Harrastaisitko koskaan seksiä jos...
Harrastaisitko koskaan seksiä jos ei olisi pakko?
Kommentit (24)
Ei sitä ole pakko harrastaa. Itse nautin siitä, ja harmittaa ne ajat kun en sitä herastanut, hukatut mahdollisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Miksihän täällä aina alapeukutetaan ihmisiä, jotka ei halua seksiä. En jotenkin ymmärrä keltä se on pois.
Mä saan nyt myös varmaan alapeukkuja kun sanon, että en harrastaisi enkä harrasta, mäkin olen jo lisääntymiseni lisääntynyt, enkä elä tai halua elää parisuhteessa, joten ei ole pakko sekstata (onneks) enää. Tämä loukkaa nyt varmasti jotakuta himonussijaa. :D
Hahaha! =D Rohkea olet kun noin uskalsit kymmeniä himonussijoita loukata.
Seksi vaikuttaa monelle olevan tosiaan pakkomielle, automaatio, välttämättömyys,... ei suinkaan valinta tai ilo tai nautinto. Seksin vangit.
Hooh! Juuri havahduin että sanoit jotain vielä pahempaakin: et edes halua elää parisuhteessa! Nyt kyllä varmasti loukkasit tusinoittain himoparisuhdepakkomielteisiä ihmisiä. Miten sinä kehtaat elää noin? Sinä syntinen! Kyllä puoliso täytyy kaikilla olla. Jos et ole naimisissa ihmisen kanssa, olet naimisissa itse Paholaisen kanssa! Olet tiellä Kadotukseen. Lakkaa elämästä synnissä, etsi pelastus, hanki puoliso, harrasta seksiä!
Vierailija kirjoitti:
Kuolisin pystyyn kahdessa viikossa jos en voisi harrastaa seksiä!
PIMPOM
Nro15 menee ovelle hieman yllättyneenä, ei tänään pitänyt tulla ketään käymään.
Avaa oven.
Oven takana seisoo kaksi av-mammaa kysyen
"Oletteko kuulleet Runkkaamisesta?"
Osa itsemurhista johtuu seksin puutteesta. Vaikka seksi ei ole "välttämätöntä", niin kyllä sillä on huomattava vaikutus elämänlaatuun.