Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Geronomi opinnot

ketään paikalla?
03.02.2018 |

Kokemuksia? Onko kannattavaa? Minkälaista opiskelu oli ja mitä kaikkea siihen sisältyi? Missä harjoittelut tehdään ja onko niitä paljon? Mihin työllistyy opintojen jälkeen, millä nimikkeellä, palkkaus jne?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/2 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikaisemmalta ammatiltani lähihoitaja ja valmistun geronomiksi tänä keväänä. Opiskelu on ollut todella antoisaa ja 3 vuotta on mennyt kuin siivillä. Opiskelen monimuotokoulutuksessa, se on ollut itselleni paras ja ainoa mahdollinen opiskelumuoto tässä elämänvaiheessa. Odotukseni työllistymisen suhteen ovat korkealla, onhan ala kovassa muutoksessa ja geronomin ammattitaito vastaa loistavasti alan tarpeisiin. Koulutus painottaa laaja-alaisesti voimavaralähtöistä ikääntymistä, toimintakyvyn arviointia ja palveluohjausosaamista.

Syksyllä käydään teorioita ja kevätkausi ollaan pääsääntöisesti työharjoittelussa. Harjoittelupaikat valikoituu teoriaopintojen pohjalta. Itse olin ekan harjoittelun päivätoiminnassa, toisen kotihoidon palveluohjauksessa ja kolmannen myöskin kotihoidossa, mutta teemoina ikäihmisten palveluiden kehittäminen ja johtaminen, lähiesimiestyö sekä työhyvinvointi. Syventävän harjoittelun tein toisen vuoden kesällä palveluohjauksessa, se mahdollistaa valmistumiseni kolmessa vuodessa.

Jos ala kiinnostaa ja motivaatiota riittää niin en voi kuin suositella lämpimästi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme