Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nettitreffi-profiilikuva miehellä on paras?

Vierailija
04.02.2018 |

Mielipiteitä on varmaan monia, mutta kuultakoon ne kaikki. Lämpenisikö joku potkukelkasta? Entä sukan neulomisesta? Jos on koira tai kissa, niin kannattaako sen kanssa kuvata? Onko ulkokuvat parempia kuin sisäkuvat? Onko vessaselfie nolo? Entäs jos poseeraisi kirjastoauton kyljessä kumikana kädessä? Kannattaako esim. oma harrastus sisällyttää kuvaan ja voiko se olla vähän humoristinen?

Miten on? Kertokaa myös, mikä ei ole hyvä ja miksi. Miten tulkitsette kuvia?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläin mukaan, mutta ei pääosaan. Ei vessakuvia, ei mitään outoja huumorijuttuja, ei aurinkolaseja, ei kaljatuoppeja. Harrastuskuvassa sama juttu kuin eläimenkin kanssa, eli ei pääosaan. Ei liian läheltä, ei liian kaukaa, vaan tarkka kuva, jossa on hymyä.

Vierailija
2/18 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva on hyvä, kunhan ei ole aurinkolaseja ja kasvot näkee selkeästi. Toisaalta jos ensimmäinen nähty kuva on paidaton pullisteluselfie, en halua edes jatkaa profiilin tutkimista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläin mukaan, mutta ei pääosaan. Ei vessakuvia, ei mitään outoja huumorijuttuja, ei aurinkolaseja, ei kaljatuoppeja. Harrastuskuvassa sama juttu kuin eläimenkin kanssa, eli ei pääosaan. Ei liian läheltä, ei liian kaukaa, vaan tarkka kuva, jossa on hymyä.

Se on siis hyvä, jos on kuvassa vaikka lenkittämässä kissaa? Tuo viimeinen neuvo on hyvä. Jotenkin itse ainakin näytän todella teennäiseltä, jos koitan ottaa jotain selfie-kuvaa läheltä, mutta muiden ottamat kuvat, kun teen jotain oikeasti, on parempia.

ap

Vierailija
4/18 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N27 kirjoitti:

Kuva on hyvä, kunhan ei ole aurinkolaseja ja kasvot näkee selkeästi. Toisaalta jos ensimmäinen nähty kuva on paidaton pullisteluselfie, en halua edes jatkaa profiilin tutkimista.

Sinulle on siis mahdotonta kiinnostua miehestä esim. uimarannalla tai uimahallissa?

Vierailija
5/18 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimet pois kuvista, ainakin minut kissa/koirakuvat karkoittaa välittömästi.

Vierailija
6/18 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ei aurinkolaseja tms. kasvojen ja silmien tulee näkyä

- Ei selfietä, ainakaan sellaisia salilla pullistelu kuvia tai jotain vessakuvia tai huonosti otettua lähikuvaa

- Mielellään kuvassa näkyisi vähän vartaloakin

- Iloinen ja hauska kuva on paras

Vierailija
7/18 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään ulkona otettu kuva, luonnonvalo on parempi kuin sisävalot.

Vierailija
8/18 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläimet pois kuvista, ainakin minut kissa/koirakuvat karkoittaa välittömästi.

Ehkä se on tarkoituskin? Ei ihminen, jolla on lemmikki, halua sellaista ihmistä, joka ei tästä lemmikistä pidä. Lemmikki menee aina edelle huonosta ihmissuhteesta.

Vierailija
9/18 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-edes joissakin kuvissa tulisi näkyä kasvot (ei aurinkolaseja tai kasvoja peittävää huivia tms.) jos kuvia on useampia, niin toki saa olla sellaisiakin missä kasvot eivät näy kunnolla, mutta ainakin yhdessä pitäisi näkyä kasvot. Jos ei sellaista kuvaa ole, niin ajattelen, että miehellä on jotain salattavaa (varattu) tai erittäin huono itsetunto.

-ei alkoholia. Tai ellei se ole sulla keskeinen osa elämää.

-kalat ovat ällöttäviä limaisia otuksia enkä tajua miksi joku laittaa sellaisen deittiprofiiliin, että esittelee saamaansa kalaa. 

-ei aseita (ellei ole joku asiallinen armeijakuva tai yleiskuva ampumaradalta). Aseet ja varsinkin sellaisen kanssa muuten vain poseeraaminen antaa vähän friikin ja aggressiivisen kuvan.

-ei lapsia kuviin ellei ne ole omia. Tai vähintäänkin tulee mainita ettei lapsi ole oma. Jos kuvassa on lapsi eikä selitystä, niin oletan lapsen olevan miehen oma.

-myös eläinten kohdalla vain omat eläimet mukaan. Mutta ei kuvia pelkistä eläimistä (ellei ole poikkeuksellisen hauska). Joku peruskissan kuva ei oikein sano mitään mulle ja saman asian voi vain kirjoittaa että "mulla on kissa". Ei tarvitse lisätä kissan kuvaa, koska tiedän kyllä miltä kissat näyttää.

-älä muokkaa kuvaa tai säädä kuvan värejä (ellet ihan oikeasti osaa sitä). Tekee vain huonon ja teennäisen lopputuloksen. 

-Sen sijaan kiinnitä huomiota jo kuvaushetkellä valotukseen. Luonnonvalo on paras.

-Kuvien yleinen ilme. Vaatteiden siisteys, kuvan selkeys ja laatu. Näkyykö taustalla likapyykkejä, vessanpyttyjä, tiskejä, peilin tahroja...

-ei ryhmäkuvia. En usko, että kukaan ryhmäkuvia käyttävä on oikeasti kysynyt niiltä henkilöiltä suostumusta kuvan käyttämiseen. On jotenkin epäkohteliasta laittaa joku kaverikuva omaan deittiprofiiliinsa. Ja eihän minua kiinnosta miltä hänen haverinsa näyttävät!

-Kuvien taiteellisuus on ehdotonta plussaa. Siis se, että kuvat ovat esteettisesti kauniita.

-ei ilman paitaa olevia kuvia tai sängyssä makoilu kuvia, mikäli et etsi seksiseuraa

-hymyily ja hyväntuulisuus. Pakko ei ole irvistellä, jos ei tunnu luontevalta, kunhan kuvan yleisvaikutelma on positiivinen ja sellainen helposti lähestyttävä.

-huumorikuvat ovat vähän sellaista nuoralla tanssimista. Helposti ovat vain outoja ja antavat friikin kuvan, varsinkin kun katsoja ei tiedä kuvan taustoja. Mutta riippuu aivan millainen kuva. Jos vaikka pitää sitä kumiankkaa kädessä niin harvalle se on mitenkään humoristinen, se on vain outo. Ehkä se siinä tilanteessa on ollut hauska ja siinä on jokin tarina, mutta ei toimi profiilikuvana. Sen sijaan poseeraminen vaikka jonkun patsaan kanssa voi olla ihan hauska.

Mutta sen sijaan että pyrkisi miellyttämään kaikkia, tulisi miettiä ketä haluaa miellyttää. Ja miettiä mitä kuvat kertovat sinusta ja onko se totta. Hyvä on esimerkiksi jos on yksi kuva, jossa kasvot näkyvät selvästi ja sitten yksi tai useampi harrastuskuva, joissa on jotain toimintaa tai jotain mikä kertoo sinusta jotakin, vaikka kissan ulkoilutuskuva. 

Vierailija
10/18 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa itsestäni hyvää kuvaa millään. Vaikka peilistä näytän mielestäni ihan kivalle ennen itseni kuvaamista, niin omat kuvani ovat jotenkin ihan karmeita. Kerrankin olin tullut suoraan kampaajalta ja hiukseni olivat todella nätisti, olin meikannut kivasti ja miettinyt kuvan ottamiseen sopivan valaistuksen ja taustan, mutta ei, kuvista tuli karseita omasta mielestäni. Laitoin karseita kuvista vähemmän karsean siskolleni ja kysyn hänen mielipidettään ja siskolta tuli vastaus, että kuva on ok, mutta ei sinun näköinen.

Niinpä sovimme siskon kanssa treffit ja pyysin häntä ottamaan minusta erilaisia kuvia, sellaisia luonnollisia ja ei poseeraavia. Muutamasta kuvasta tuli meidän molempien mielestä hyviä ja niissä näkyi se mikä olen ja rento iloinen aito minä. Suosittelen samaa muillekin, eli vihkikää joku hyvä sinusta välittävä ystävä tai sisarus mukaan ja antakaa hänen ottaa kuvia. Tuhruiset ja vihaiset kuvat eivät viehätä ketään, aidot kiinnostavat varmasti.

Vierailija
11/18 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilevä, luonnollinen ja aito kuva, ilman rekvisiittaa (aurinkolasit, kaljapullo, tupakka, jne).  Katse suoraan kameraan.

Vierailija
12/18 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-edes joissakin kuvissa tulisi näkyä kasvot (ei aurinkolaseja tai kasvoja peittävää huivia tms.) jos kuvia on useampia, niin toki saa olla sellaisiakin missä kasvot eivät näy kunnolla, mutta ainakin yhdessä pitäisi näkyä kasvot. Jos ei sellaista kuvaa ole, niin ajattelen, että miehellä on jotain salattavaa (varattu) tai erittäin huono itsetunto.

-ei alkoholia. Tai ellei se ole sulla keskeinen osa elämää.

-kalat ovat ällöttäviä limaisia otuksia enkä tajua miksi joku laittaa sellaisen deittiprofiiliin, että esittelee saamaansa kalaa. 

-ei aseita (ellei ole joku asiallinen armeijakuva tai yleiskuva ampumaradalta). Aseet ja varsinkin sellaisen kanssa muuten vain poseeraaminen antaa vähän friikin ja aggressiivisen kuvan.

-ei lapsia kuviin ellei ne ole omia. Tai vähintäänkin tulee mainita ettei lapsi ole oma. Jos kuvassa on lapsi eikä selitystä, niin oletan lapsen olevan miehen oma.

-myös eläinten kohdalla vain omat eläimet mukaan. Mutta ei kuvia pelkistä eläimistä (ellei ole poikkeuksellisen hauska). Joku peruskissan kuva ei oikein sano mitään mulle ja saman asian voi vain kirjoittaa että "mulla on kissa". Ei tarvitse lisätä kissan kuvaa, koska tiedän kyllä miltä kissat näyttää.

-älä muokkaa kuvaa tai säädä kuvan värejä (ellet ihan oikeasti osaa sitä). Tekee vain huonon ja teennäisen lopputuloksen. 

-Sen sijaan kiinnitä huomiota jo kuvaushetkellä valotukseen. Luonnonvalo on paras.

-Kuvien yleinen ilme. Vaatteiden siisteys, kuvan selkeys ja laatu. Näkyykö taustalla likapyykkejä, vessanpyttyjä, tiskejä, peilin tahroja...

-ei ryhmäkuvia. En usko, että kukaan ryhmäkuvia käyttävä on oikeasti kysynyt niiltä henkilöiltä suostumusta kuvan käyttämiseen. On jotenkin epäkohteliasta laittaa joku kaverikuva omaan deittiprofiiliinsa. Ja eihän minua kiinnosta miltä hänen haverinsa näyttävät!

-Kuvien taiteellisuus on ehdotonta plussaa. Siis se, että kuvat ovat esteettisesti kauniita.

-ei ilman paitaa olevia kuvia tai sängyssä makoilu kuvia, mikäli et etsi seksiseuraa

-hymyily ja hyväntuulisuus. Pakko ei ole irvistellä, jos ei tunnu luontevalta, kunhan kuvan yleisvaikutelma on positiivinen ja sellainen helposti lähestyttävä.

-huumorikuvat ovat vähän sellaista nuoralla tanssimista. Helposti ovat vain outoja ja antavat friikin kuvan, varsinkin kun katsoja ei tiedä kuvan taustoja. Mutta riippuu aivan millainen kuva. Jos vaikka pitää sitä kumiankkaa kädessä niin harvalle se on mitenkään humoristinen, se on vain outo. Ehkä se siinä tilanteessa on ollut hauska ja siinä on jokin tarina, mutta ei toimi profiilikuvana. Sen sijaan poseeraminen vaikka jonkun patsaan kanssa voi olla ihan hauska.

Mutta sen sijaan että pyrkisi miellyttämään kaikkia, tulisi miettiä ketä haluaa miellyttää. Ja miettiä mitä kuvat kertovat sinusta ja onko se totta. Hyvä on esimerkiksi jos on yksi kuva, jossa kasvot näkyvät selvästi ja sitten yksi tai useampi harrastuskuva, joissa on jotain toimintaa tai jotain mikä kertoo sinusta jotakin, vaikka kissan ulkoilutuskuva. 

Amen.

Sinun pitäisi perustaa deitti-ilmoitustoimisto, jossa tarjoaisit apua ilmoitusten tekoon. :)

Vierailija
13/18 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumikana ja kirjastoauto-kuva sais mut varmaan ottamaan itse yhteyttä, jos noin muutenkin sattuisit mun kriteereihin osumaan :)

Vierailija
14/18 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokovartalokuva, penis vasemmassa kädessä

Vierailija
15/18 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumikana ja kirjastoauto-kuva sais mut varmaan ottamaan itse yhteyttä, jos noin muutenkin sattuisit mun kriteereihin osumaan :)

En tajua, onko tää joku seksijuttu?

Vierailija
16/18 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua, onko tää joku seksijuttu?

Tarpeeksi outoa ja absurdia, että uskoisin tyypin kykenevän laatikon ulkopuoliseen ajatteluun, ja uskoisin, että meidän huumorintajut saattaisivat natsata. Eikä ainakaan olisi liian vakava henkilö kyseessä :)

Vierailija
17/18 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokovartalokuva, penis vasemmassa kädessä

Nyt ei puhuta Iskuri-treffit profiileista. Mene sinä vaan sinne omalle saitillesi palstailemaan.

Vierailija
18/18 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa käyttäytymistä tarkkaillessa olen huomannut että eka kuva mielellään tarkka, valoisa kuva jossa hymy kasvoilla ja näkyy koko naama. Tausta voi olla terassi tai metsä tai mikä tahansa siisti ympäristö. Jos pläräämistä vauhdilla, en jaksa kiinnittää huomiota tummiin ja epäselviin kuviin. Tai niihin missä näkyy vain silmäkulma.

Tottakai siihen kuvaan pitää myös panostaa, eli mikään passikuva ei toimi. Eli hyvä kuva sinusta. Kysy kavereilta (mielellään naisilta) mielipidettä, joskus ovat hyvinkin eri mieltä että mikä kuvista on paras.

Tämän ensimmäisen kuvan jälkeen (kun tyyppi tietää miltä sinä näytät) voi sitten laittaa niitä harraste/loma/lemmikkikuvia. Ei mielellään kovin monta kuvaa elukoista. Yksikin riittää.

Lapsia ei kannata laittaa kuviin. Niistä voi mainita sitten esittelyosiossa. Itse välttelen lapsekkaita, joten lapsi kuvassa saa ruksin. Ei myöskään kuvia jossa olet naisen kanssa. Herää epäilys, että olet joko varattu tai laitat deittiprofiiliin kuvan jossa olet exäsi kanssa. Ei hyvä.

Ei monta samanlaista kuvaa (peräjälkeen otettuja kuvia joissa vain ilme on hieman muuttunut). Ei toisaalta monta kuvaa, joissa sinulla on tismalleen sama ilme (kummallisia).

Saa olla juhlakuvia, mutta hyvällä maulla varustettuja (ei mitään juhannuksen känniördäilyä).

En arvosta vessa-itsareita (on niin hyvä suomennos selfielle, että olen päättänyt viljellä). Jos haluat laittaa pullistelukuvan, niin mielummin salilta (mielellään se viimeinen kuva niitten harrastekuvien jälkeen). Paras olisi jos raamisi näkyvät selkeästi jossain harrastekuvassa.

Tämä tietenkin riippuu naisesta ja siitä mitä etsit. Jos haet vain seksiseuraa, niin ehkä vähäpukeinen suihku-itsari toimii.

Kaikki kuvat, jotka ovat pikselimössöä tai muuten epäselviä tai sekavia, voi jättää pois.