Miksi Katri Ylanderin ura ei koskaan ottanut tuulta alleen?:(
Kaunis ääni ja varmasti olisi hiomalla saanut hyvän artistin.
Kommentit (10)
Lauloi jossain biisissä kuinka siideriä on povarissa ja se viilentää tms..
Alkoholin piilomainonta on kielletty, valvira teki lopun Katrin urasta.
Koska Suomessa on sata muutakin Idolssista-VoiceOfFinlandista-XFactorista julkisuuteen tullutta "KatriYlanderia".
En tiedä, mutta itseäni ärsytti hänen kimeä äänensä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta itseäni ärsytti hänen kimeä äänensä.
Mun mielestä Katrin vahvuus on juurikin se hänen herkkä äänensä, jonka käytön hän hallitsee hyvin. Sopii tunnelmallisiin kappaleisiin kuin nenä päähän. Anna Puu yrittää usein samaa, mutta hänen yrittämänä se tuntuu feikiltä ja laskelmoidulta. Katri on artistiroolissaan luonnollisempi.
Taitaa aika moni noista viime vuosikymmenen Idolsissa esiintyneistä olla sellaisia, jotka eivät enää tämän vuosikymmenen aikana ole pahemmin laulaneet, tai muutenkaan julkisuudessa näkyneet. Antti Tuisku, Anna Abreu ja Ari Koivunen taitavat olla ainoita joista joskus jotain kuulee.
Kaiketi nuo X-Factorit ja Voice of Finlandit ovat syrjäyttäneet Idolsin ainakin osittain.
Luulen että ei halunnut/osannut olla niin tyrkky kuin media vaatisi. Oli kyllä meidän suosikki silloin aikoinaan ja sai tulkinnoillaan kyyneleet tulvimaan.
Mutta tyrkky pitäisi olla, että mainontaa tulisi. Hanna Pakarinen on myös myöntänyt ettei halua lähteä viihdelinjalle ja hänenkin uransa voisi olla kirkkaampi jos olisi valmis jokaiseen naistenlehden haastatteluun ja riepottelemaan parisuhdeasioita.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että ei halunnut/osannut olla niin tyrkky kuin media vaatisi. Oli kyllä meidän suosikki silloin aikoinaan ja sai tulkinnoillaan kyyneleet tulvimaan.
Mutta tyrkky pitäisi olla, että mainontaa tulisi. Hanna Pakarinen on myös myöntänyt ettei halua lähteä viihdelinjalle ja hänenkin uransa voisi olla kirkkaampi jos olisi valmis jokaiseen naistenlehden haastatteluun ja riepottelemaan parisuhdeasioita.
Hanna Pakarinen on ollut viime vuosina joka ainoassa naistenlehdessä ja riepotellut parisuhde- ym asioitaan. Niin se menee kun ura alkaa olla ohi ja pitää yrittää vielä jotain siitä pelastaa.
nevör höörd