EIJATKOON

Olenko ainoa jota Jounin kaupan kauppiasparin somettaminen alkaa ottamaan todella päähän??

Ennen olen pitänyt positiivisista päivityksistään, mutta nyt se on muuttunut molempien jatkuviin minä-minäpäivityksiin...

Kaiken huippu on se,että Venlagaalan voitettuaan raivostuttavilla vonkausäänillään, molemmat vonkaavat nyt ääniä Selviytyjiin.

Ja kyllä-Poistan molemmat uutisvirrastani ja niin taitaa tehdä moni muu, jos eivät nyt ymmärrä vähentää jatkuvaa julkisuustyrkkyisyyttään ja joka asian someen tuomista...

• ylös 20
  • alas 2

Kommentit (17)

Vierailija

Olen blokannut koko Jounin kaupan sekä Kauppiaan vaimon FB-tilit, koska en jaksa katsella, kun jotkut FB-tutut jakavat niitä väsyneitä päivityksiä seinilleen. WT-touhua.

• ylös 20
  • alas 0
Vierailija

Eipä ärsytä, kun en seuraile mitään jonnin joutavia somevirtoja. Seuraan vain mitä haluan.

• ylös 10
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Lopetin molempien seuraamisen jo pari vuotta sitten. Ei kiinnostanut nähdä jatkuvasti rumien halpispipojen arvontoja.
Haluaisin tukea kotimaisia yrittäjiä, mutta tämä somemarkkinointikouluttaja on vaan niin kammottava.

• ylös 14
  • alas 1
Vierailija

Eipä oo Jounin pulju missään lähialueellani eikä somessani, niin miksi kiinnostaisi yhtään? Hyvä sentään, että ap osaa blokata somessa, jos niin kovasti ärsyttää.

Vierailija

Miksi sinä sitten seuraat niitä jos ärsyttää?

En ole varmaan puoleen vuoteen nähnyt mitään heidän juttujaan. Ei ärsytä, mutta ei myöskään kiinnoista.

Vierailija

No olisko fiksua sit blokata niitten FB-tilit, kuten aiempi kommentoija, niin ei tarvi lukee?
Mä en käytä niin paljon somea että niitten päivitykset olis ollut ongelma.

Vierailija

Olen blokannut tuon jo vuosia vuosia sitten kun ihmettelin miksi turkulaiset kaverini osallistuvat jonkun lappilaisen kaupan kilpailuihin.

Vierailija

Tätä en ole ikinä tajunnut, miksi pitää lukea/seurata/ katsoa jotain joka ärsyttää. Lopeta niiden seuraaminen, jos ärsyttää.

Vierailija

Jounin kaupalla oli/on aika lailla velkaa. Ison kaupan avaaminen ei ole ilmaista.

Tästä sitten kauppiaspari tehnyt sellaisen oivalluksen ( Keskinen esimerkkinä) että kaikenlainen julkisuus on hyväksi ja lisää myyntiä ja näin se taitaa olla.

Jos esim. itse ajelisin "siellä" päin niin kyllä jounin kaupassa tulisi poikettua.

Vierailija

Eikö jotkut osaa lukea, aloituksessa mainitsin poistavani uutisvirrastani.

Aluksi ajatus oli heillä hyvä ja meininki positiivista, mutta liika on liikaa. Ikävää on, etteivät huomaa homman alkaneen kääntyä heitä vastaan ja pitäisi yksinkertaisesti hidastaa vauhtia. Lomilta ei kannata laittaa yhtään päivitystä. Kateus syö kalatkin vesista...

Aapee

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö jotkut osaa lukea, aloituksessa mainitsin poistavani uutisvirrastani.

Aluksi ajatus oli heillä hyvä ja meininki positiivista, mutta liika on liikaa. Ikävää on, etteivät huomaa homman alkaneen kääntyä heitä vastaan ja pitäisi yksinkertaisesti hidastaa vauhtia. Lomilta ei kannata laittaa yhtään päivitystä. Kateus syö kalatkin vesista...

Aapee

Ei he huvikseen somessa päivitä tekemisiään. Velkataakka pakottaa.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/jounin-kaupan-sampo-kaulanen-rupesi-koko-kansan-maskotiksi---hintana-somekohut-ja-tappouhkaukset/5Y7w95Ax

Vierailija

EIJATKOON kirjoitti:
Olenko ainoa jota Jounin kaupan kauppiasparin somettaminen alkaa ottamaan todella päähän??

Älä seuraa. Blokkaa uutisvirrasta, hengitä, jatka elämääsi. Oliko muuta?

Vierailija

En ole tiennyt että Jounin kauppa on K-kauppa:)

Onko K-kauppialla omat kiinteistöt. Luulin että ovat vuokralla Keskolla.

Vierailija

Minuakin ärsyttää ja olen muka tykännyt sivusta vaikka en varmasti ole. Blokkasin myös koko sivuston facessa. Jouni pyrkii Keskiseksi Keskisen paikalle.

Vierailija

EIJATKOON kirjoitti:

Ennen olen pitänyt positiivisista päivityksistään, mutta nyt se on muuttunut molempien jatkuviin minä-minäpäivityksiin...

Kaiken huippu on se,että Venlagaalan voitettuaan raivostuttavilla vonkausäänillään, molemmat vonkaavat nyt ääniä Selviytyjiin.

Ja kyllä-Poistan molemmat uutisvirrastani ja niin taitaa tehdä moni muu, jos eivät nyt ymmärrä vähentää jatkuvaa julkisuustyrkkyisyyttään ja joka asian someen tuomista...

Onko tässä joku tietovuoto koska selviytyjät alkaa vasta tänään ja yleisöä pyydetään  äänestämään kolmea parasta. Kisa on ollut viime kesänä?

On varmaan kallis tikki jos vuotaa 3 parasta ennen aikojaan?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.