Muuten kiva mies, mutta häntä vaivaa "beige-rutto"
Elikkäs kaikki vaatteet beigeä. Beiget housut, beige kauluspaita, beige takki, beiget sukat. Eikö tuo beige-vaihe iske vasta joskus eläkeiän lähellä? Kyseessä kuitenkin vasta 34-vuotias mies. On tosin DI, joten se ehkä selittää jotain. Voiko tähän nyt sitten puuttua, jos suhteesta tulee jotain? Muuten kyllä ihan 4/5, mutta ne vaatteet tuo mieleen jonkun 200 kertaa Teneriffalla käyneen eläkeläismiehen. Vai beige safarihattu puuttuu.
Kommentit (68)
Eikä tämäkään tyyli ole kyllä mitään papparaismaisuutta nähnytkään. Ja vaikka tuon alla olevan paidan vaihtaisi kokobeigeen niin ei siltikään.
http://www.theunstitchd.com/fashion/shirt-suit-combinations-for-men/att…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minun tyylinen ukko tämä mutta ei tuo nyt mikään pahin vaatetyyli ole mikä vastaan on tullut.
Kuvassa on miesmalli. Kuinka moni suomalainen mies ohuine käsivarsineen tai plösömahoineen näyttäisi hyvältä tuossa asussa? Lisätään kuvaan vielä ei niin imartelevat suomalaiset kasvonpiirteet.
Tiedän varsin hyvin että tuo on malli. Kaikki suomalaiset miehet eivät ole plösömahaisia.
Inhottavaa kun tällä palstalla haukutaan miesten ja naisten ulkonäköä ja vaatteita.
KAIKKI suomalaiset on sitä ja tätä. Ilkeää.
Käytän itse vain lähes yksinomaan punaisia, mustia ja valkoisia vaatteita. Olisipa kauheaa, jos mieheni olisi puuttunut pukeutumistyyliini, kun menimme yhteen. Vaikka värit eivät mitä luultavimmin sovi minulle parhaiten, ne sopivat persoonaani. Ehkä et pidä hänestä tarpeeksi ihmisenä, kun pukeutuminen tökkii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minun tyylinen ukko tämä mutta ei tuo nyt mikään pahin vaatetyyli ole mikä vastaan on tullut.
Kuvassa on miesmalli. Kuinka moni suomalainen mies ohuine käsivarsineen tai plösömahoineen näyttäisi hyvältä tuossa asussa? Lisätään kuvaan vielä ei niin imartelevat suomalaiset kasvonpiirteet.
Tiedän varsin hyvin että tuo on malli. Kaikki suomalaiset miehet eivät ole plösömahaisia.
Ei ole. Mutta kuinka moni suomalainen mies on miesmalli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Mutta kuinka moni suomalainen mies on miesmalli?
Mihin ihmeeseen ajat keskustelua.
Ei mikään vaatteen väri ole tarkoitettu vain tietyille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä plösömahat näyttää hyvältä?