Petetyksi tulleet. Kävikö miehesi rakastajatar teidän kodissanne ennen kuin olitte eronneet (mies jäänyt kiinni)?
Jos kävi niin kauanko oli viettänyt siellä aikaa (tunteja, yön, kokonaisen viikonlopun) ja tapahtuiko se miehen vai naisen aloitteesta? Niin, ja miksi ihmeessä? Asuitteko jossakin erämaassa jossa kukaan ei näe?!
Kommentit (5)
Sinne mennään joko naisen aloitteesta, tai miehen tyhmyydestä, jotta nainen pääsee piilottamaan pikkarinsa pyykkikoriin. Sitten mies ihmettelee miten jäi kiinni...
XD
Eivät ole vieläkään eronneet. Ihan Helsingissä asuvat. Eipä tainut pahemmin pelätä, että jäis kii. Ei tuntunut olevan arvostusta vaimoa kohtaan. Tosin en mäkään arvostanut sitä muijaa sen vuoksi kiusallani jätin hiuksiani pitkin kämppää. Tais jokunen pompulakin jäädä. Tuskin olin ainoa kuka muhii niiden aviovuoteessa. Ihan kelpo vuode olikin.
Hyvät naiset , jos mies sikailee niin jättäkää se sika. Aina löytyy naisia jotka jakavat piparia auliisti. Mies on se joka päättää puraiseeko palasen piparista. Kerran ku puraisee ei toiste edes mieti. Haukkaa koko piparin.
Olin rakastajatar, mutta en suostunut menemään hänen kotiinsa. Hän sai maksaa meille hotellin.
Purjeveneessä en suostunut samaan sänkyyn,jossa oli nukkunut vaimon kanssa. Asuntoon ei voitu mennä, koska oli mies ja lapsi.
Siis miehet on tässä asiassa todella välinpitämättömiä. Ihan kerrostaloissa asuivat. Ei mitään väliä naapureilla. Tai sillä yhteisellä kodilla. Olis ollut järkyttävän helppoa jättää todisteita tai tulla koska tahansa oven taakse.
No mun rakas on täällä aina yöt kun mies on työmatkalla.