Vierailija

Alanvaihto mielessä.

• ylös 12
  • alas 0

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Monien mielestä ravintolan tiskaaja. Itselläni tosin on niin huono organisaatiokyky, että siinäkin joudun keskittymään, ettei astiapinot pääse kertymään.

• ylös 11
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Joku pakkauskoneen käyttäjä. Mutta korostan, että alussa työtä ei voi tehdä aivot narikassa. Työ pitää ensin oppia. Vastuullista hommaa, pitää huomioida monta asiaa.

Sitten ku työn osaa niin on leppoisaa hommaa. 8h ja seuraava päästää pois, eikä tarvitse kotona enää ajatella töitä.

Ja kyllä, olen itse tehnyt kyseistä työtä kolme vuotta, jonka jälkeen vaihdoin paremmin koulutusta vastaavaan

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Siivous. Saa tehdä yksin, lihastreeni tulee siinä ohessa ja työn jälki palkitsee välittömästi.

• ylös 12
  • alas 3
Vierailija

Ei kai sellaista työtä olekaan, tekijästä se riippuu seuraako työt kotiin. Joku murehtii kotona ihan mitättömiä ja joku toinen ei huoli vaikka olisi kuinka isossa vastuussa.

• ylös 14
  • alas 1
Vierailija

Tiskaaja on juuri tuollainen. Teen kyllä itse muutakin,salaatteja,sämpylöitä,jälkiruokia,rahastan...

Vierailija

Kaikki tehtaiden kokoonpanotyöt. Mielummin vuorotyö niin töihin tullessasi on joku jatkanut keskeneräisen työsi loppuun.

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Kaupan kassa. Vetelen tavarat, otan maksun, ja sitten kotiin nauttimaan elämästä. Kotona ei edes puhuta työasioista. Eipä niissä mitään puhumista ja ruotimista olekaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kai sellaista työtä olekaan, tekijästä se riippuu seuraako työt kotiin. Joku murehtii kotona ihan mitättömiä ja joku toinen ei huoli vaikka olisi kuinka isossa vastuussa.

Onhan se nyt täysin eri asia tehdä esimerkiksi hoitotyötä, jossa on vastuussa toisen ihmisen hengestä jne, kuin jakaa vaikka mainoslehtiä....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt täysin eri asia tehdä esimerkiksi hoitotyötä, jossa on vastuussa toisen ihmisen hengestä jne, kuin jakaa vaikka mainoslehtiä....

Riippuu ihmisestä. Kirurgiksi hakeutuu ihmisiä jotka eivät murehdi vaikka potilas kuolee leikkaukseen.

Vierailija

Hoitajan työ, jos ei ole mieleltään sellainen, että jää aivan liikaa pohtimaan potilaiden tai asiakkaiden kohtaloita. On ihanaa hoitaa työpäivä läpi huolella ja omistautuen, mutta vuoron päättyessä jättää työaivot pukukaappiin, koska seuraava vuorollinen hoitajia on saapunut ottamaan homman haltuun. Tämä siis kokemuksella hoiva- ja palvelukodeista.

Vierailija

Tehdastyö. Yleensä myös hyvinpalkattua. 8 tuntia aivot narikassa, työt eivät takuulla seuraa kotiin. Huono puoli usein fyysisyys ja jatkuva toisto sekä mahdollisesti olosuhteet (kuumuus /kylmyys, likaisuus, melu jne).

Vierailija

Palkansaajan työ. Työtä tehdään työaika työpaikalla (tai etänä) eikä niitä kanneta kotiin edes henkisesti. Yrittäjät hoitavat ja surevat työasioitaan aina, mutta eivät palkolliset.

Olen ketterä IT-konsultti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siivous. Saa tehdä yksin, lihastreeni tulee siinä ohessa ja työn jälki palkitsee välittömästi.

Juu ei. Olen kaupungin siivooja. Meitä sidotaan systeemiin aina vaan tiukemmin. Yksityisellä puolella voi löytää hyvän firman tai sitten ei. Yleensä ei.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.