Onko tämä mekko liian avonainen ristiäisiin?
Kommentit (34)
Tuo loppuunmyyty mekko ei ole tuollaisenaan sovelias kirkkoon (oletan, että ristiäiset pidetään kirkon tiloissa ja pappikin on paikalla). Tuohon päälle voisi laittaa takin tai villiksen.
Muista, että kirkko on Jumalan huone, sinne tulee pukeutua asiallisesti.
Ei ole jos ei ota liian pientä kokoa niin että tursuilee ulos mekosta, ja lisäksi joku bolero tms. päälle mielellään. Lisäksi noilla mitoilla tarkistaisin rintaliivien koon, oikeastiko 80cm ympärys vaikkei noilla mitoilla mikään kovin läski pitäisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Aaivan. No siis mulla onki aina vaikeuksia löytää liivejä koska tuntuu että rinnat on niin c:n ja d:n väliltä sekä että mulla ei oo kärsivällisyyttä ikinä kokeilla yli 5 liivejä 😅
Taas kerran suosittelen tätä laskuria http://www.abrathatfits.org/brasizecalculator.php
Ja redditin A Bra That Fits-palstaa
https://www.reddit.com/r/ABraThatFits/?
https://www.reddit.com/r/ABraThatFits/wiki/beginners_guide
lumingeriesta voi tilata hyviä ja suht edullisia liivejä kotiin sovitettavaksi, kun saat koon selville..
Hahaa, kaikkea sitä oppii kun vauvapalstalla anoilee :D kiitos hei kaikista vastauksista, pitänee alkaa selvittämään mikä mun oikea liivikoko sit mahtaakaan olla. Voihan se olla vähemmänkin mutta aina olen nuo 75 liivit tosi ahistaviksi kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Hahaa, kaikkea sitä oppii kun vauvapalstalla anoilee :D kiitos hei kaikista vastauksista, pitänee alkaa selvittämään mikä mun oikea liivikoko sit mahtaakaan olla. Voihan se olla vähemmänkin mutta aina olen nuo 75 liivit tosi ahistaviksi kokenut.
Jos kuppi on liian pieni, tekee se sen ympäryksen liian kireän tuntuiseksi. Jos ympärys tuntuu väljemmältä kun kokeilet liivejä päällesi näin https://m.imgur.com/VQrjsDA, on kuppi melko varmasti liian pieni.
Isot herkkutelineillä olevat lollottimet piukeassa mekossa kastealtaan äärellä ennustaa hyvää elämää lapselle.
(vanha miesten sananlasku)
Vierailija kirjoitti:
Isot herkkutelineillä olevat lollottimet piukeassa mekossa kastealtaan äärellä ennustaa hyvää elämää lapselle.
(vanha miesten sananlasku)
Toivokaamme niin!
80 on aika iso ympärysmitta 60 kiloiselle. Onko napakasti mitattu rinnanalusmittasi siis vähintään 85cm?
Minusta ei ole liian avoin, mutta ei minusta kovin juhlavakaan, mutta ehkä tuo mielikuva syntyy siitä, että jos ristiäiset on nyt talvella, niin asu kaipaisi minusta, jotain.. Kun taas kauniina kesäpäivänä varmasti oikein passeli asu.
Karsee mekko, jos tilaisuus on "ristiäiset talvella". Tyylikkyys on nimenomaan sitä, että on pukeutunut tilaisuuden mukaisesti. Tyylikkyyttä ei ole joku vaatekappale sinällään, vaikka kallis merkkivaate olisikin, jos se puetaan päälle asusteelle epäsopivaan tilaisuuteen tai olosuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
80 on aika iso ympärysmitta 60 kiloiselle. Onko napakasti mitattu rinnanalusmittasi siis vähintään 85cm?
Tollasella jäykällä rakennuspaksi mitalla mitattuna oli äsken 78. Mulla on kyllä tosi ulkonevat kylkiluut mutta ei kai se asiaan vaikuta? :D
Ja joo point taken, laitan toisen mekon koska kyseessä talviristiäiset tosiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollasella jäykällä rakennuspaksi mitalla mitattuna oli äsken 78. Mulla on kyllä tosi ulkonevat kylkiluut mutta ei kai se asiaan vaikuta? :D
Ja joo point taken, laitan toisen mekon koska kyseessä talviristiäiset tosiaan.
Jos mitta on jäykällä rullamitalla 78, on se vielä vähemmän pehmeällä mittanauhalla mitattuna. Sulla on ihan liian iso ympärysmitta käytössä. Putoilevat olkaimet on ainakin yksi merkki siitä. Voit ottaa tarkan mitan vaikka joustamattomalla narulla, laturin johdolla tms ja sitten mitata sen johdon/narun sillä rullamitalla.
Annanpa itestäni nyt uusavuttoman kuvan.. Mutta sitäpä kai siis olen :D kiitos anyway, siirrän tän ongelman huomenna johonki liiviliikkeeseen. Hienoa olla 28 vuotias väärissä liiveissä!
Aaivan. No siis mulla onki aina vaikeuksia löytää liivejä koska tuntuu että rinnat on niin c:n ja d:n väliltä sekä että mulla ei oo kärsivällisyyttä ikinä kokeilla yli 5 liivejä 😅