Mitä ajattelet huuhteluaineelta haisevista ihmisistä?
Kommentit (29)
Ajattelen että heillä on vastapestyt vaatteet ja että he tuoksuvat hyvälle. Itse käytän aina huuhteluainetta, mutta en mitenkään "läträä" vaan annostelen ihan ohjeen mukaan.
Ajattelen, että tuoksuupa täällä hyvältä.
Enemmän henkeen ottaa hieltä, kuselta ja paskalta haisevat ihmiset.
Mistä sä tiedät miltä ne haisee? Itsekin ostin just ihan tavallista pyykkiainetta, joka haisikin tosi voimakkaasti. Olin käyttänyt muita aineita tässä välissä ja tuon haju oli muuttunut.
Tulee mieleen sellainen tosi siisti ihminen. Niillä on varmasti tosi puhtoinen ja valkoinen koti.
Tää nyt oli eka mielikuva.
Öyh, mun mielestä hyvä homma. Huuhteluainettahan käytetään sen vuoksi, että tuoksuu hyvältä.
Käyttäkööt, mutta ne läträäjät ovat järkkyjä.
Mä en käy enää yhdellä kaverilla kylässä, kun sen koko kämppä löyhkää huuteluaineelle, tulee pää kipeeksi.
Lapsen yhdellä kaverilla myös tykätään läträtä. Lapsi löyhkää aina huuteluaineelle, kun on yökylässä ollut. Aina passitan sen ekana suihkuun ja kaikki vaatteet pesuun. Suosittelen, että yöpyvät meillä useammin.
Enkä ole herkkä hajusteille yleensä.
Joku ihana huuhteluaineen tuoksu saa hyvälle mielelle. Hajuton ja mauton elämä on tylsää.
On se nyt parempi kuin minun naapurini joka haisee paskalta.
Ei ole tapana haistella tuntemattomia ihmisiä. Muiden haisteleminen ilman lupaa on häirintää #metoo.