Kaverit häipyy festareille, yksinäinen kesä luvassa
Kaverit varailivat lippuja festareilla ja ihmettelivät kun minulla ei ole varaa. Ovat menossa tänä kesänä ainakin Weekendin, Flown, Ruisrockin, Suomipopin, Himoksen ja Kalajoen tapahtumiin. Ihmettelivät kun on jo viides kerta opintojen jälkeen kun en ole lähdössä ainoallekkaan, enkä eläissäni ole käynyt yhdelläkään festarilla.
Kommentit (6)
Pitikö sun kirjoittaa Demin palstalle? Tais tulla Vauvalle..,,
Vierailija kirjoitti:
Pitikö sun kirjoittaa Demin palstalle? Tais tulla Vauvalle..,,
Demi on pienten teinityytöjen hykertely palsta. Ei oikein istu tämän ikäisen makuun pyöriä nuorten palstoilla.
Taidat siis "vain" opiskella? Vai mitä tarkoitat "opintojen jälkeen"? Hanki joku osa-aikainen työ opintojen oheen. Tee myös kesällä töitä, että säästyy rahaa. Itse opiskeluaikoina reissasin ulkomaita myöten ja jostain aina revin rahat menoihin. Syötiin sitten makaroonia ja juotiin halvista halvimpaa viiniä, mutta hauskaa oli! Kyllä halutessasi varmasti saat säästettyä ainakin 1-2 festarilippuun rahat, jos vain haluat.
Nyt jo lippuja ostamassa. Kertoo siitä, että pääasia ei ole hyvät esiintyjät vaan tunnelma, joka siis yleensä tarkoittaa reipasta ryyppäämistä.
Etkä mitään menetä, jos tuollaiseen et mukaan lähde. Itse menen sen mukaan mitä esiintyjiä festareilla on.
Jos ap on nainen,lähde mun kanssa mökkeilemään,voin käyttää jossain festarillakin.
En ole kyllä ikinä viihtynyt festareilla,paskat kelit,kauhea kankkunen ym.
Ole iloinen, että sulla on kavereita.. mulla ei ole yhden ainuttakaan ihmistä joka erityisesti minusta pitäisi, enkä ole ikinä ollut festareilla (toisaaltaan en ole kyllä kiinnostunutkaan)
T. Poika17