Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Poikkeuksellisesti kenelläkään ei ollt tänään mitään sovittua ohjelmaa. Ei treenejä, pelejä tai muutakaan.

Aamulla saatiin nukkua pitkään ja kun teinit (14 ja 16 pojat) nukkuivat vielä pidempään, saatiin miehen kanssa aloittaa päivä rakastelulla.

Poikien herättyä (vieläpä molemmat hyvällä tuulella) syötiin runsas brunssi koko perheellän kanssa ja yllätyksekseni ehdotukseni lähteä koko porukalla kiertämään retkiluistelurata sai positiivisen vastaanoton.

Parin tunnin luistelu päättyi kahvilaan runebergin tortuille. Kotimatkalla teinit ilmoittivat menevänsä vielä suoraan lähijäälle pelaamaan lätkää kavereiden kanssa ja mies lähtevänsä hiihtolenkille. Itse hoidin vähän kotihommia, vaihdoin puhtaat lakanat, kävin kaupassa (ostin ison kimpun ihania tulppaaneja) ja tein ruuan valmiiksi.
Ruuan jälkeen teinit painuivat saunaan ja itse lähdin reippaalle kävelylenkille.
Nyt istun sohvan nurkassa saunapuhtaana ja juon siideriä takkatulen loimussa. Teinit (edelleen. hämmästyttävän hyvällä tuulella) pelaavat yhdessä tietokoneella ja mies katsoo telkusta jotain urheilua.
Kohta syödään iltapalaksi vielä pannaria, teinit alkaa kuulema katsomaan jotain leffaa ja minä voin mennä lukemaan kirjaa puhtaiden lakanoiden väliin. Hyvällä tuurilla mies liittyy seuraan... Ihana päivä.

Huomenna taas pari harkkakuljetusta, yksi kotipeli, teinin kiukuttelua kouluhommien kanssa... mutta onneksi joskus on tällainen luksuspäiväkin.

• ylös 8
  • alas 0

Kommentit (2)

Sisältö jatkuu mainoksen alla