Saako miehesi lähteä kahville naispuolisen työkaverin kanssa?
Jos ovat vain ystävystyneet eikä tilanteessa Ole romantiikkaa.
Kommentit (40)
Haluaisin nähdä minkä näköinen ja ikäinen nainen olisi. Sitten päättäisin.
Ei onnistuisi. Aivan sama minulle miten kaikilla on oikeus jaadijaa ja sukupuolilla ei oo väliä. Kyllä on, käytännössä kaikki miehetkin ketkä ovat halunneet vain ystävystyä muhun kavereina tai ei ovat jossain vaiheessa alkanut ehdotella. Samoin kaikilla tutuilla. Ehkä eri juttu jos hänellä olisi ollut jo ennen meidän tapaamista naispuoleisia ystäviä. Mutta tässä vaiheessa jos yhenäkin olisikin palava tarve hällä kahvitella illan myöten jonkun työpaikan mirmelin kanssa niin eiköhän siinä olisi ihan selvät sävelet, mikä on homman nimi. Varsinkin kun ei tapaa kahvitella edes niiden miespuoleisten.
Varmasti tulen keräämään alapeukkuja tällä jutulla, mutta näin se vaan on.
Ei aikuista ihmistä voi kieltää tekemästä mitään, mutta saattaisin tehdä asiasta omat päätelmäni.
Vierailija kirjoitti:
Saa, mutta ei saa tilata erikoiskahveja. Jotain rajaa.
Tämä. Lisäksi Starbucksilla ei saa käydä, mutta muuten on ok.
Saa mennä jos kertoo ensin.Jos menee ns.selän takana niin ois aika epäilyttävää.Jos haluaa pettää sen myös tekee.
Saa ja minulta ei tarvitse lupia kysellä tai perästä raportoida. Sama juttu minulla luonnollisesti. 20 vuotta olemme yhdessä olleet.
Täällä on omituista porukkaa. Olen mies, on oltu naimisissa iät ajat eikä meille kummallekaan ole minkäänlainen ongelma, kun käyn työ- tai harrastuskaverien, naistenkin, kanssa kahvilla tai lounaalla. Olisi suuri menetys ja rajoitus elämässä, jos parisuhteen solmimisen jälkeen pitäisi luopua toista sukupuolta olevista ystävistä eikä uusia tuttavuuksia saisi syntyä.
Tää on taas näitä aloituksia, joihin naiset vastaa niin kuin "fiksu ihminen vastaisi" mutta tosipaikan tullen vedettäisiin pultit ja vuodatettaisiin asiasta vauvapalstalle.
Riippuu kertooko menevänsä kaverin kanssa kahville vai työkaverin jonka nimi on mikä onkaan.
Sehän olisi ihanaa. Minusta olisi upea ajatus kuvitella mieheni penis työkaverinsa vaginassa.
Olisi omituista jos puolet maapallon ihmisistä olisi sellaisia ketä ei saa tavata.
Ei missään nimessä saa. Se ei ole kuitenkaan mitään pelkkää kavereina kahvittelua. Paitsi poikkeuksena saa jos nainen on hyvin ruma ja lihava.
Ei kahdenkeskisiä kahveja vapaa-ajalla. Jos työpaikalla istuvat samassa pöydässä kahvitauolla niin se on tietysti ihan OK.
Mutta se, että parisuhteessa oleva mies lähtee kahdestaan jonkun työkaverinaisen kanssa kahville, ei ole normaalia. Erityisesti jos kyseessä on toistuva juttu!
Ei minulla ole mitään käsitystä milloin käy kahvilla kenenkin kanssa. Eikä kiinnosta vahtia työmatkoja. Siis saa käydä kahvilla ihan rauhassa.
En ole kysynyt ovatko työkaverit naisia vai miehiä, käyvät lounastauolla ilmeisesti milloin missäkin. Mitäpä tuo minulle kuuluu.
Ei ole syytä kysellä minulta lupia, mieheni on ihan aikuinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kahdenkeskisiä kahveja vapaa-ajalla. Jos työpaikalla istuvat samassa pöydässä kahvitauolla niin se on tietysti ihan OK.
Mutta se, että parisuhteessa oleva mies lähtee kahdestaan jonkun työkaverinaisen kanssa kahville, ei ole normaalia. Erityisesti jos kyseessä on toistuva juttu!
🤦♂️
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Totta kai saa. Käyn itsekin miespuolisten työkavereiden ja kavereiden kanssa kahvilla. Ja käy meidän vastakkaista sukupuolta olevat kaverit meillä kotonakin kylässä.