Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa kun pienikokoiset odottavat äidit pienine mahoineen valittaa miten raskasta

Vierailija
03.02.2018 |

Oikeasti.. Tälläset xs kokoiset. Itse olen kokoa M ja maha on oikeasti iiiiiiso, ei mikään pikku kumpare. Ja se tuntuu.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en kyllä ymmärtänyt ollenkaan tuota sun ajatuksenjuoksuasi.

Vierailija
2/15 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällanen xs ja 152 cm. Pojat olleet syntyissään 4 - 4,5 kiloa ja pituutta 53,5 -56 cm. On siinä mahassa ollut kokoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laihduta :"D Ei tarvi ulista enää kateuksissaan sitten. Lähtikö mies hoikemman perään?

Vierailija
4/15 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota noin. Ymmärrätkö, että pienessä vartalossa se raskausvatsa tuntuu paljon isommalta ja esim. potkut ottaa kylkiluihin pahemmin?

Tai no et tietenkään ymmärrä.

Vierailija
5/15 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ekasta oli tosi pieni vatsa ja kokoa xs. Kävi selälle aivan tajuttomasti, katsos kun pienilläkin ihmisillä voi olla rakenteellisia vikoja, itselläni skolioosi, selkäranka lievästi s:n mallinen.

Mutta ethän sä voinut ollakaan tosissasi, ethän?

Vierailija
6/15 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on alaikäinen jonne, joka ei tajua raskaudesta mitään.

Vierailija
7/15 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vanhanapoikana ihmetyttää miksei naiset  kanna vauvaa selkäpuolella vaan täytyy kasvattaa maha. Itsekkin kannan mieluummin kaljat kotiin repussa kuin vyölaukussa

Vierailija
8/15 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, raskausmaha voi roikkua ulkopuolella, se näyttää isolta.

Tai se sama määrä vauvaa voi olla sisuskalujen seassa, tiedän kolmen muksun perusteella miltä se tuntuu: siltä kuin ois neljä kiloa värkin päällä.

Vierailija
9/15 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ehkä kokoa xs mutta maha kokoa M siihen verrattuna :D ja viikkoja 16, nyt jo tukalaa nousta esim autosta ulos tai saada kenkiä sidottua.

Raskasta on myös treenata salilla tai koittaa juosta lenkillä.

Katsos kun "xs" kokoiset ovat tottuneet olevan kevyitä ja ne samat raskauskilot tuntuvat painavemmalta pienessä kun suuremmassa kehossa, mahan koko ei siihen vaikuta.

Vierailija
10/15 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pienemmillä ole isompi maha kuin isommilla? Ainakin jos pituudesta puhutaan. Pitkäselkäisellä on enemmän tilaa eikä maha kasva niin paljoa ulospäin kuin lyhytselkäisellä.

Vierailija
11/15 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö pienemmillä ole isompi maha kuin isommilla? Ainakin jos pituudesta puhutaan. Pitkäselkäisellä on enemmän tilaa eikä maha kasva niin paljoa ulospäin kuin lyhytselkäisellä.

Tämä! Itse ainakin koen pitkänä naisena päässeeni helpommalla.

Vierailija
12/15 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin vanhanapoikana ihmetyttää miksei naiset  kanna vauvaa selkäpuolella vaan täytyy kasvattaa maha. Itsekkin kannan mieluummin kaljat kotiin repussa kuin vyölaukussa

Hahah tää oli hyvä. Mut miten istuminen onnistuisi?

Eiköhän luonto ajatellut turvallisimman kolon vauvalle.

Vierailija
13/15 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhahhaa... ap:n logiikalla päänsärkyäkin on vain isopäisillä, ja polvikupuja voi olla vain tosi pitkillä ihmisillä.

Vierailija
14/15 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 155 cm pitkä ja hoikka nainen. Minulla oli oireeton raskaus ja melko mukavat oltavat loppuun saakka. Tämän sinä varmaan halusit tietää valittamisen sijaan.

Vierailija
15/15 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin L odottaja pienellä mahalla. Pienet vauvat ja vähän lapsivettä. Oli tosi raskasta ja joudun käymään nyt vuosi synnytyksen jälkeen säännöllisesti fysioterapiassa. Ilmeisesti ammattiakin pitäisi vaihtaa kun pysyviä kipuja jäi raskauksien jäljiltä. Nyt fysioterapeutti yrittää pistää pikku hilijaa lantion osasia takaisin paikalleen, mutta selän kivut kuulemma saattaa kuulemma jäädä pysyviksi. Eikä selän ja lantion kivut ollut ainoita vaivoja odotusaikana todellakaan. Sitä paitsi tunnen monia XS kokoisia äitejä, jotka lihoivat raskausaikana yli 20 kg. On ollut varmasti super raskasta kantaa kaikki ne ylimääräiset kilot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän