Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä se poika vain hyvin ajoitti. Vaalit käytiin rauhassa ja virkaanastujaiset

Vierailija
02.02.2018 |

Lenni sai huomiota ja sitten potti.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumaa, jep jep.

Itse en ole enää sattumaan uskonut aikoihin

Vierailija
2/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika fiksusti hoitivat sen Lennun pois julkisuudesta vaalitaistelun ajaksi. Vauvaa ei kai voi määrätä tiettynä aikan syntyväksi joiden vaalien takia. 

Paljon onnea vaan perheenlisäyksestä. Taitaa olla Suomen 100-vuotisen historian ensimmäinen presidentillinen vauva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei olis keisarinleikkauksella?

Helmikuussahan lapsen piti syntyäkin, mutta olisko varman päälle vedetty? Jenni ei ole nuori ensisynnyttäjä.

Vierailija
4/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenommaan. Ja onneksi oli vain yksi kierroskin!

Vierailija
5/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletin että sektiosta kysymys? Synnytyshän sekin on. Eikä yhtään sen "alempiarvonen" kun alatiesynnytyskään. Onko jossain väitetty että oli alatiesynnytys?

Vierailija
6/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ajoitus. 8000 ihmistä vastusti hallituksen toimia ja Niinistön aktiivimallia. Huonon onnen lapsi.

Vierailija
7/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oletin että sektiosta kysymys? Synnytyshän sekin on. Eikä yhtään sen "alempiarvonen" kun alatiesynnytyskään. Onko jossain väitetty että oli alatiesynnytys?

Ei ole. Eikä kukaan ole väheksynyt sektiotakaan. Vielä.

Vierailija
8/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan tyytyväinen että edes joku synnytti mun laskettuna päivänä :D

Ei taida saulista irrota kauheesti tyttöjä 🤔

Vierailija
9/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekin tuli ekana mieleen, ettei Saulilla ole tyttöjä kupeissaan. Kamalaa ja hirveetä ajatella niin, kun asialla ei ole mitään väliä... Mutta tottahan se silti on. :D

Vierailija
10/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siittiöt kulkeneet monen seulan läpi.

Vierailija
11/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siittiöt kulkeneet monen seulan läpi.

Kiitos mielikuvasta miten siittiöt on päätyneet seulaan :(

Vierailija
12/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja päiväkin 2.2

Mitä olisi tapahtunut, jos toinen kierros olisi käyty? Tämä on kyllä tarkoitettu käyvän näin. Joku suuri voima...

Vierailija
13/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullekin tuli ekana mieleen, ettei Saulilla ole tyttöjä kupeissaan. Kamalaa ja hirveetä ajatella niin, kun asialla ei ole mitään väliä... Mutta tottahan se silti on. :D

Jännä sinänsä miten joillain todellakin on vaan törkeesti enemmän jompaa kumpaa. Luulis että olis biologia mitottanu sen silleen 50/50..

Vierailija
14/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei olis keisarinleikkauksella?

Helmikuussahan lapsen piti syntyäkin, mutta olisko varman päälle vedetty? Jenni ei ole nuori ensisynnyttäjä.

Helmikuun alussa. Jenni on hyväkuntoisen oloinen ihminen. Leikkauksessa ovat aina riskinsä.

Vierailija
15/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua ajatella nyt niitä pressan kuppeja ja siittiöitä, enkä sitä, miten ne siittiöt on sinne mennyt.

Vierailija
16/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä sinänsä miten joillain todellakin on vaan törkeesti enemmän jompaa kumpaa. Luulis että olis biologia mitottanu sen silleen 50/50..

Sattumankauppaahan tuo on, mutta jos oikein haluaa nähdä asioita tietyllä tavalla, niin ekat kaksi lasta ovat yleensä samaa sukupuolta ja kolmas sitten toista. Samaten jos on vaikka veljekset, jotka tahoillaan saavat perheenlisäystä, niin toinen veli tekee poikia ja toinen veli tyttöjä. Ja kun yleensä lapsiluku jää kahteen, niin tulos on 2 tyttöä ja 2 poikaa.

Vierailija
17/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

el kirjoitti:

Sattumaa, jep jep.

Itse en ole enää sattumaan uskonut aikoihin

Vähän liikaa sattumia.

Vierailija
18/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi100

Murskavoitto

Vauva

Vierailija
19/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattumankauppaahan tuo on, mutta jos oikein haluaa nähdä asioita tietyllä tavalla, niin ekat kaksi lasta ovat yleensä samaa sukupuolta ja kolmas sitten toista. Samaten jos on vaikka veljekset, jotka tahoillaan saavat perheenlisäystä, niin toinen veli tekee poikia ja toinen veli tyttöjä. Ja kun yleensä lapsiluku jää kahteen, niin tulos on 2 tyttöä ja 2 poikaa.

Meillä lähipiirissä useempi tämmönen tapaus joissa lapsia useampi ja yleensä ne ekat 4 on ollu samaa sukupuolta ja sit ehkä saatu se viides tuurilla toista. Useimmat yleensä lopettanu ennen sitä vikaa yritystä.

Vierailija
20/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suunniteltua sektiota tehdä perjantai-iltana klo 20?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän