Millä AV hahmolla voittaisi putouksen helposti?
Itselläni ykkösehdokkaana on mamma joka on kotiäitinä eteläisessä Saksassa.
Toinen on mamma jolta onnistuu kaikki hommat vaikka miehet epäilevät :D
Kommentit (54)
Vanukasmies, mutta siihen pitäisi yhditellä jtkn piirteitä, tuo ei yksistään kantaisi kovin pitkälle.
Äiti, joka suorittaa elämäänsä.
On kiinnostunut netin haalarimerkkihysteriasta, imetyshullu, äitiys on jokin suorittavan tason tutkinto, ja vertailee kokoajan kaikkea itseensä ja elämäänsä naapureihin tai nettikirjoituksiin. Miettii pakonomaisesti mitä naapurit ajattelevat.
Kulissit! Ne kulissit! Ja kaikessa kireä. Käy ylikierroksilla, hörhöilee kaiken turhanpäiväisen perään. Oikeasti kukaan ei edes kiinnitä huomiota tuollaiseen sotkutukkaan, joka on unohtanut olevansa nainen ja että äitiys on läsnäoloa eikä ulkoista kulissia,
Vierailija kirjoitti:
Vanukasmies, mutta siihen pitäisi yhditellä jtkn piirteitä, tuo ei yksistään kantaisi kovin pitkälle.
Tarkoitatko että vanukasmiehenä esiintyvä nainen vai vanukasmies joka esiintyisi naisena?
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC. Sellaista aihetta ei olekaan, missä ei voisi kertoa rikkaasta isomelaisesta miehestä. Ja ne kaikki muutkin höpinät, mm. bisnesluokan appelsiinimehut.
"Joo tiäksä mun mies on pettäny mua kaks ja puoli kertaa. Kai sä tiesit että mun miehellä on iso mela ja paljo rahaa? Viimeks se petti kun mä olin saattohoitamassa mun isoisää, siellä muuten oli niin komee kunnanläkäri et kaikki naiset laittaa parhaat päälle kun ne liikkuu kylällä. Mun sisko sit suuttu mun miehelle, kai sä tiesit että mun miehellä on iso mela ja sikapaljo rahaa, ja heitti sitä lautasella ja mun miehelle tuli haava leukaan. Kai mä sanoin jo että mun miehellä on iso mela ja hirveen paljo rahaa?"
Anoppi jonka minijät ja vävyt ovat milloin minkälinlaisia.
Vierailija kirjoitti:
No Ikis (Ikäerohullu) vois olla aika kova. Se olis niinku se katkera eronnu akka yhdistettynä siihen kotiäitiin jolla kolme lasta, mies lähti kakskymppisen matkaan ja teki sen kans vielä lapsenki.
Tai sit se Ikähullu joka hokee että kaikki parikymppiset on vastuuntunnottomia ja taitamattomia lapsia.
Ikis, Ikäerohullu ja Ikähullu ovat yksi ja sama tyyppi. Hänen miehensä siis aikoinaan lähti nuoremman naisen matkaan ja siitä lähtien Ikis on solvannut täällä nuoria naisia.
Oma ylivoimainen suosikkini on silti lakonisuudessaan ja pessimistisyydessään ainutlaatuinen Ammattivalittaja. :)
Patjalla nukkuja. Ei ehkä olisi hauska.
Jos olisin Putouksen sketsisuunnittelija, niin palstan hahmogalleria olisi rajaton. Ideat ei loppuisi ja hahmot parempia kuin monet olemassaolevatsan.
Hahmo, joka ei kakkaa tai pissaa kotona jos muita paikalla.
Nämä köyhille ohjeita antavat superihmiset, jotka marjastavat, sienestävät suvet talvet raahaten ämpäreitä pyöränsarvessa kymmenet kilometrit.
Samoin laittavat kaikki itse niin vähällä rahalla kuin mahdollistatukseesi.
Haa, loistavaa hahmo kaupassa muiden, varsinkin köyhien ostoksia kyttäävä persoona.
Hajuvammaiset, kikkelikuvien lähettäjät ja heitä raivoisasti puolustavat, en jaksa nyt enempää miettiä.
Juu, vielä ensitreffeillä pimppaa vonkaavat.
Instabeibe.
Persekuvat ja duckface. Tyrkkyvaatteet ja heruttelukuvat. Ja sit ollaan niin kauhuissaan kun NE siat (lue miehet) lähestyy. Kerrotaan uusimmista rakkauslaukuista (mikä sana!!) ja että mistä se rikas mies löytyy kun suomessa kaikki jannut on niin köyhiä (=panee toivonsa NHL-pelaajiin) tai no, Hjalliskin käy pahemmassa puutteessa.
Sorry, oli pakko laittaa;)
Mies 29v+1v olisi kömpelössä sovinistisuudessaan huippu.
Missä ammattivalittaja ja hel-nyc ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko että vanukasmiehenä esiintyvä nainen vai vanukasmies joka esiintyisi naisena?
Vanukasmies on tietenkin mies, mutta jos hahmon juttu olisi pelkästään lasten vanukkaiden syönti, ei se riittäisi. Hahmolle pitäisi keksiä muitakin ominaisuuksia.
Kivikissaäiti pudotettais heti ensimmäisessä jaksossa.
Paavohullu. Fanittaja sekä se SN-fani joka haukkui PV:tä vielä vaalien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanukasmies on tietenkin mies, mutta jos hahmon juttu olisi pelkästään lasten vanukkaiden syönti, ei se riittäisi. Hahmolle pitäisi keksiä muitakin ominaisuuksia.
Monista palstajutuista voisi yhdistellä perheenäidin, joka aina valittaa mitä mies on tehnyt.
Sorry hänelle, mutta tulee mieleen pyypyy-ihminen.
Joka ei voi lausua ääneen kirjoittaa kokonaisena mitään *sopimatonta* sanaa.
Ei voi mitään, mutta hahmo olis tosi loistava taitavan näyttelijän tekemänä.
Vierailija kirjoitti:
Missä ammattivalittaja ja hel-nyc ovat?
Hel-nycistä ei ole havaintoa. Sen sijaan ammattivalittaja on täällä tänään, kuten joka päivä. Mies on koulutuksessa ja ammattivalittajaa jännittää, kuinka siellä sujuu ja mitä hän itse tekee koko päivän kaksin lapsen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim nainen joka esiintyisi vanukasmiehenä.
Ja sitten pitäisi tietysti olla vasen nimetön sensuroituna, ettei kukaan tunnista sormuksen perusteella.