli tehnyt pitkään työtä lasten kanssa ja vaihde oli jäänyt päälle. En sitten aloittanut hänen kanssaan. Kenties olisikin ollut parempi vaihtoehto :p
Vierailija kirjoitti:
taidat valehdella....3 kertaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun haastattelin terapeutteja terapian aloittamista varten niin yksi kohteli kuin pientä lasta.. Hän oli tehnyt pitkään työtä lasten kanssa ja vaihde oli jäänyt päälle. En sitten aloittanut hänen kanssaan. Kenties olisikin ollut parempi vaihtoehto :p
Kyselikö hän onko iskä kosketellut sinua sieltä ja käytti nukkea apuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Kyllä minuakin harmittaisi. jos olisin opiskellut HPY:ssä terapeutiksi, enkä sitten saisi terapeutin oikeuksia. Tämä ketju on wannabee-terapeutin fantasiaa. <3
Eikä puhelinasioita hoideta Helsingin Puhelin Yhdistyksessä vaan Helsingin puhelinyhdistyksessä :)