Perhelääkäri-sarja (Medicio de Familia), muistatteko? Olisi hienoa nähdä se vielä kerran..
Toivoin sarjaa Yleltä. Jos fanitat espanjalaissarjoja, toivoisin että sinäkin toivoisit sitä. Parantaisi mahdollisuuksia saada se ulos vielä kerran..
Ohjelmatoiveita voi esittää osoitteessa https://palaute.yle.fi .
Kommentit (56)
Hippoliitto ja Huaniitta ❤️❤️❤️❤️
Vierailija kirjoitti:
Hippoliitto ja Huaniitta ❤️❤️❤️❤️
Iik! Huanita!!! ❤️
Vierailija kirjoitti:
frenchifier0 kirjoitti:
Ei apua! Just viime viikolla mietin minäkin et eikö vaan olis ihanaa katsella sekin sarja vielä kertaalleen läpi.
Mulla oli aikanaan ihan sama juttu, Serranot ei yhtään iskenyt; kaverini fanittivat sarjaa kovasti. Francon aikaa olen seurannut nyt yli 11 vuotta ensimmäisestä jaksosta alkaen. Siitäkin on jäljellä enää 1 tuotantokausi, haikeaa ajatella että kohta sekin päättyy.
Laitoithan toivetta Ylelle?❤️
Laitoin!
frenchifier0 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
frenchifier0 kirjoitti:
Ei apua! Just viime viikolla mietin minäkin et eikö vaan olis ihanaa katsella sekin sarja vielä kertaalleen läpi.
Mulla oli aikanaan ihan sama juttu, Serranot ei yhtään iskenyt; kaverini fanittivat sarjaa kovasti. Francon aikaa olen seurannut nyt yli 11 vuotta ensimmäisestä jaksosta alkaen. Siitäkin on jäljellä enää 1 tuotantokausi, haikeaa ajatella että kohta sekin päättyy.
Laitoithan toivetta Ylelle?❤️
Laitoin!
❤️
Täällä kans yksi Perhelääkäri-fani!✋
Törmäsin Googlella tähän tuorehkoon ketjuun. Olisi kyllä tosi upeaa nähdä tämä sarja uusintana.👍👍
Tämmöinen löytyi. Ei oo sarjaa kyllä näkynyt. Olis kyllä hienoa nähdä tämä vielä joskus.
Mun lapsuuden kesät eivät olisi olleet mitään ilman Perhelääkäriä! Ehkä se oli jonkunlaista eskapismia, sillä välillä suorastaan rukoilin, että olisin aamulla herännyt Nachon lapsena enkä omien vanhempieni.
Ihanin sarja ikinä! ❤️ Laitoin toiveen Ylelle.
tää takas mäkin seurasin tätä joskus 1997-2003. 1998-2004 välillä
Eikö tätä voisi saada edes Areenaan?
Kenellä esitysoikeudet? Los Serrano oli vähän aikaan sitten Ruudussa eikä Areenassa kuten olisi voinut olettaa.
Kiitos aloittaja! Olen yrittänyt muistella tämän sarjan nimeä, ja nyt se tuli. Laitan toivetta! Niin ihana sarja ettei mitään rajaa.
Olis kyllä ihana nähdä tämä vaikkapa ensi kesänä..