Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kallein heräteostoksesi? Tulitko katumapäälle?

Vierailija
02.02.2018 |

Varmaan 220e laskettelumonot :( Menin vain kauppaan katselemaan ja saivat myytyä..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brodeerauskone vähän yli 1000€ muutama vuosi sitten. Ei koskaan käytetty.

Ei oikeastaan kaduta, koska edelleen ajattelen käyttäväni sitä ”sitku” ;)

Vierailija
2/18 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevalan yli 100€ maksava koru. Kaduin ja palautin sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viskipullo. Aamulla päänsärkyisenä ja pahoinvoivana kadutti.

Vierailija
4/18 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten Mercedes-Benz S500 4Matic Lang. Olin maasturia menossa katsomaan, mutta jäin koukkuun ja ostin pois. Ja tosiaan 2-vuotias vaihtoauto oli kyseessä. Uutta ei saisi mukaan koska se pitää tilata Stuttgartista.

Mutta ei kaduta, se on pysynyt perheessä tähän asti.

Vierailija
5/18 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto reilulla kymppitonnilla.Ei siinä teknistä vikaa ollut mutta käyttöominaisuudet huonot,vaihdoin muutaman kuukauden jälkeen.

Vierailija
6/18 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira, 1000e. Ei kaduta :)

Vierailija
7/18 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

600eiron taulu. Pikkusievässä taidenäyttelyn avajaisissa. Nyt ymmärrän halvan pänikkäviinin merkityksen avajaisissa. Hieno on. Kova hinta 20c20cm teoksesta tuskin se pään nostavalta taiteilijalta.

Vierailija
8/18 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla videokamera n. 130 €.

Muuten olis ollut hyvä ostos, mutta se oli sellaista mallia, ettei materiaalia pystynyt siirtämään koneelle(ni), mikä olisi ollut tärkeää. Olisi pitänyt palauttaa se ja ostaa videokamera tavallisella USB-kytkennällä, mutta en saanut palautetuksi, joten se jäi vuosiksi kaappiin. Annoin sitten pois siskolleni, en kyllä tiedä tekeekö hänkään sillä mitään.

Vierailija
9/18 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksumatto..Eipä oo tullu paljon juostua:)

Vierailija
10/18 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

100e housut. Ei kaduta, käytän niitä yhtä vuosia myöhemmin. Yleensä en osta yli 40e vaatteita mutta nuo oli vaan saatava.

Vierailija
11/18 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräteostos?!

Vierailija
12/18 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

600eiron taulu. Pikkusievässä taidenäyttelyn avajaisissa. Nyt ymmärrän halvan pänikkäviinin merkityksen avajaisissa. Hieno on. Kova hinta 20c20cm teoksesta tuskin se pään nostavalta taiteilijalta.

Heh, minulla vähän sama. Paitsi ei ollut avajaiset enkä ollut päihtynyt. :-) Keskellä päivää hetken mielijohteesta päätin poiketa taidegalleriassa ja tulin ulos 495 euron pikkutaulu mukanani. Mutta tykkään taulusta kovasti, ei kaduta.

Vierailija
13/18 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto on minunkin heräteostokseni, tosin tarvitsin sitä kun kolaroin edellisen, mutta kävelin autokauppaan

Minä:Päivää, tarvitsen auto. Myyjä: Meillä olisin tällainen.

Minä: Otan sen

Myyjä:Teetkö koeajon?

Minä:Okei

Harkitsen tomaatin ostoa tarkemmin.

Auto maksoi 15 000€, katunut en ole, ehkä olisin voinut ostaa uudemman, mutta ei tuossa ole mitään vikaa ollut, on ollut minulla 4v eli on 6v vanha pikkuauto.

Vierailija
14/18 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös! Vieläpä kodinvaihtaja ja susi%.

Olin katsellut koiria jo jonkin aikaa ja aikaisempaa kokemusta löytyi koirista jo paljon, mutta oli silti heräteostos. Pari tuntia ilmoituksen näkemisestä koira muutti luokseni.

Elämäni paras päätös, hetkeäkään en ole katunut.

Vierailija
15/18 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diorin pieni silkkihuivi. 270e. Tajusin myöhemmin, että ei se ole jotenkin tyyliäni, joten jäänyt käyttämättä. Muutenkin tyhmää maksaa noin paljon pienestä kangaspalasta, josta en saa omiani takaisin merkistä huolimatta.

Joskus myös ostin vaatetta kivijalkaliikkeestä, jossa kavereitani oli töissä. Tykkäsin tuotteita, mutta olivat hintavia. Halusin käydä vaan katselemassa, mutta jos erehdyin sovittamaan jotain kivoja juttuja, niin sitten myös ostin jotain kun tuli fiilis, että "pakko" ostaa kun tuttu myyjä. Kaikki nuo ostokset eivät kuitenkaan ole ihan täydellisiä hankintoja.

Vierailija
16/18 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin asunnon, 245 000€.

Ei pitänyt vielä ostaa mut meninkin tekemään kaupat.

Vielä en tiedä kadunko. Vähän sellainen kutina et nyt tuli mokattua, mut eiköhän se muuton jälkeen totuus valkene..

Vierailija
17/18 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule mieleen mitään. En pahemmin tee heräteostoksia. Ehkä turhin ostokseni ikinä on dermaroller.

Vierailija
18/18 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex tempore 2 miljoonan tontti ja talo Espanjasta. Näimme golfklubilla esitteen ja päätimme poiketa katsomaan ihan muuten vaan, kun oli ylimääräistä aikaa. Kun seisomme tontilla ja ihailimme huikeaa näköalaa, oli se menoa. Ei kaduta, vaikkemme vielä ole edes päässeet muuttamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi