Ystävä ei seuraa Instassa
Tässä asia, joka on mietityttänyt minua jo jonkin aikaa.
Minulla on ystävä, jonka olen tuntenut reilut viitisen vuotta. Välimme ovat luottavaiset ja lämpimät. Pystymme keskustelemaan lähestulkoon kaikesta, olemme olleet toistemme tukena niin surussa, kuin ilossa.
Ystäväni liittyi Instagramiin 2 vuotta sitten. Hänen tilinsä on yksityinen. Hän seuraa reilua 100 henkilöä. Seuraajia hänellä on päälle 80, joista yksi EN ole minä.
Ihmetykseni aihe on se, ettei ystäväni seuraa minua, eikä hän hyväksy seuraaja pyyntöäni. Aluksi ajattelin tämän johtuvan siitä, ettei hän osaa vielä käyttää Instaa. Olen muutamaan kertaan leikkimielisesti todennut, että "olisipa kiva päästä näkemään sun Insta-kuvia" (joita hän on julkaissut yli 200), mutta hän aina ohittaa keskustelun.
Tiedän asian olevan mitättömän pieni ja turha, mutta se on etenkin viime aikoina alkanut todella paljon vaivaamaan minua ja pelkään koko jutun alkavan vaikuttamaan myös väleihimme. En ymmärrä miksi ystäväni toimii näin. Olen jopa ajatellut mahtaako ystäväni olla vain kateellinen, koska minulla seuraajia on yli 800, mutta en todellisuudessa pidä häntä niin turhanamaisena ja lapsellisena.
Mitä mieltä olette? Mistä tässä kaikessa on kyse?
Kommentit (5)
Minä en seuraa yhtä ystävääni, koska hän julkaisee useita kuvia päivässä ja jakaa ne kaikki instasta Facebookiin. Molempien feedit ovat täynnä hänen kahvikuppejaan.
Tee toinen tili erinimellä jota ei tunnista ja koita seurata sitä. Sitte näät millasia kuvia siel on 😏
Ilmeisesti se aikoo ghostata sinut.
Itselleni kävi samoin 😕
En mäkään seuraa monia ystäviä koska ne spämmää turhanpäiväisiä kuvia ja varsinkin selfieitä. Seuraan instassa vain mielenkiintoisia ja laadukkaita tilejä ja mun seurattavista tippuu heti jos ryhtyy liian narsistiseksi, oli sitten tuttu tai hyvä ystävä.
Ehkä hänen tilinsä on tarkoituksella ”salainen”? Mun yhdellä kaverilla on yksityinen tili jonne hän poikaystävänsä kanssa postaa kinkympiä kuvia (poikkis on ammattivalokuvaaja ja heillä on paljon alusvaate- ja fetissikuvauksia)
Kasvatat selkärangan ja kysyt suoraan. Siinä mielipiteeni.