Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Takana rankka elämä, miten löydän normaalin arjen?

Vierailija
03.02.2018 |

Mitä te teette viikonloppuisin? Koitan rakentaa normaalia arkielämää itselleni, mutta en edes tiedä, mitä tekisin. Mieheni on ulkona kavereidensa kanssa, tulee kotiin illalla myöhään. Juuri nyt katson YouTube-videoita ja koitan unohtaa itseni.

Mitä kivaa voi tehdä selvin päin, omassa kodissa. Rahaa voin käyttää noin 30€/viikonloppu. Mihinkään julkisille paikoille (esim. leffa) en halua nyt lähteä, kun olen vasta aloittanut toipumisen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita pelata jotain MMO-peliä. Niitä on nykyään kaikenlaisia kivoja, etenkin ilmaisten joukossa. Itsekin pelaan yhtä, jossa on tosi ystävällistä porukkaa ja rauhallinen meininki.

Vierailija
2/10 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukea. Liikkua luonnossa. Lukea av:ta. Tehdä hyvää ruokaa. Kirjoittaa blogia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo vettä ja meditoi, katso telkkaria. Käy kävelyllä ja hymyile vastaantulijoille. Jos haluat hullutella niin juo kahvia ja selaa internetiä mutta siitä voi tulla suolisto ongelmia.

Vierailija
4/10 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä MMOita suosittelisit? - ei ap

Vierailija
5/10 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen olet? Itse haluan saada olla rauhassa ajatuksineni, ja se onnistuu tekemällä jotain niin turhaa mutta keskittymistä vaativaa, että saan varmasti unohtaa olevani olemassa. Palapelit toimivat hyvin.

Astetta aktiivisempi hanke on perehtyä johonkin pikkuasiaan, tai sitten huitaista jotain laajempaa asiaa. Aivot saa työtä, sitten on hyvä laiskotella kun se asia surraa päässä omia aikojaan. Mutta olen tutkijaluonne.

Tunnetko itsesi miten tarkkaan, ja minkälaiset asiat pilaavat hyvän olosi?

Vierailija
6/10 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä! Kirjoitin vihkoon niitä ylös, jotta voin palata niihin uudestaan silloin, kun ahdistaa. Nyt aloin katsoa Gilmoren tyttöjen A Year in the Life -jaksoja. Huomenna menen kävelylle, toivottavasti mies tulee mukaan. Tänään aion käydä kaupassa illalla kymmenen maissa, kun siellä ei ole tuttuja paikalla. Onneksi suklaata oli jo kotona.

Palapelejäkin löytyy jostain kaapista. Joku MMO-peli voisi olla hyvä. Tai sitten voisin alkaa pelaamaan jotain vanhaa fantasiapeliä. Juuri nyt on siis tarve paeta todellisuutta ja alkaa sitten pikku hiljaa hyväksymään oma menneisyys psykologin kanssa jutellen.

Avasin makuuhuoneen ikkunan, jotta kuulen ohi kulkevian autojen ja ihmisten ääniä. Saan tuntea, etten ole tällä planeetalla yksin, vaikka olenkin peiton alla piilossa.

Ap

Vierailija
7/10 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristikko, sudoku, leipominen, siivoaminen, kirjan luku, telkkarin katseleminen, leffojen katselu, netissä surffailu, kävely, jumppaaminen kotona (vaikka jotain jooga/pilates -tyyppistä, videoita löytyy you tubesta)...

Vierailija
8/10 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysinpä hauskaa tekemistä nestissä: "matkustan" ympäri maailmaa Google mapsin kautta. Tällä hetkellä olen Etelä-Koreassa (https://geographic.org/streetview/view.php?place=Heyrimaeul-gil,%20Tanh…) ja USA:ssa (https://www.google.fi/maps/place/600+Rue+Des+Etoiles,+Carencro,+LA+7052…).

Tunnen itseni ainakin siinä suhteessa, että jos juuri nyt alan pohtia menneisyyttä, romahdan täysin. Eli nyt on pakko olla henkisesti pakomatkalla oman kodin turvassa tämän viikonlopun yli.

Vierailija
9/10 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kun on ollut vaikeinta, niin tosiaan tuo lohduttaa, että kuulee ihmisääniä telkkarista edes. Nukuinkin telkkari auki - hiljaisuudessa nukahtaminen oli paljon vaikeampaa.

Viikonloppu on lopultakin yllättävän lyhyt aika.

Vierailija
10/10 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy vaikka lenkkillä. Itse väritän värityskirjoja aina kun voin ja yhtäkkiä saatan huomata kun on parituntia vaan hujahtanut ohi! kuuntele samalla mieluista musaa josta tulee hyvä fiilis vaikka :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä