Vierailija

Olen tavannut ihanan miehen tinderin kautta, mutta en tiedä kuinka tosissaan hän on. Vaikuttaa kiinnostuneelta ja viestittelee paljon päivittäin. Ollaan nähty pari kertaa, mutta hän ei ehdota aktiivisesti uusia näkemisiä itse. Mistähän tietäis onko oikeesti kiinnostunut vai mitä oikein meinaa. Itse olen todella kiinnostunut hänestä.

• ylös 4
  • alas 4

Kommentit (18)

Vierailija

Varmaan sitten kun olette oleet parikymmentä vuotta naimisissa ja lapset suunnittelee muuttoa pois kotoa niin voi alkaa olemaan melko varma.

Jatka treffailua ja katso miten juttu etenee. Ei se millään muulla tavalla selviä. Oli sitten tavattu aluksi Tinderin kautta tai miten tahansa. Se nyt ei minusta tässä ole oleellinen juttu.

• ylös 21
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kannattaa ottaa aika varhaisessa vaiheessa puheeksi se, mitä kumpikin etsii.

Itse olen pärjännyt ongelmitta ihan vaan uskomalla mitä ne sanoo, kunhan ensin olen suoraan kysynyt. 

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Kyllä mulla on vakavat suhteet aina alkaneet rytinällä, sekä nuorempana että tämä nykyinen aviomieheni (tinderistä). Matchin jälkeen viesteiltiin pari päivää, sitten treffeille ja se oli menoa - molemmilla. ❤ Kumpikin poisti profiilin heti ensitreffien jälkeen ja oltiin heti alkuun joka päivä yhdessä. Heti alkuviikkoina tavattiin molempien perheet ja ystävät.

Eri juttu silloin sinkkuna panokaverien kans, ne kieputettiin pikkurillien ympärille muilla keinoin. 😈 Mutta vakavissaan jos ollaan, molemmat avoimia alusta asti, eikä mitään pelejä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehdottelisi tapaamisia itse jos olisi oikeasti kiinnostunut.

Tämä munkin mielestä. Itse juuri yritän irrottautua miehestä, joka kiertelee ja kaartelee tapaamisten kanssa. Kovasti viestejä laittaa, mutta alkaa vaikuttaa siltä, että haluaa vaan pitää lämpimänä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla on vakavat suhteet aina alkaneet rytinällä, sekä nuorempana että tämä nykyinen aviomieheni (tinderistä). Matchin jälkeen viesteiltiin pari päivää, sitten treffeille ja se oli menoa - molemmilla. ❤ Kumpikin poisti profiilin heti ensitreffien jälkeen ja oltiin heti alkuun joka päivä yhdessä. Heti alkuviikkoina tavattiin molempien perheet ja ystävät.

Eri juttu silloin sinkkuna panokaverien kans, ne kieputettiin pikkurillien ympärille muilla keinoin. 😈 Mutta vakavissaan jos ollaan, molemmat avoimia alusta asti, eikä mitään pelejä.

Ei toi silti ole mikään ainoa oikea tapa. Ihmiset on erilaisia. Vaikkakaan ei sitä suhdetta kannata väkisin yrittää saada syntymään. Pitää olla sitä kuuluisaa kemiaa molemmilla osapuolilla. Ihan ok ei riitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei toi silti ole mikään ainoa oikea tapa. Ihmiset on erilaisia. Vaikkakaan ei sitä suhdetta kannata väkisin yrittää saada syntymään. Pitää olla sitä kuuluisaa kemiaa molemmilla osapuolilla. Ihan ok ei riitä.

Meillä on kyllä kemiaa välillämme ja olen saanut sellaisen kuvan, että mies haluaa edetä rauhassa. Olen aina kuitenkin luullut, että kiinnostunut mies haluaisi nähdä koko ajan. Arvostukseni on vaan noussut häntä kohtaan, kun sanoo että tutustutaan ihan rauhassa. On kertonut, että tykkää minusta ja on hyvä olla kanssani. Silti epäilyttää mitä se todella haluaa ja onko yhtä kiinnostunut kuin minä hänestä. -ap

Vierailija

Hyvä nyrkkisääntö on ollut: jos mies on oikeasti kiinnostunut, ei sitä tarvitse miettiä vaan sen kyllä huomaa.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Ei tindermiehet ole koskaan tosissaan, ne ajattelee että tinder naiset on huoria joita saa kohdella miten tahansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Meillä on kyllä kemiaa välillämme ja olen saanut sellaisen kuvan, että mies haluaa edetä rauhassa. Olen aina kuitenkin luullut, että kiinnostunut mies haluaisi nähdä koko ajan. Arvostukseni on vaan noussut häntä kohtaan, kun sanoo että tutustutaan ihan rauhassa. On kertonut, että tykkää minusta ja on hyvä olla kanssani. Silti epäilyttää mitä se todella haluaa ja onko yhtä kiinnostunut kuin minä hänestä. -ap

Ehkä se yrittää pelata coolisti, ettei vaikuta yli-innokkaalta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ehkä se yrittää pelata coolisti, ettei vaikuta yli-innokkaalta?

Tuota vähän meinaankin. Tarkoittaako tuollainen tosiaan pelaamista vai että haluaa oikeesti tutustua rauhassa.. -ap

Vierailija

Olet valinnut sieltä sen sukupuolitauteja levittävän ristiinpanijan niinkuin muutkin lrtot jotka käyttävät tuota palvelua paritushommissaan. Eli älä itke, se nai kyllä sinua kunhan muilta lortsuilta ehtii. Olet oikeassa paikassa tuottamassa omalla panoksellasi voittoa kansainväliselle yritykselle jonka toimiala on bordellipalvelujen ja profiiliarkiston tuottaminen. Kolmas ja neljäs osapuoli ostaa tietonne ilolla.

Bluberryh

Mun ainoa kokemus tinderistä oli se, että ensinnäkin ryhdyin siihen siksi että tein omaa henkilökohtaista tutkimustyötä liittyen tinder-treffailuun. Mies meni yli vuoden yksinolemisen jälkeen työkaverin painostuksesta. Ehti olla profiili muutaman päivän. Tuli match ja tapasimme viikkoa myöhemmin. Seuraavan päivänä molemmat poisti profiilit koska sen vaan tunsi että tässä se on. Se pelotti mutta koska molemmat oli avoimia eikä pelanneet pelejä sitä vaan päätti luottaa ja heittäytyä sata lasissa. Et tiedäkään onko hän tosissaan mutta sun on itsesi ja teidän orastavan suhteen vuoksi mentävä vaan kärsivällisesti päivä kerrallaan ja luotettava. Sen vaan tietää että se on sen arvoista. Jokainen ihmissuhde opettaa sulle silti jotain tulevaa varten. Nykymaailmassa ongelmana onkin juuri se ettei uskalleta ja ollaan kyynisiä. Luota siihen miltä tuntuu olla hänen kanssa. Sen pitää tuntua luontevalta.
Nimimerkillä kolme vuotta ensitapaamisesta, naimisissa ja lapsia

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.