Uskotko enkelienergiahoitoihin? Onko ok tehdä sitä rahaa vastaan?
a) uskon, ja on ok tehdä sillä rahaa elantonsa hankkiakseen
b) uskon, mutta ei ole ok tehdä sillä rahaa elantonsa hankkiakseen
c) en usko, mutta ok tehdä sillä rahaa elantonsa hankkiakseen
d) en usko eikä ole ok tehdä sillä rahaa elantonsa hankkiakseen
Kommentit (61)
Huijaustahan se on.
Mutta ihminen joka uskoo enkelienergiahoitoihinn on niin tyhmä että siltä kuuluukin ottaa rahat parempaan talteen.
En usko mutta en mä sinänsä näe siinä mitään hirveän pahaa jos sillä tekee rahaa. Kai se placebo-efektiin eniten perustuu ja ehkä jotkut voi oikeasti saada siitä apua sen kun uskoo sen auttavan.
Jos siitä joku vapaaehtoisesti suostuu maksamaan, niin minun puolesta saa myydä tuollaista palvelua. Itse en siihen usko.
Kyllähän nuo kaikenkarvaiset vaihtoehto- ja uskomushoidot ovat mitä julminta hädänalaisen ihmisen hyväksikäyttöä. Toisaalta ymmärrän, että moni vakavasti sairastunut hakee apua, mistä sitä luulee saavansa. Silloin nuo kaiken sortin enkelihoitajat sun muut hyväsupliikkisina saavat "potilaita" ja nyppivät niiltä rahat pois. Vain tuon "hoitajan" taloudellinen tilanne paranee, ei itse sairas.
Itse annan pieruterapiaa 50euroa 10 minuuttia ja toimii käytännössä kaikkeen.Jos kiinnostaa niin netissä yhteystiedot ja sivut joista voit lukea enemmän käyttäjien kokemuksia.
Enkelienergia, psykologia, ihan samaa juttua. Jos toimii niin hyvä.
Minoon ollu kerran enkelihoidossa. Ilmaisessa.
Oli vaikuttavaa.
Ei sillä ole väliä kuka vie tyhmiltä rahat, joku sen kuitenkin tekee.
Uskooko ne ihmiset jotka tolla rahaa ansaitsee itse siihen vai huijaavatko?
En usko, enkä hyväksy rahastamista herkkäuskoisten ja heikkolahjaisten kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Uskooko ne ihmiset jotka tolla rahaa ansaitsee itse siihen vai huijaavatko?
Jotkut uskoo, jotkut ei.
skeptikko kirjoitti:
En usko, enkä hyväksy rahastamista herkkäuskoisten ja heikkolahjaisten kustannuksella.
Mitä jos se joka tällaista hoitoa tarjoaa ihan tosissaan uskoo siihen itsekin?
Vierailija kirjoitti:
skeptikko kirjoitti:
Mitä jos se joka tällaista hoitoa tarjoaa ihan tosissaan uskoo siihen itsekin?
Vielä pahempaa. Sokea sokeaa taluttaa.
En usko enkä varsinaisesti hyvällä katso.
En tiedä uskooko näitten tämmösten palvelujen antajat siihen juttuunsa itse. Sehän tekee siitä vaan moraalisesti pahempaa, jos tietoisesti huijaa. Miten omatunto kestää? Tosin samalla tavallahan se "vaikuttaa" (placebo) huijasi tietoisesti tai ei... ellei sitten epärehellisyys saa asiakastakin epäilevämmäksi.
Tällä viikolla kävelin ohi tällaisen "enkelikerhon" (ei Helvetin -) ikkunasta ja jotenkin mieli meinasi järkkyä, koska siellä naisten seassa istui ainakin yksi mies. Ei siinä mitään, mutta kun jotenkin olen ajatellut, että naisilta tällainen humpuukihuuhaa vielä on jotenkin ymmärrettävää, mutta että mieskin...
D. En usko enkelienergiahoitoihin, ja on väärin luvata niillä hoitoa ja parannusta vaivoihin ja sairauksiin maksua vastaan. Sitäpaitsi jos "enkelienergia" olisikin todellista (mihin en usko), niin kyllä kai ne enkelit haluaisivat, että kaikki köyhätkin saisivat parantavaa energiaa heiltä?
Uskon enkeleiden olemassaoloon kyllä, mutta en näihin energiajuttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Puoskarilaki. Pian.
Minusta tämä on tyhmä laki. Jos tyhmät eivät osaa hakea apua tai ymmärtää, mistä saavat apua, niin ei siitä pidä niitä rangaista, jotka ovat niihin tyytyväisiä, kuten kaikki jotka osaavat itse arvioida hyötyvätkö niistä ja mistä haluavat maksaa.
En usko, mutta mikä estää hölmöjä höynäyttämästä. Ei se rikollistakaan ole.