Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastaisitko koskaan seksiä jos...

Vierailija
04.02.2018 |

Harrastaisitko koskaan seksiä jos ei olisi pakko?

Harrastaisitko koskaan seksiä jos...

Vaihtoehdot

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt että sitä on pakko harrastaa :o

Vierailija
2/24 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko? Ei mikään pakota harrastamaan seksiä jos ei halua. Mistä se pakko tulee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helvetissä muka on Pakko?!

Vierailija
4/24 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut seksiä, vaikka en ole halunnut sitä, vaikka ei ole ollut pakko. Mutta siksi, että saisin edes yhden suhteen.

Vierailija
5/24 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän himottaa sitä enemmän pakottaa.

Mutta jossei himottaisi-pakottaisi niin ehkei sitä sitten harrastaisi. Kuka hullu sitä ny pelkän huvin vuoksi kuitenkaan.

Vierailija
6/24 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Enkä ole moneen vuoteen enää harrastanutkaan, enkä aio enää harrastakaan. Harrastin senverran että sain lapsen 15 vuotta sitten. Muuhun en tota aktiviteettia tarvitse, ällöttää ajatellakin yhdyntää. Onneksi tosidaan ei ole enää koskaan mikään pakko. 

Vierailija
7/24 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää pelkkä ajatus.

Vierailija
8/24 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas outo kysymys. Eihän sitä nytkään ole pakko harrastaa.

Vierailija
9/24 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sut on pakotettu seksiin?? Toivottavasti teit rikosilmoituksen.. Itse pyrin harrastamaan seksiä nimenomaan sillä lailla, ettei ole pakko.

Vierailija
10/24 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Ei o mun juttu mutta näin parisuhtees on välil pakko.

Vierailija
11/24 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harrastanut seksiä, vaikka en ole halunnut sitä, vaikka ei ole ollut pakko. Mutta siksi, että saisin edes yhden suhteen.

Höh. Tosi kurjaa. Olet tapaillut pelkkiä kakkaihmisiä. Kunpa löytäisit jostain ihmemaasta hyviä ihmisiä.

Kyllä tuo sinun tilanteesi on ihan Pakko harrastaa seksiä. Ei hullukaan aina yksin kestä olla. Tai siis hulluksi tulee jos aina yksin on.

Vierailija
12/24 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän täällä aina alapeukutetaan ihmisiä, jotka ei halua seksiä. En jotenkin ymmärrä keltä se on pois. 

Mä saan nyt myös varmaan alapeukkuja kun sanon, että en harrastaisi enkä harrasta, mäkin olen jo lisääntymiseni lisääntynyt, enkä elä tai halua elää parisuhteessa, joten ei ole pakko sekstata (onneks) enää. Tämä loukkaa nyt varmasti jotakuta himonussijaa. :D

Vierailija
13/24 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. 

Ei o mun juttu mutta näin parisuhtees on välil pakko.

Teitä seksiparisuhdeorjia taitaa olla aika paljon. Kunpa joskus saisitte vapauden, jotenkin, ihmeen kaupalla.

Vierailija
14/24 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarvitsen seksiä. Rakkaan kanssa se on ihan parasta.

N50

Vierailija
15/24 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolisin pystyyn kahdessa viikossa jos en voisi harrastaa seksiä!

Vierailija
16/24 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me todettiin ajan mittaan puolison kanssa ettei seksi taida olla kummallekaan "se juttu", kun sitä ei tarvitse ja ilman on vaan luontevampi olla. Eikä seksi ole mikään pakollinen asia vaikka kaikkialla siitä niin meuhkataankin. Niinpä sitä seksiä ei ole ollutkaan enää noin neljään vuoteen. :)

Vierailija
17/24 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin kyllä, mutta sillä ajatuksella, että lasken tähän sooloseksin. Toisen ihmisen kanssa en ole harrastanut seksiä neljään vuoteen, eikä harmita ollenkaan.

Mutta siis periaatteessa kysymys on asetettu vääristä lähtökohdista, koska pakkohan seksiä ei ole harrastaa. Yllättävä määrä ihmisiä kuolee ilman, että ovat koskaan harrastaneet seksiä.

Vierailija
18/24 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos veitsellä uhattaisiin tai muuten pakotettaisiin niin harrastaisin, jos se siinä hetkessä pelastaisi henkeni.

Voisin myös harkita jos saisin siitä huomattavan rahasumman tai muun etuuden.

Vierailija
19/24 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh... Kyselyn tekijälle eli aloittajalle saattaa tulla yllätyksenä se, että seksiä ei ole mikään pakko harrastaa, koskaan. Seksin puutteeseen ei ole kukaan koskaan kuollut - se ei ole yksilön hengissä pysymisen kannalta mikään välttämätön pakko (toisin kuin esim. syöminen, juominen, nukkuminen ja hengittäminen). Moni ihminen maailmassa kuolee kahdeksankymppisenä neitsyenä/poikuus tallella

Onko aloittaja jättänyt väliin peruskoulun biologiantunnit vai mikä ihme tässä on taustalla? 

HUOM: jos aloittajaa painostetaan tai pakotetaan parisuhteessa seksiin, tämän on lähdettävä kyseisestä suhteesta heti ja mahdollisesti tehtävä myös rikosilmoitus. Raiskaaminen on rikos myös avioliitossa.

Vierailija
20/24 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelee, että "pakko" tarkoittaa hillitöntä panetusta, niin.. ei siis panettaisi hillittömästi, vaan vain vähän, niin panisiko silloin? No voishan sitä silloinkin, jos tarjolla on sopivaa pantavaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi