Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvailepa vähän MIEHESI kovien pakkaspäivien pukeutumista (päähine, kengät, villapaita/fleece vai untuvaliivi ym)

Vierailija
03.02.2018 |

Osaako itse pukeutua lämpimämmin kuin tavallisena perustalvipäivänä?? Lainaako sinun tai lapsien vaatteita (lähinnä kaulahuiveja/pipoja)?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normivaatteet säässä kuin säässä: nahkaa ja miekka.

ps mieheni on Conan kimmerialainen, hän ei pahemmin neiteile

Vierailija
2/19 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet kalsarit, t-paita, farkut, sukat, joskus harvoin villapaita, talvitakki, pipo käsineet ja talvikengät.

Työmatkalla (fillarilla) t-paidan tilalla pitkähihainen urheilupaita, sitten toinen paksumpi paita, farkkujen ja takin sijaan kalvopuku, pipo on ohut ja sen päällä kypärä. Muuten sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään -13. Lyhyet kalsarit, kauluspaita, puku, mokkaturkki, silkkikaulaliina. Ei päähinettä. Matka autolle 50 m.

Vierailija
4/19 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se osaa jo nelikymppisenä pukeutua. Omiin vaatteisiinsa. Itse hankkii ne.

Nuorenpana tosin piti vähän näyttää eli käytti liian vähän vaatteita.

Vierailija
5/19 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkatakki (kulkee takki auki), huppari tai neule, lippis tai lierihattu, kaulahuivi, lapaset, Mustat pillifarkut ja kangas tennarit. Pitkiä kalsareita olen hankkinut vaatekaappiin parikin kymmentä, mutta ei suostu käyttämään ainoitakaan.

Vierailija
6/19 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppatakki, pipo, huivi ja hanskat. Kaulahuivit pöllii multa. Sitten ne jää sille. Mulla on paljon huiveja, joten ei haittaa.

Vierailija
7/19 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut (joiden alle ”unohtanut” pukea pitkät kalsarit tai väittää, ettei tarvitse niitä), T-paita + joku ohut neule, toppatakki, pipo ja hanskat. Kaulaliinaakaan ei yleensä käytä. Kengät tavalliset lenkkarit, jos pitää kävellä pitkiä matkoja, muuten kyllä talvikengät.

Vierailija
8/19 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät villakalsarit, farkut, ohuet villasukat, pitkähihainen paita, villapaita, karvavuorinen parkatakki, kaulahuivi, pipo ja huovutetut lapaset, jalassa maiharit. Pulkkamäkeen jos lähtee, vaihtaa farkut toppahousuihin.

Vierailija
9/19 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parkatakki (kulkee takki auki), huppari tai neule, lippis tai lierihattu, kaulahuivi, lapaset, Mustat pillifarkut ja kangas tennarit. Pitkiä kalsareita olen hankkinut vaatekaappiin parikin kymmentä, mutta ei suostu käyttämään ainoitakaan.

MIKSI pitää ostaa jotakin tavaraa 20kpl jos ensimmäisiäkään ei käytetä. Ja muutenkin jos ei mies osaa omasta vaatetuksesta huolta pitää niin herää kysymys onko nainen äidinkorvike

Vierailija
10/19 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hyvä pukeutumaan ja osaa valita kyllä vaatteistaan oikeat eri säille ja tapahtumiin. Minun ei ole tarvinnut koskaan huolehtia hänen vaatetuksestaan. Myös 11 vuotias poikamme osaa pukeutua fiksusti ja tarkoitukseen sopivasti.

Vierailija
11/19 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipihalla ulkohommissa pilkkihaalari. Samoin pilkillä. Kaupoille jne.villakangastakki,kaulahuivi, farkut

Muualla kuin kotona ( tai mökillä) ulkoillessa toppavaateet. Pipo, rukkaset.

Tilanteen mukaan.

Vierailija
12/19 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäs olevan tänään punamusta kelkkahaalari kun on pilkille lähtenyt. Eilen oli sininen.

Vierailija
13/19 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies harrastaa paljon ulkoilua ja mm. metsästystä, joten minä lapset lainaamme pakkasella hänen vaatteitaan.

Riippuu mitä menee ulos tekemään, löytyy vaatteita eri pakkastoimintaa varten.

Vierailija
14/19 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika!

Vierailija
15/19 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osaa pukeutua sään mukaan paremmin kuin minä ja varusteita löytyy joka tilanteeseen. Nyt ulkona pakkasta 16 astetta ja mies kaiveli huopikkaansa vaatehuoneesta.

Vierailija
16/19 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko siellä mammat ovat kyylänneet mitä heidän mies on pistänyt päälleen ja tajuaako mies nyt laittaa tarpeeksi ettei vain tule munaskuille vilu? :)

Vierailija
17/19 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään -26 pakkasta. Mies lähti töihin ja puki ihan itse. Pitkät kalsarit, pitkähihainen aluspaita, jotkut housut, villapaita, pilkkihaalari, ohuet merinovillasukat, saapassukat, villapipo, rukkaset, työsaappaat. Otti vielä varahanskat mukaan.

Vierailija
18/19 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako itse pukeutua lämpimämmin kuin tavallisena perustalvipäivänä?? Lainaako sinun tai lapsien vaatteita (lähinnä kaulahuiveja/pipoja)?

Mikä  ihme kontrolliriikki miesten älyä epäilevä justiina sinä olet? Ainakin annat sellaisen kuvan kuin olisit mielestäsi kovinkin älykäs vaikka kirjoituksesi kuvastaa täysin päinvastaista.

Miesten metabolia eroaa jonkin verran naisten vastaavasta joten siinä kun sinä palelet, miehesi  ei välttämättä palele.  Lopeta se miehesi holhoaminen, hän on aikuinen eikä  hänen pukeutumisensa kuulu sulle tippaakaan.

En  ite puutu mieheni pukeutumiseen, hän  menee aamulla  lämpimään autoon muutaman metrin matkan ja ajaa suoraan työpaikan autotalliin. Iltapäivällä sama homma toisinpäin joten ei tarvitse edes takkia. Sama homma itsellä joten en käytä kaulahuiveja tai pipoa.

Vierailija
19/19 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällainen keskusteluketju pitää edes olla????!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän