Nainen, annatko miehen nuolla peräaukkoasi?
Olisipa ihanaa päästä poraamaan ja nuolemaan jonkun kiimaisen naisen pyllyä vaikka pari tuntia putkeen.
Kommentit (37)
Hyvältähän se tuntuu, melkein yhtä hyvältä kuin pillun nuolenta.
N30
Meillä nainen ei tuosta erityisemmin tykkää, joten aika harvoin tulee sitä tehtyä. Hän kyllä tykkää kovasti nuolla minun peppureikääni, ja sitä tehdäänkin melkein joka päivä. Tuntuu hyvältä.
Ihan parhaalta tuntuu, kun mieheni nuolee ensin pimppaa ja sitten painaa polvitaipeista perseen nuoltavaksi. Ja sitten ne piiiiitkät leveällä kielellä tehdyt nuolasut pyllynreiästä klitalle ja takaisin. Välillä turvonneen klitan huulilla kiihottaminen ja sitten kieli peppuun.
Täytyykin lähteä näköjään ukkoa vokottelemaan, kun alkoi niin panettamaan...
Hän saa myös kielihoidon ja suikkarin...
kuullut että raskaana ollessa nainen on kummallinen. ainoat kerrat joilloin oikein tarjoaa parempaa asentoa tuohon
Kyllä. Minä tykkään siitä ja mieheni tekee lähes kaiken,sängyssä, mistä tykkään.
Ehkä yksi kiihottavimmista jutuista on se kun mieheni tyydyttää mut dildolla, nuollen samaan aikaan pakaroiden välistä...
Ah, kuinka orgastinen tunne.
Ja kun olen lauennut ,hän runkkaa mun karvoitukselle, nuollen minut vielä puhtaaksi
Vierailija kirjoitti:
Meillä nainen ei tuosta erityisemmin tykkää, joten aika harvoin tulee sitä tehtyä. Hän kyllä tykkää kovasti nuolla minun peppureikääni, ja sitä tehdäänkin melkein joka päivä. Tuntuu hyvältä.
Mulla sama, en oikein välitä siitä itselleni tehtynä. Annan toki jos mies niin haluaa tehdä. Sen sijaan miehelle rakastan sitä tehdä!
Aivan ihanaa. Mun mies nuolee useinkin molemmat reiät niin, että olen kontillani perse pystyssä ja kasvot tyynyssä. Ihan parasta <3 Henk.koht. en nuole miehen persettä, muttei ole sitä pyytänytkään. Suihin ottaessa laitan joskus liukastetun sormeni perseeseensä. Näyttäis tykkäävän ;)
Vierailija kirjoitti:
Mies on sanonut että sitä ei ikinä suostu tekemään. Harmi.
viisas mies
Vierailija kirjoitti:
Hyvältähän se tuntuu, melkein yhtä hyvältä kuin pillun nuolenta.
N30
Uuh. Unelmanainen <3
M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan, mutta en siitä itse mitään saa.
Terävä kielenkärki on pahinta mitä kuvitella saattaa.
Minä taas tykkään älyttömästi kun jäykällä kielellä työnnytään sisään asti
uhkeepeppusella ainakin esteeksi tulee posket kun pitkäkielisenä en pääse koko kieltä syvään työntään. mikä siinä on kuitenkin että kaikkia naisia ei kiihota se kielentuntemus siellä vaan se nipukkaon 99%hot? tuleeko kiihotus vaan tuhmasta seikkailusta?
Vierailija kirjoitti:
Aivan ihanaa. Mun mies nuolee useinkin molemmat reiät niin, että olen kontillani perse pystyssä ja kasvot tyynyssä. Ihan parasta <3 Henk.koht. en nuole miehen persettä, muttei ole sitä pyytänytkään. Suihin ottaessa laitan joskus liukastetun sormeni perseeseensä. Näyttäis tykkäävän ;)
Kokeilepas samaa kontallaan keittiönpöydällä. Tuoliin kun istuu taakse on kaikki edessä juuri sopivalla korkeudella... Ja mahtavat näkymät!
rwq33 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan, mutta en siitä itse mitään saa.
Terävä kielenkärki on pahinta mitä kuvitella saattaa.
uhkeepeppusella ainakin esteeksi tulee posket kun pitkäkielisenä en pääse koko kieltä syvään työntään. mikä siinä on kuitenkin että kaikkia naisia ei kiihota se kielentuntemus siellä vaan se nipukkaon 99%hot? tuleeko kiihotus vaan tuhmasta seikkailusta?
Mitä tuhmaa siinä on? Mikä ei oo tuhmaa?
Äsken sain muutaman lipaisun tehtyä. Toivottavasti illalla oikein kunnolla
Vierailija kirjoitti:
poikakaverin kanssa toisinaan nuollaan toistemme anaaleja.
t.miehinen mies.
synnytättekö perseestä lapsia tulevaisuudessa kun täällä roikutte?
Vierailija kirjoitti:
on kyllä sairas fantasia. suosittelen että alkaisit unelmoimaan my little poneista. jopa poneista fantasioiminen on normaalimpaa.
Näin on.ylipäätään kiihottuminen seksin aikana on täysin sairasta ja epänormaalia eikä saisi olla edes laillista.