Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minusta tuo mummoäiskä ja isovaari-iskä ovat jopa hieman noloja.

Ei kyllä kiinnosta vähääkään.

• ylös 41
  • alas 10

Sivut

Kommentit (38)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minusta on hienoa itsekin lapsettomuutta kokeneena, että lopulta saivat lapsen.

Mutta mietin vaan sitä, että kuinka ison prosentin lapsen hoitamisesta hoitaa tulevaisuudessa itse vanhemmat?

Sauli sanoo, että lapsen syntymä ei vaikuta työhön mitenkään. Tästä tulee kuva että hän ei ainakaan alussa paljoa osallistu. Jenni hoitaa varmasti vauvaa alussa, mutta kun hänkin ikääntyy ja työt ja muut velvoitteet kutsuu niin luultavasti lastenhoitaja hoitaa lapsen.

Mitenkään tavallinen tuo asetelma ei ole. Tulee mieleen myös se että kuinka suljettua elämää lapsi viettää, kuinka sitten kun kasvot on julkisuudessa jne.

• ylös 12
  • alas 5
Vierailija

Ei yhtään. Vauvat on kyllä ihania mutta ei tuo mitään lisäarvoa että kyseessä on joku presidentin jälkeläinen.
Ja tuossa iässä nyt ei vaan enää kuulu tehdä lapsia ja viittaan nyt jo eläkeiän ylittäneeseen isään.

• ylös 22
  • alas 6
Vierailija

Ei Jenni ole mikään mummoäiti, mutta Sauli kieltämättä on ukki-isä ja liittonsa on nykypäivänä omituinen (hillitön ikäero, vallakas mies ja nuori nätti nainen).

• ylös 16
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On. Minua kiinnostaa enemmän esimerkiksi etupihalleni yön aikana tippunut käpy.

🤣 Eikö tämä toinen käpy kiinnosta ollenkaan? 😅

Vierailija

Kiivaasti mietin, viitataanko perssauvalla penikseen vai johonkin anaalileluun. En lukenut kunnolla. Mutta ei kyllä aloittaja kirjoittanutkaan kunnolla! :D

Vierailija

Luin väärin. Luulin sinun kysyvän, kiinnostaako perssauva. Oletin sinun puhuvan anaaliseksistä. Siihen vastaisin, että ei minuakaan kiinnosta. Olen kokeillut kyllä, useammin kuin kerran, mutta se ei ole minun juttuni.

Mutta kysyitkin pressavauvasta. Totta kai se tapahtumana on uutisoinnin arvoinen, iloinen uutinen valtakuntamme päämiehen henkilökohtaisessa elämässä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mihin kuvittelit heidän tarvitsevan sinun kiinnostustasi ?

• ylös 6
  • alas 12
Vierailija

Komppaan aloittajaa. Mielestäni uutisointi on jopa vastenmielistä. Onneksi suomessa diktatuuri vielä perustuslain vastaista, vaikka suomalaiset sitä näyttävät tänne himoitsevankin.

• ylös 12
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei Jenni ole mikään mummoäiti, mutta Sauli kieltämättä on ukki-isä ja liittonsa on nykypäivänä omituinen (hillitön ikäero, vallakas mies ja nuori nätti nainen).

Mua miehenä etoo se että sauli setämies on kuulemma jennin kummi. Jos se on totta niin hyi vit..

Oma heppi ei suostuisi tuollaiseen.

• ylös 10
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mua miehenä etoo se että sauli setämies on kuulemma jennin kummi. Jos se on totta niin hyi vit..

Oma heppi ei suostuisi tuollaiseen.

No älä välitä, sitä ei nyt tässä tarvitakaan...

zz

Oli pakko tulla katsomaan minkälaisesta "perssauvasta" kysymys :D Aaaa niin, pressavauva... Ei liiemmin kiinnosta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mihin kuvittelit heidän tarvitsevan sinun kiinnostustasi ?

Mihin kuvittelet heidän tarvitsevan hyväksyntääsi? Ennen kysymysmerkkiä ei muuten tule välilyöntiä, eikö kansakoulussa opetettu sitä?

Vierailija

Onhan vauvan syntymä ihana asia. Mutta tosiaan nuorehko nainen ja vanhahko vallasmies -asetelma on kuin tunkkainen tuulahdus menneiltä vuodisadoilta. Sorry kun ajattelen näin ja loukkaan jonkun tunteita. Naisena vaan etoo menneen maailman ja kehitysmaiden tapa naittaa nuoria naisia, jopa tyttöjä, vanhoille ukoille.

Sivut