Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei ikinä tule pitkäksi aika

Vierailija
04.02.2018 |

Olen ollut koko elämäni ajan innostunut ja touhukas, enkä muista koskaan tunteneeni sellaista tunnetta, että olisin tylsistynyt. Jos ei ole muuta tekemistä, voin lukea tai mietiskellä. Yhtään sellaista päivää ei ole myöskään ollut, että olisin ollut pelkästään onneton. Aina olen osannut olla tyytyväinen niistä asioista, jotka ovat hyvin, vaikka jotain olisi ollut huonosti. Myöskään lasteni en ole kuullut valittavan ”Ei ole mitään tekemistä”, niin kuin monet sanovat lastensa sanovan. Mieskin osaa pitää huolen omasta viihtymisestään ilman vikinöitä. Onko muita samanlaisia perheitä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Aina keksin jotain puuhaa. Silloinkin, kun piti maata 4kk paikoillaan ettei lapsi synny ennen aikojaan, keksin kaikenlaista. Käsitöitä voi tehdä makuuasennossakin, keksiä runoja ja juttuja, haaveilla, lukea, katsella tv:tä, laulaa, soitella, piirtää jne.

En lapsenakaan valittanut, ettei ole tekemistä, olisin joutunut kitkemään perunapeltoa silloin!

Vierailija
2/5 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kai täällä trollaillessa aika pitkäksi käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsistyminen oli varmaan ihan yleistä joskus ennen internetin yleistymistä. Mulla ainakin oli välillä lapsena tylsää mökillä, eikä telkkari asiaa pelastanut. Tietokoneistumisen jälkeen ei ole ollut koskaan.

Vierailija
4/5 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muuta, niin aika menee aatellessa ja päivät päätä käännellessä.

Vierailija
5/5 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ole koskaan tylsää.