Perhelääkäri-sarja (Medicio de Familia), muistatteko? Olisi hienoa nähdä se vielä kerran..
Toivoin sarjaa Yleltä. Jos fanitat espanjalaissarjoja, toivoisin että sinäkin toivoisit sitä. Parantaisi mahdollisuuksia saada se ulos vielä kerran..
Ohjelmatoiveita voi esittää osoitteessa https://palaute.yle.fi .
Kommentit (56)
Oiii, ihania muistoja tästä! On huippusarja kyllä!
En ollut aiemmin tiennyt että pyykinpesukone voi olla keittiössäkin, muistaakseni tästä sarjasta opin. Ärsytti se itsestäänselvyys kun se perheenisä rakastui, oliko kuolleen vaimonsa sisareen, en tiedä miksi en tykännyt siitä juonikuviosta. Oliko siinä Poli joka sittemmin näytteli Serranoissakin?
Joo Hipolito "Poli" on kans Serranon perheen Fiti :D
Vierailija kirjoitti:
Joo Hipolito "Poli" on kans Serranon perheen Fiti :D
Mun henk.koht. suosikki molemmissa sarjoissa!❤️
Mä katselin tätä isoäidin kans. Ihan kaikkea en muista. Toivetta lähetetty Ylelle..
Tykkäsin tästä jopa enemmän kuin sitä ennen lähetetystä Summerista, joka oli suunnattu omanikäisilleni kesälomaa viettäville lapsille. En varmaan koskaan käynyt aamupäivisin ulkona lapsuuteni kesinä, koska oli pakko katsoa Perhelääkäriä...
Ah, tämä oli ihana perinne aikoinaan. Koko perhe kerääntyi katsomaan. Olis kyllä kiva nähdä tämä vielä kerran!
Ihanaa, että ketjuni on kerännyt näinkin paljon tykkäyksiä ja kannatusta, muistakaa lähettää viestiä Ylelle!
Ap
Viestiä laitettu, katsotaan mitä vastataan👍
Tämhän oli se sarja jota kateltiin kovin mukulana...👍👍
Vierailija kirjoitti:
Poli❤️
No niinpä❤️
Laitan viestiä Ylelle minäkin!❤️❤️❤️
Ei apua! Just viime viikolla mietin minäkin et eikö vaan olis ihanaa katsella sekin sarja vielä kertaalleen läpi.
Mulla oli aikanaan ihan sama juttu, Serranot ei yhtään iskenyt; kaverini fanittivat sarjaa kovasti. Francon aikaa olen seurannut nyt yli 11 vuotta ensimmäisestä jaksosta alkaen. Siitäkin on jäljellä enää 1 tuotantokausi, haikeaa ajatella että kohta sekin päättyy.
Laitoin myös toiveen ko. sarjasta.
Toivoin uusintakierrokselle myös Serranoita, Naapureina Madridissa ja saksalaista Vuoristosairaalaa.
frenchifier0 kirjoitti:
Ei apua! Just viime viikolla mietin minäkin et eikö vaan olis ihanaa katsella sekin sarja vielä kertaalleen läpi.
Mulla oli aikanaan ihan sama juttu, Serranot ei yhtään iskenyt; kaverini fanittivat sarjaa kovasti. Francon aikaa olen seurannut nyt yli 11 vuotta ensimmäisestä jaksosta alkaen. Siitäkin on jäljellä enää 1 tuotantokausi, haikeaa ajatella että kohta sekin päättyy.
Laitoithan toivetta Ylelle?❤️
Kyllä, juuri se❤️