Vierailija

Moniko on listallanne ja moniko on eronnut?

Mun listalla on noin 32 ja eronneita on 2.

Siksi kysyn, kun lapseni aloitti uudessa koulussa syksyllä ja huomaan, että nytkin luokkakavereiden perheet ovat lähes kaikki eroperheitä. Kysyin lapseltani ja hänestä on ihan luonnollista, että melkein kaikkien vanhemmat ovat eronneita tai että ovat uusperheen lapsia.

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (4)

Vierailija

Osaatteko sanoa. Otin tuon joulutervehdyslistan siksi, että vaikeaa muuten rajata porukkaa.

Vierailija

En lähetä joulutervehdyksiä. Mutta ystäväpiiristä haarukoiden ainakin 2/3 on aikuisiällä eronneita ja/tai uusperheen omaavia. Yli 35 vuotiaita olemme.

Viime vuoteen asti naiivisti uskoin että rakkaus vain jotenkin hiipuu toisilla pitkässä suhteessa, mutta on tässä käynyt selväksi kun omalle kohdallekin osui että pettäminen vaikuttaa olevan lähes kaikkien noiden erojen taustalla. Ja jostain Kontulan tutkimuksesta luinkin, että suomalaisista naisista ja miehistä yli 30% pettää. Sehän riittää noihin tilastoihin, että parin väliin yksi sarjapettäjä iskee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Lähetän 15 korttia. Olisiko heistä kolme eronnut.

Olen itsekin eronnut.

Olen uusissa naimisissa ja mieheni kavereista on varmaan 70 prosenttia eronnut. Mutta miehen tutuille en lähetä joulukortteja.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.