Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä mekko liian avonainen ristiäisiin?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaivan. No siis mulla onki aina vaikeuksia löytää liivejä koska tuntuu että rinnat on niin c:n ja d:n väliltä sekä että mulla ei oo kärsivällisyyttä ikinä kokeilla yli 5 liivejä 😅

Vierailija
22/34 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo loppuunmyyty mekko ei ole tuollaisenaan sovelias kirkkoon (oletan, että ristiäiset pidetään kirkon tiloissa ja pappikin on paikalla). Tuohon päälle voisi laittaa takin tai villiksen.

Muista, että kirkko on Jumalan huone, sinne tulee pukeutua asiallisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole jos ei ota liian pientä kokoa niin että tursuilee ulos mekosta, ja lisäksi joku bolero tms. päälle mielellään. Lisäksi noilla mitoilla tarkistaisin rintaliivien koon, oikeastiko 80cm ympärys vaikkei noilla mitoilla mikään kovin läski pitäisi olla?

Vierailija
24/34 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaivan. No siis mulla onki aina vaikeuksia löytää liivejä koska tuntuu että rinnat on niin c:n ja d:n väliltä sekä että mulla ei oo kärsivällisyyttä ikinä kokeilla yli 5 liivejä 😅

Taas kerran suosittelen tätä laskuria http://www.abrathatfits.org/brasizecalculator.php

Ja redditin A Bra That Fits-palstaa

https://www.reddit.com/r/ABraThatFits/?

https://www.reddit.com/r/ABraThatFits/wiki/beginners_guide

lumingeriesta voi tilata hyviä ja suht edullisia liivejä kotiin sovitettavaksi, kun saat koon selville..

Vierailija
25/34 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, kaikkea sitä oppii kun vauvapalstalla anoilee :D kiitos hei kaikista vastauksista, pitänee alkaa selvittämään mikä mun oikea liivikoko sit mahtaakaan olla. Voihan se olla vähemmänkin mutta aina olen nuo 75 liivit tosi ahistaviksi kokenut.

Vierailija
26/34 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, kaikkea sitä oppii kun vauvapalstalla anoilee :D kiitos hei kaikista vastauksista, pitänee alkaa selvittämään mikä mun oikea liivikoko sit mahtaakaan olla. Voihan se olla vähemmänkin mutta aina olen nuo 75 liivit tosi ahistaviksi kokenut.

Jos kuppi on liian pieni, tekee se sen ympäryksen liian kireän tuntuiseksi. Jos ympärys tuntuu väljemmältä kun kokeilet liivejä päällesi näin https://m.imgur.com/VQrjsDA, on kuppi melko varmasti liian pieni.

Vierailija
27/34 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot herkkutelineillä olevat lollottimet piukeassa mekossa kastealtaan äärellä ennustaa hyvää elämää lapselle.

(vanha miesten sananlasku)

Vierailija
28/34 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot herkkutelineillä olevat lollottimet piukeassa mekossa kastealtaan äärellä ennustaa hyvää elämää lapselle.

(vanha miesten sananlasku)

Toivokaamme niin!

Vierailija
29/34 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 on aika iso ympärysmitta 60 kiloiselle. Onko napakasti mitattu rinnanalusmittasi siis vähintään 85cm?

Vierailija
30/34 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole liian avoin, mutta ei minusta kovin juhlavakaan, mutta ehkä tuo mielikuva syntyy siitä, että jos ristiäiset on nyt talvella, niin asu kaipaisi minusta, jotain.. Kun taas kauniina kesäpäivänä varmasti oikein passeli asu.  

Vierailija
31/34 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsee mekko, jos tilaisuus on "ristiäiset talvella". Tyylikkyys on nimenomaan sitä, että on pukeutunut tilaisuuden mukaisesti. Tyylikkyyttä ei ole joku vaatekappale sinällään, vaikka kallis merkkivaate olisikin, jos se puetaan päälle asusteelle epäsopivaan tilaisuuteen tai olosuhteisiin.

Vierailija
32/34 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80 on aika iso ympärysmitta 60 kiloiselle. Onko napakasti mitattu rinnanalusmittasi siis vähintään 85cm?

Tollasella jäykällä rakennuspaksi mitalla mitattuna oli äsken 78. Mulla on kyllä tosi ulkonevat kylkiluut mutta ei kai se asiaan vaikuta? :D

Ja joo point taken, laitan toisen mekon koska kyseessä talviristiäiset tosiaan.

Vierailija
33/34 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollasella jäykällä rakennuspaksi mitalla mitattuna oli äsken 78. Mulla on kyllä tosi ulkonevat kylkiluut mutta ei kai se asiaan vaikuta? :D

Ja joo point taken, laitan toisen mekon koska kyseessä talviristiäiset tosiaan.

Jos mitta on jäykällä rullamitalla 78, on se vielä vähemmän pehmeällä mittanauhalla mitattuna. Sulla on ihan liian iso ympärysmitta käytössä. Putoilevat olkaimet on ainakin yksi merkki siitä. Voit ottaa tarkan mitan vaikka joustamattomalla narulla, laturin johdolla tms ja sitten mitata sen johdon/narun sillä rullamitalla.

Vierailija
34/34 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annanpa itestäni nyt uusavuttoman kuvan.. Mutta sitäpä kai siis olen :D kiitos anyway, siirrän tän ongelman huomenna johonki liiviliikkeeseen. Hienoa olla 28 vuotias väärissä liiveissä!