Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuisitteko käyttämään miehen eksän kihlasormusta?

Vierailija
03.02.2018 |

Mies ja eksänsä erosivat riitaisasti ja tämä nainen oli paiskannut kihlasormuksen päin miehen näköä. Nyt mies kysyi minulta suostuisinko käyttämään sitä sormusta, ettei mene raha hukkaan. Jotenkin ajatus on mielestäni epämiellyttävä ja haluaisin ihan oman juuri minua varten hankitun sormuksen. Suostuisitko itse tällaiseen kuvioon?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on provo, en edes vastaa.

Vierailija
22/37 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä ei nyt oikein toiminut. 0/5. Rajansa kaikella, ei noin tyhmää miestä olekaan. Provon pitää olla uskottava edes jollain tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan: porvoolainen miehesi ei edes kosinut sinua vaan pyysi vain kihloihin?

Vierailija
24/37 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisin ehkä käyttää ihan koruna jos on tyylikäs, mutta en kyllä kihla/vihkisormuksena. Ei se romukullan arvo ole kovin kummoinen, eli olisihan se turha heittää menemään jos oli oikeasti arvokas.

Vierailija
25/37 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin jos kihlaisin miehen eksän, hänen sormuksensahan se on.

Vierailija
26/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi. Mutta eihän se kihlaus sormuksesta ole kiinni, ihan yhtä kihloissa ollaan ilman sormistakin jos tuleva avioliitto on toisilleen luvattu. Vaikka itse kovasti kihlasormuksestani pidänkin, niin jos minun puolisoni olisi sitä mieltä, että ilman sormusta ei olla kihloissakaan, harkitsisin uudestaan. Minusta tuntuisi, että haluaa vain näyttää muille "omistavansa" minut ja kihlat vain kihlaamisen ilosta.

Nimim. Rouva

Vierailija
27/37 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai.

Vierailija
28/37 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miehen mummon perintösormus kävis?

Vierailija
29/37 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

reps onko paskaperse menossa taas kihloihin, johan se on jo kolmas kerta. elämä muuttuu....taas

Vierailija
30/37 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sormuksen merkitys on vain symbolinen ja pidän sitä melko turhana hintaansa nähden, joten hyvin voisin ottaa käytetynkin. Kunhan ei olisi mikään ylipramea, haluan sileän renkaan ja vain yhden eli kihlasormus saa ajaa vihkisormuksenkin virkaa sitten myöhemmin.

Oma mies on ollut aiemmin naimisissa ja joskus sanoinkin, että jos me joskus menemme naimisiin niin saa luvan käyttää saman sormuksen uudestaan. Ihan turhuutta maksaa uudesta renkaasta kun vanha on jo sovitettu ja hyväksi hioutunut. Kaiverrukset toki tulee korjata, mutta muuten ei mitään ongelmaa. Miehellä oli vähän nikottelemista asian kanssa, en tiedä, tajusiko lopultakaan oikeasti, että olin ihan tosissani.

Senkin rahan voi laittaa johonkin kivempaan. Vaikka kunnon häämatkaan kaikkine luksuksineen.

Vierailija
31/37 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Ehkä jos koru sulatetaan ja tehdään siitä kokonaan uusi, lisätään kiviä jne, tehdään sormuksesta minun mielen mukainen, voisin harkita. Mutta muuten on kyllä epämiellyttävä ajatus.

Vierailija
32/37 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olisi joku suvussa kulkenut uniikki perintökalleus, niin sitten.

Mutta muuten ehdoton ei.

Vierailija
33/37 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä huolisi miestä enkä sormusta, jos ehdottelisi exänsä kihlasormusta. Voi tulla muitakin yllätyksiä myöhemmin.

Tosin, itse kannan mieheni isoäidin vihkisormusta ylpeydellä, jonka perinteen haluan siirtää lapsilleni.

Vierailija
34/37 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä ei nyt oikein toiminut. 0/5. Rajansa kaikella, ei noin tyhmää miestä olekaan. Provon pitää olla uskottava edes jollain tasolla.

Jep, provo varmastikin. Olen kuitenkin todistanut tilannetta missä mies tarjosi exänsä kihlasormusta uudelle tyttöystävälleen. Ei tullut kihloja ja suhdekin nyykähti yllättäen melko pian. Että kyllä sellaisia helmiäkin löytyy 😂

Vierailija
35/37 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin, jos se olisi miehen suvun pitkäaikainen kihlasormus, esimerkiksi hänen isoäitinsä sormus.

Tuore sormus tai tuoreelta exältä kylmää aika pahasti.

Vierailija
36/37 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ref. ed. Suvussamme on eräällä naisella huikea 3-rivinen 13 timantin valkokultasormus. Miniä taisi mennä tämän naisen sormuksella naimisiin, mutta ei tuolla lempisormuksellani.

Vierailija
37/37 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä huolisi miestä enkä sormusta, jos ehdottelisi exänsä kihlasormusta. Voi tulla muitakin yllätyksiä myöhemmin.

Tosin, itse kannan mieheni isoäidin vihkisormusta ylpeydellä, jonka perinteen haluan siirtää lapsilleni.

Älä kovasti järkyty jos lapsesi / tuleva miniäsi ei kilju riemusta kun kuulee, että olet jo tuonkin asian heidän puolesta päättänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän