Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huawei-puhelimesta kokemuksia

Vierailija
02.02.2018 |

Ajattelin ostaa sen edullisen Y6-mallin. Millaisia kokemuksia kyseisestä merkistä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä on useampi Honor ja jokainen on toiminut moitteetta. 

Vierailija
2/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla y6 pro. Vuoden jälkeen ollut tässä latausongelmia ja puheluissa jää välillä näyttö pimeäksi. Virtanapilla joutuu herättämään näytön, että puhelun saa katki. Muuten hyvin toiminu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole teinikännykkä lähinnä?

Niille joilla ei varaa ostaa iPhonea tai Galaxyä?

Vierailija
4/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.cyberscoop.com/android-malware-china-huawei-zte-kryptowire-…

Niissä löytyi uutisten mukaan spyware-softat, sen jälkeen olen kiertänyt kaukaa kaikki kiinalaispuhelimet.

Vierailija
5/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se, tosi hyvä hintaansa nähden

Vierailija
6/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Nokian entisiin tiloihin Saloon ilmestynyt "älypuhelinvalmistaja" on mennyt konkurssiin.Ei tullut satoja työpaikkoja Saloon,tosin ei niihin paikalliset uskoneetkaan.Jotkut maksoivat ennakkoa "erikoispuhelimesta" ja saivat jonkun tavallisen halpa-Androidin itselleen.

Vierailija
8/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kai mallista. Mate 10 Pro varmaan yksi parhaimpia Android-puhelimia mitä on, ainakin voitti TM:n testin ja netistä kun katsoo niin huippuarvostelut muutenkin.

Vierailija
9/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla nyt galaxy j5 mutta aion palauttaa giganttiin. Ap

Vierailija
10/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.cyberscoop.com/android-malware-china-huawei-zte-kryptowire-…

Niissä löytyi uutisten mukaan spyware-softat, sen jälkeen olen kiertänyt kaukaa kaikki kiinalaispuhelimet.

Luuletko oikeasti että jenkkien NSA ei vakoile puhelimia?

Jos puhelimessassi on android tai iOS niin silloin sitä vakoillaan,vakoilija voi olla usa,kiina,venäjä ja myös britannialla,ranskalla ja saksalla on tehokkaat tiedustelu virastot

Vierailija
11/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on Huawei P7, eli aika vanha malli. Saatiin käytettynä sukulaiselta ja oli omalla äidilläkin kunnes sai uuden puhelimen. Nyt omassa käytössä. Omaan puhelin historiaani nähden huippu, kun ollaan halpoja puhelimia käytetty. Äidillä Huawei Honor (jokin) ja ihan hyvältä vaikuttaa. Omassa käytössä tuo P7 on hyvä valokuvaamisessa ainakin itselleni. Tilaa on ihan kivasti. Omaan käyttöön. Ainoa on että jämähtää näyttö välillä joten pitää sulkea näyttö ja avata uudelleen. Johtuu varmaan iästäkin (ollut mulla vuoden ja ylikin). Yleisesti Huawei on hyvä omasta mielestäni. Parempi itselle kun iphone. (Kokeilin aikoinaan iphone5) (uudemmat varmasti upeita, mutta hinta on liiiian korkea etten koskaan kyllä hanki) iphonen aloitusnäyttö ja kaikki tällänen ei ollut omaan makuuni ollenkaan.

Huawei on säilynyt lähes naarmuitta kaiken aikaa kun on kuoret. Ihan siisti ulkoasultaan ja näin. Ilmoitetaanhan ne ominaisuudet, että niistä aikq usein kannattaa aloittaa. :/ Poikkeaa eri mallien välillä. Mutta oma puhelin on todella hyvä näytön jämähtelystä huolimatta (saattaa toki vaikuttaa muisti jne)

Vierailija
12/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekniikan Maailman tuoreessa tältä vuodelta olevassa testissä halvempi Huawei voitti kallliimman Samsungin mennen tullen. Kiinalaiset ne vaan osaa!

Vierailija
13/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla nyt galaxy j5 mutta aion palauttaa giganttiin. Ap

Eikö tuo 5 ole ikivanha malli ja ihan perus?

Mulla uusin Galaxy S8+ ja ihan loistava puhelin. Pidän tuosta iirisskannerista eli se skannaa mun silmän kun on lukossa ja avaa sen sillä, niin ei tarvitse laittaa sinne mitään vanhanaikaisia suojakoodeja. Nopeaa ja kätevää.

Vierailija
14/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotoin kaikkea kiinalaista, koska siellä ei ole ihmis- eikä eläinoikeusasiat kunnossa! En halua tukea sellaista rahallisesti.

Vierailija
15/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kenenkään EI pitäisi ostaa minkään kiinalaisvalmistajan puhelinta (OnePlus, Huawei, Honor, ZTE jne.). On aivan riittämiin ollut uutisissa kirjoituksia tietoturvaongelmista ja esimerkiksi siitä, että tiedot valuvat ties minne palvelimille Kiinaan. OnePlussalta vuoti vastikään 40 000 ihmisen maksutiedot hakkereille.

Suosikaa ennemmin korealaisia (Samsung tai LG) tai japanilaisia brändejä (Sony).

16/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

8P liten akku on surkea, puhelin on joka päivä laturin perässä. Jos käyttäisin puhelinta paljon, puhelin pimenisi kesken päivän.

Vierailija
17/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

P9 Lite ollut luurin myyntiintulosta saakka.

Todella tyytyväinen olen ollut. Aiemmat LG:t, Applet, Samsungit ja (kaaaauan sitten olleet) Nokiat ovat olleet paljon alttiimpia vioille ja akut eivät kestäneet käytössä (etenkin LG ja Apple). Samsungin Android-päivitykset jökki pahoin, ja viimeisimmästä luovuin kun päättivät olla päivittämättä puolentoista vuoden vanhaa puhelinta enää (toiseksi kallein Samppa ostohetkellä).

Ei oikeastaan mitään huonoa sanottavaa tästä nykyisestä. Jos ja kun haluan puhelimen vaihtaa, ostan mielelläni uuden Huawein.

Vierailija
18/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota mihinkään muuhun kuin Samsungiin ja LG:n puhelimiin. Nyt oon tässä jo 4 päivää kuumeisesti miettinyt, että ostaisinko Samsung Galaxy S8+ vai Samsung Galaxy S7 Edgen. Valinta on vaikea !!! 

Vierailija
19/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hankit, on parasta mitä sinulle on tapahtunut aikoihin.

Vierailija
20/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä misssään nimessä sekaannu LG:hen, melko surkea ja takelteleva värkki moniin muihin verrattuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä