Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Presidenttiparin vauva on syntynyt! Poika tuli

Kommentit (234)

Vierailija
161/234 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Jenni ja Sale ovat fiksuja ja pitävät lapsen poissa julkisuudesta. Tulevaisuus siinä menee pilalle kun kytätään "noh onkos se pikku Niinistö yhtä fiksu kuin isänsä." "Oh hoh eipä päässyt ekalla yliopistoon, kyllä mua hävettäis" "oh hoh onpa sillä huono torkka, ei perinyt sitten järkeä" ja mitä jos lapsi haluaa tulevaisuudessa työskennellä esim. Poliisina, ura supistuu kun naama on ollut monta kertaa esillä.

Vierailija
162/234 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti tiedä onko hyvä, että joku tulee isäksi 70-vuotiaana...

...mutta en myöskään tiedä, onko sen parempi syntyä teiniäidille, mielenterveyspotilaalle, yh-äidille, kiireiselle työnarkomaanibisnesisälle/äidille, köyhään perheeseen, perheen kuudenneksi lapseksi, ituhippiäidille juomaan hopeavettä, päihdeäidille unohdettavaksi kotiin baari-iltana, tavalliseen ydinperheeseen, jossa äiti ja isä notkuvat koko ajan puhelimella, riitaiseen parisuhteeseen, parisuhteen ulkopuolelle....

Mutta kaikissa olosuhteissa lapsia syntyy ja kasvaa. Onnea tällekin vauvalle❤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/234 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki veikkasi täällä tyttöä. 🤔

Sale on niin Alfa että siittää vielä seitsemänkymppisenäkin pojan

Nyt Putin miettii kuinka pistää paremmaksi.

Putin saa kolmospojat.

Eiköhän sekin ole nykytekniikalla mahdollista.

Vierailija
164/234 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää, että jotkut aidosti arvottaa pojan jotenkin huonommaksi kuin tytön :'(

Ihmeellisiä kommentteja tosiaan ja suomalaisilta. Maailmassa paljon maita, joissa poika on toivottu ja tyttö pettymys.

Vierailija
165/234 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tuoreille vanhemmille:)

Vierailija
166/234 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistön uusi lapsi.

Menee sarjaan evvvk.

Mitä te häsläätte oikein?

Vierailija
167/234 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensisynnyttäjien alatiesynntys ei käy ihan noin nopeasti, ei edes käynnistämällä.

No sehän riippuu ihan synnytyksestä. Paras ystäväni tuli ensimmäistä lastaan viimeisillään odottaessaan kuoroharjoituksiin illalla klo 18. Harjoitusten aikana näin, että hänellä oli kipuja, ja mietin, onko kyse supistuksista. Harjoitusten loppupuolella hän lähti kotiin. Ajoi autoa itse. 

Kotiin päästyään klo 20.50 hän sanoi miehelleen, että nyt voitais lähteä. Mies ajoi sairaalaan, jonne saapuivat 21.25. Ja poika syntyi 00.56. 

Ihmeellinen myytti, ettei ensisynnyttäjän synnytys voisi olla nopea. Ja toisaalta se, että seuraavat synnytykset olisivat aina nopeampia tai helpompia. 

Minä sain esikoisen 30-vuotiaana. Olin sairaalassa yliaikakontrollissa ja kätilö katsoi kohdunsuun tilanteen. Hän kertoi, että synnytys on käynnissä, kohdunsuu on 5cm auki ja pyysi siirtymään synnytyssaliin. Olin hämmentynyt. Mentiin sitten saliin, tunsin siinä jo pari heikkoa supistusta. Kaksi tuntia myöhemmin lapsi oli syntynyt (viimeiset puoli tuntia supistukset olivatkin todella voimakkaita.)

Samoin oli aikoinaan äidilläni. Häneltä meni lapsivesi kotona ja ehti hädin tuskin siitä siirtyä seuraavassa korttelissa olevaan sairaalaan ennen kuin synnyin kätilön käsiin parilla ponnistuksella.

Vierailija
168/234 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Jenni ja Sale ovat fiksuja ja pitävät lapsen poissa julkisuudesta. Tulevaisuus siinä menee pilalle kun kytätään "noh onkos se pikku Niinistö yhtä fiksu kuin isänsä." "Oh hoh eipä päässyt ekalla yliopistoon, kyllä mua hävettäis" "oh hoh onpa sillä huono torkka, ei perinyt sitten järkeä" ja mitä jos lapsi haluaa tulevaisuudessa työskennellä esim. Poliisina, ura supistuu kun naama on ollut monta kertaa esillä.

Kyllä kai se silloin tällöin voi julkisuudessa näyttäytyä kuten Lennukin.

Vierailija
169/234 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensisynnyttäjien alatiesynntys ei käy ihan noin nopeasti, ei edes käynnistämällä.

No sehän riippuu ihan synnytyksestä. Paras ystäväni tuli ensimmäistä lastaan viimeisillään odottaessaan kuoroharjoituksiin illalla klo 18. Harjoitusten aikana näin, että hänellä oli kipuja, ja mietin, onko kyse supistuksista. Harjoitusten loppupuolella hän lähti kotiin. Ajoi autoa itse. 

Kotiin päästyään klo 20.50 hän sanoi miehelleen, että nyt voitais lähteä. Mies ajoi sairaalaan, jonne saapuivat 21.25. Ja poika syntyi 00.56. 

Ihmeellinen myytti, ettei ensisynnyttäjän synnytys voisi olla nopea. Ja toisaalta se, että seuraavat synnytykset olisivat aina nopeampia tai helpompia. 

Minä sain esikoisen 30-vuotiaana. Olin sairaalassa yliaikakontrollissa ja kätilö katsoi kohdunsuun tilanteen. Hän kertoi, että synnytys on käynnissä, kohdunsuu on 5cm auki ja pyysi siirtymään synnytyssaliin. Olin hämmentynyt. Mentiin sitten saliin, tunsin siinä jo pari heikkoa supistusta. Kaksi tuntia myöhemmin lapsi oli syntynyt (viimeiset puoli tuntia supistukset olivatkin todella voimakkaita.)

Samoin oli aikoinaan äidilläni. Häneltä meni lapsivesi kotona ja ehti hädin tuskin siitä siirtyä seuraavassa korttelissa olevaan sairaalaan ennen kuin synnyin kätilön käsiin parilla ponnistuksella.

Te olette poikkeuksia, keskimääräisesti ensisynnytykset eivät ole helppoja ja nopeita, eikä se ole mikään myytti. Teillä on vain käynyt tuuri ja homma on hoitunut nopeasti.

Vierailija
170/234 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te olette poikkeuksia, keskimääräisesti ensisynnytykset eivät ole helppoja ja nopeita, eikä se ole mikään myytti. Teillä on vain käynyt tuuri ja homma on hoitunut nopeasti.

Tämä nyt on vain tätä, että ”ei voi olla totta, koska minullakaan eivät asiat menneet niin.”

Vierailija
171/234 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan toivoivat tyttöä.

Vierailija
172/234 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan toivoivat tyttöä.

Uskon, koska Saulin kaikki lapset ja lapsenlapset ovat poikia. Myös Jenni vaikuttaa sellaiselta joka haluaisi tyttölapsen.

Vierailija
173/234 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Sauli, Jenni ja Lennu.

Ihana presidenttiperhe Suomessa.

Vierailija
174/234 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomaton elämä tuolla Niinistöllä. Selviää tsunamista ja sitten pääsee toiselle kaudelle presidentiksi ja virkaanastujaisten jälkeen tulee seuraavana päivänä vauva.

Ja joutui yksinhuoltajaksi kun vaimo kuoli auto-onnettomuusessa 95:(

Ja oli kihloissa ex-missi Tanja Karpelan kanssa. Loi myös erittäin taitavasti itsestään myyttiä yksinäisenä, työlleen omistautuvana leskimiehenä (ja yksinhuoltajana aina vaan).

Niinistön vanhin poika on syntynyt 1975, joten tämä oli muistaakseni 19-vuotias äitinsä kuollessa tammikuussa 1995. Toki pojalle hyvin surullista, mutta ei hän täysi-ikäisenä mikään perushuollettava ollut.

Onko siis Haukio nuorempi kuin Niinistön vanhin poika? En tiennytkään.

Vierailija
175/234 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista olisi tietää synnyttikö Naistenklinikalla.....

Olet jo varmaan lukenutkin lehdistä, että siellä juuri.

Vierailija
176/234 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Synnyttikö Jenni alateitse, kuten Suomessa on tapana? Oliko Sale kannustamassa?

Tiedä häntä kun on jo 41-vuotias rouva.

Tarkkaan ottaen Jenni on 40. Eikä hänellä ennestään ole kokemusta synnytyksestä. Kuulemma Sauli oli mukana, kiva juttu!

Vierailija
177/234 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pisteet presidenttiparille tavasta hoitaa yksityisasiat.

Jenni vetäytyi julkisuudesta vaalikampanjan ajaksi, koska muuten olisi syytetty vauvan käytöstä vaaliaseena (mä en ainakaan kuullut Niinistön mainitsevankaan omatoisesti tulevaa vauvaa).

Julkisuudessa Jenni ei korostanut raskauttaan silloin, kun oli pakko edustaa. Itsenäisyyspäivänä, jouluna, valtiovierailuissa....

Synnytämään lähdettiin hyvin vaivihkaa, koska lehdistökään ei kuullut edes vihjettä ennen kuin Sauli kertoi uutisen facessaan.

Synnytys tapahtui tavallisessa synnytyssairaalassa ilman erityisvaatimuksia. Turvatoimia toki varmaan tarvitaan. Pisteet myös Naistenklinikalle, jonka henkilökunta pysyi hiljaa. Niin raskaudesta kuin synnytyksestäkin.

Kaikilla on oikeus yksityisyyteen,jopa "meidän kaikkien Jennillä ja Saulilla". Meidän muiden uteliasuudella ei ole rajaa, mutta onneksi presidenttipari osaa hyvin rajata sen, minkä haluavat kertoa.

Lennukin oli vetäytynyt vaaleissa taustalla. Jopa koiran yksityisyyttä suojeltiin.

Ei siinä mitään koiran yksityisyyttä suojeltu. Niinistö vain ei halunnut kalastella ääniä noin halvan populistisella keinolla.

Vierailija
178/234 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta ketään.

Vierailija
179/234 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän ne virkaanastujaiset pidetty poikkeuksellisen nopeasti juuri lasketun ajan vuoksi.

Täh??

Vierailija
180/234 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilpo77 kirjoitti:

Ei kiinnosta ketään.

Eipä tunnu kiinnostavan :)