Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä suolaista ruokaa nielurisaleikkauksen jälkeen?

Vierailija
03.02.2018 |

Olin torstaina nielurisaleikkauksessa, olen nyt oikeastaan elänyt jätskillä ja jäävedellä, vähän olen saanut kasvissosekeittoa ja vadelmasoppaa menemään. Mitä tässä uskaltais syödä? Hoitaja sanoi, että seuraavana päivänä voi kokeilla syödä jo pehmeää leipää mutta ihan niin kiinteää en välttämättä uskalla... Huomenna aattelin kipaista kaupassa ostamassa lihaperunasoselaatikkoa. Meillä on tänään tehty makkarakeittoa pystyisköhän sitä jo tänä iltana syömään, jos laittaisi oikein pieneksi? Suolaisen himo tässä vaan kiusaa, alkaa jätskit ja kiisselit tulla jo korvista ulos... Ja milloin uskaltaa alkaa syömään oikeasti kiinteätä ruokaa? Itkettää jo ajatuskin että pitäis jollain soseilla ja velleillä elää parikin viikkoa..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tacoja, näkkileipää?

Vierailija
2/11 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermalla ja voilla silattu soseutettu makkarakeitto (tai melkein mikä tahansa) on namiskuukkelia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin pystyin syömään makkarakeittoa jo toisena päivänä leikkauksesta kun muussasi mössöksi haarukalla. Lihaperunasoselaatikko meni myös hyvin alas. Jos jotain oikein suolaista haluttaa niin ehdotan juustonaksuja! Ne sulaa mukavasti suussa ja on helppo sulaneena niellä. Mulla ainakin maitotuotteet vähän tökki, joten söin mehujäitä ja mm. Alpro Soyan suklaajuomaa. Kermajäätelöt ei mennyt parin ensimmäisen päivän jälkeen enää ollenkaan alas.. Pehmeä leipä saattaa hyvinkin mennä alas, jos ottaa reunat pois. Minä söin muistaakseni kolmantena päivänä kauheassa makeanhimossa minidonitsin ja se meni ihan hyvin alas, vähän vain ärsytti kurkkua. Mutta hyvin se menee! Mieti, että joka päivä olet hetki hetkeltä lähempänä sitä normaalia ruokaa. Itselle ainakin oli pieni hinta tuo vähän päälle viikon kärsimys siitä, ettei tarvinut enää tulehduksista kärsiä.

Vierailija
4/11 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunamuussia ja kananmunakastiketta. Täyttää nälkäisen vatsaa.

Vierailija
5/11 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryypiskele lihalientä.

Vierailija
6/11 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan maksalaatikkoa ja pottumuusia. Itsellä meni ekat päivät jauhekeitoilla, sitten soseutettuja ruokia ja pehmeää leipää jossain nesteessä liotettuna.

Vierailija
7/11 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen Aihisen Kapea ja Kaappaus keittiössä -ohjelmaa en tiennyt, että makkarakeittoonkin voi laittaa sulatejuustoa. Aikoinaan, jos oikeen hurjaksi ryhdyin niin laitoin makkarasoppaan rakettispagettia.

Vierailija
8/11 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko nielurisaleikkauksen jälkeen syyä spagettia?

Vierailija
9/11 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksamakkaraa

Vierailija
10/11 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savuporokeitto, kantarellikeitto, melkein mikä vaan vähäsattumainen keitto, missä ei ole sitrusta eikä tomaattia (kirveltää).

Vierailija
11/11 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaktus pallon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän