Miehen uusi vaimo valitti minulle
Kävivät kylässä ja tämä nainen purkautui,että mies vaan netissä ja plaa plaa ja on sitä ja tätä ja hän ei jaksa. En kehdannut sanoa siksi se on eksäni. Sanoin vaan tiedän. Eli ei se muutu se mies. Mitä olisitte sanoneet vastaavassa tilanteessa.
Kommentit (15)
Olen vastannut jotain tuontapaista eksäni nyksälle. Joka katsoi hyväksi avautua mulle facen privaviestien kautta... En viittinyt sanoa että takuuaika meni jo ja tuotetta ei voi palauttaa.
Onko sulla miehen kanssa lapsia? Miksi mies oli uuden vaimonsa kanssa luonasi kylässä? Miksi uusi vaimo avautui sinulle parisuhteen ongelmista?
Ystävysty sen vaimon kanssa. Teillä on varmaan paljon juteltavaa.
Kyllä minunkin eksäni uusi vaimo kerran avautui minulle sähköpostissa.
Hän kirjoitti minulle ja valitti jotain toimintaani lasten suhteen. Minä perustelin hänelle, miksi teen mitä teen (koska eksä...). Siihen vaimo sanoi tietävänsä, että mies on tosi ärsyttävä.
Olen minäkin jutellut miehestä hänen ex vaimonsa kanssa. Olemme myös Facebook-kavereita. Eivät kaikki näet ole keskenään huonoissa väleissä, vaikka joskus palstalta sellaisen käsityksen saakin.
Ootte reippaita naisia, hatunnostoni! Minä en pystyisi kohtaamaan exäni venakkoa, ainakaan vielä.
Mies-idiootti haki joulun alla vihkisormukseni pois antaakseen sen tälle uudelle (!!!)
Siitä sitten syntyi heille jonkinlainen joulukriisi, mikä oli ennustettavissa. Kuka nyt entisen muijan käytetyn sormuksen haluaisi, vaikka käytetty mies alkuun hyvältä vaikuttaisikin 😂😂😂😂
Olisin sanonut juurikin että siksi se on eksä 😁
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla miehen kanssa lapsia? Miksi mies oli uuden vaimonsa kanssa luonasi kylässä? Miksi uusi vaimo avautui sinulle parisuhteen ongelmista?
Miksi ei? Minäkin olen kaveri mieheni eksän kanssa.
Naiset jähisee keskenään, exät ja nyxät, ja miehet nojautuu taaksepäin ja pitää itsensä erossa kahinoista.
Kahvittelu ehkä ok, mutta alkaa nyt setviä uuden naisen kanssa ex-miehen ominaisuuksia. Kaikkeen alennutkin, ap.
Tapaan exäni nyxää aika useinkin. Lasten merkkipäivillä, koulujen juhlissa jne. Minulla exän kanssa poika, ja nyxällä ja exällä tyttö, joka on ollut meillä jopa yökylässä.
Vierailija kirjoitti:
Olen vastannut jotain tuontapaista eksäni nyksälle. Joka katsoi hyväksi avautua mulle facen privaviestien kautta... En viittinyt sanoa että takuuaika meni jo ja tuotetta ei voi palauttaa.
Ja tämä eksäni nyksä siis valitti että eksäni on hankala mies ja syyllistyy syrjähyppyihin.
Kai minä sen tiesin ja hänkin tiesi, koska syrjähypystähän se heidänkin suhde alkoi.
Pettäjä pysyy pettäjänä, ylläri pylläri.
Nyksä mokasi. Olisi kysynyt sulta miehestä ennen naimisiinmenoa. Silloin katastrofi oltaisiin vielä voitu välttää.
AI mitä olisin sanonut nyxälle?
Olisin sanonut, että mä ihmettelinkin miksi kelpuutit sen.
En pysty kuvittelemaan että exäni kävisi luonani kylässä. Minkkä hiton takia?