Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+30 vuotiaan tyylin muutos, vinkkejä kehiin!

Vierailija
04.02.2018 |

Eli olen reilu 30 vuotias ja tähän saakka pukeutumistyylini on ollut lähinnä sport/smart casual. Ongelma on se, että vaatetta määrällisesti löytyy paljon mutta tuntuu ettei mikään sovi yhteen. Nyt iän myötä haluaisin myöskin lisätä vaatetustyyliin enemmän nuorekasta klassisuutta ja ajattomuutta.

Idea siis kierrättää kaikki vanhat pois ja hankkia ennemmin vähemmän mutta laadukkaita vaatekappaleita. Netistä haluan, kauppoja ei jaksa lähteä kiertelemään. Pinterestistä olen vinkkejä katsellut mutta ongelma on etten tiedä mitkä merkit olisi hyviä tämän tyylisuunnan edustajia. Ja käsilaukut ja kengät lisöksi tietenkin. Mistä sinä siis hankit nuorekkaat, ajattomat ja klassiset vaatteesi?

Lisäksi alkuun tuntuu vaikealta "muuttaa tyyli", kuinkahan kauan siihen menee ennen kuin tottuu? Tähän saakka olen ollut enemmän mukavuus edellä (merkkivaatteita kuitenkin käyttänyt), toki nytkin mutta tehdä sen astetta tyylikkäämmin :)

Kiitos :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis nykyinen mukavuus edellä-pukeutuminen tarkoittaa sitä että kaapistani löytyy kyllä kivoja paitapuseroita ja neuletakkeja/bleisereitä niiden seuraksi MUTTA ellei tilaisuus edellytä siistimpää pukeutumista vaan lähden ihan perusasioille, päälle eksyy 100% varmasti pitkähihainen ja paksu neule/huppari sekä legginsit ja treenihousut. Syystä että kuvittelen että paleltaa tms jos puen vähemmän eli ne kevyet paitapuserot yms. Mitenhän tästä ongelmasta pääsisi eroon :D

Ap

Vierailija
2/2 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaipaisin samanlaisia neuvoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi