Vierailija

Olen alkanut miettiä onko jotain vialla kun tuntuu että mustelmia tulee todella helposti.

Tänään aurasin pihalta lumia, painavaa nuoskalunta lumikolalla. Minulla on tapana kolata niin, että nostan polvella sitä kolaa lopussa niin saan lumet viskattua pinoon tien viereen.

Nyt illalla siinä polvessa mustelma

En siis lyönyt polvea kolaan, vaan nostin sillä. Voiko pelkkä paine tehdä mustelmia noi helposti?

Viimeksi syksyllä otettu verikokeet mustelmien takia ja niissä oli hemoglobiini ihan täydellinen, mutta varastorauta todella alhainen. Olen nyt syönyt rautakuurin.

Silti mustelmia tulee.

Viime viikolla tuli kämmenselkään 2 mustelmaa kun otin rannekorun pois. Käsi oli vähän kylmästä turvonnut, niin piti nitkutella kauan että sain käden ulos renkaasta. NORMAALIA?!

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (4)

Vierailija

En kummastelisi mustelmia siinä kohdassa, johon lumikola on toistuvasti osunut. Mulla oli vuosia sitten sama kun siivosin hotellihuoneita. Ihmettelin kotiin tullessani hitonmoisia mustelmia polvitaipeiden korkeudella, kun en ollut mielestäni mihinkään itseäni kolhinut. Viimein tajusin, että osuin aika monesti päivän aikana hotellilla yöpöydän reunoihin, juuri tuohon polven korkeudelle. Toistuvat osumat kyllä saavat valtaviakin mustelia aikaiseksi, eikä sitä edes käsitä.

Toisilla verisuonet eivä kestä niin hyvin kuin toisilla ja sunkin tilannetta on kuitenkin jo kerran tutkittu. Ei tuon välttämättä tarvitse merkitä mitään ihmeellistä.

N42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Joillekin tulee epänormaalin helposti mustelmia,en muista syytä.Kyllä se polvella nostaminen voi muutenkin sitä tehdä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.