Voikohan tämä olla influenssaa?
Eilen aamulla heräsin huonovointisena ja maha oli hieman sekaisin. Sitten alkoi nousemaan lämpö, joka oli iltapäivästä eteenpäin noin 38, korkeimmillaan 38.5. Nyt lämpöä on 37.9, lihakset on hieman kipeät (voi kyllä johtua vuorokauden kestäneestä pötköttelystä) Mitään muita flunssaoireita ei ole ja mahakaan ei ole enää sekaisin...
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Voi. Influenssoja on monenasteisia, sen voi sairastaa oireettomanakin. Mutta erityisesti tuo kuume ja lihaskivut viittaavat siihen. Ole iloinen, että pääsit noin vähällä.
Kiitos tiedosta, luulin itse että siinä pitäisi olla ainakin ne flunssaoireet. Ap
Itsellä oli kyllä niin selkeät oireet ettei tarvinnut miettiä onko vaiko ei.
No ei ole influenssa. Normaalilta flunssalta tuo kuulostaa. Influenssa on niin hel*etillinen tauti että sen kyllä erottaa. Vai miksi kuvittelette että rokote olisi kehitetty siihen?
Koittakaa nyt uskoa, että flunssa ja influenssa ovat kuin hiekanjyvä vs, meteoriitti.
Influenssassa ei JUURI ole niitä flunssan oireita, ei siis ole nuhaa. Voi olla keuhkoja hakkaava yskä, mutta juuri pahoinvointi, lihassäryt, päänsärky ja kuume on influenssan oireita. ilmeisesti sait influenssan, mutta lievänä. itse olen sairastanut sen todella rajuna, mutta miehellä oli paljon lievempi versio. yli 38 kuumetta ja kova yskä, minä olin sitten 5 päivää täysin kanttu vei, sängyn pohjalla kovassa kuumessa ämpäri sängyn vieressä.
Voi. Influenssoja on monenasteisia, sen voi sairastaa oireettomanakin. Mutta erityisesti tuo kuume ja lihaskivut viittaavat siihen. Ole iloinen, että pääsit noin vähällä.