Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

töihin toiselle paikkakunnalle?

16.04.2006 |

Hei!

Ottaisin kernaasti vastaan mielipiteitä tilanteestani, vaikka itse tietenkin ratkaisun teenkin. Elikkä...Meilä on 4 ja 1, 5 vuotiaat lapset. Olen palailemassa työelämään ja etsimässä uutta työpaikkaa. No, nyt olisi unelmapaikka auki, tosin määräaikainen parivuotinen ja synnyinpaikkakunnallani noin 100 kilometrin päässä meidän kodista. Tuolla synnyinpakkakunnallani asuvat myös ikääntyvät vanhempani, joita nyt käymme katsomassa noin joka toinen tai kolmas viikonloppu. Miehelle ei ole paikkakunnalla töitä. Jos saisin paikan, muuttaisin siis lasten kanssa tuonne synnyinkaupunkiini ainakin viikoiksi, ja näkisimme miehen kanssa vain viikonloppuisin. Käykö liian raskaaksi? Lapset ovat vilkasta sorttia ja 4-vuotiaalla uhmaakin. Viikonlopuisin mies kyllä ottaisi lapset vastuulleen.

Lisään että työpaikka olisi aivan nappiin sopiva, ja minun on ollut vaikea löytää uutta työtä. Lapsille varmaankin järjestyisi päiväkotipaikat samasta päiväkodista. Lisäksi viettäisin mieluusti aikaa vanhempieni kanssa, ja alkavat tarvita jo apuanikin monissa asioissa.

Mielipiteitä? Kiitos. Asiaa pähkäillen...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaankin tuttavapiiriin kuuluu perheitä, joissa mies on joko toisella paikkakunnalla töissä viikot tai muuten vaan matkustelee todella paljon ja on hädin tuskin viikonloput kotona. Tottuminen varmaan vie aikaa, mutta useimmat varmaan sopeutuvat ihan hyvin, kun kerran pakko on. Eli jos työ on todella unelmapaikka ja uskot, että viihtyisit toisella paikkakunnalla, kannattaa varmasti miettiä perinpohjaisesti. Ja onko ihan mahdotonta, ettei miehesi saattaisi myöhemmin löytää töitä sieltä tai edes jostain siedettävän matkan päästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla