Mulla on nurkat kohta täynnä kestokasseja kun niissä on niin ihania kuoseja. Pakko vaan ostaa! Tekeekö kukaan muu samaa?
Ostaa jotain tuotetta/asiaa koska ei voi olla ostamatta?
Serla-oravia kirppikseltä? Alennusmeikkejä? Mitä tahansa jota ei vaan voi olla ostamatta jos joku kiva tulee vastaan.
Mulla on varmaan lähemmäs kymmenen erikokoista kestokassia, joita oon ostanut K-supermarketista ja S-marketista kun ne vaan on niin kivan näköisiä.
No ihan turhia ostoksia ne ei onneksi oo ollu, ku ne on ollu niin käteviä monessa asiassa, kuten puiden kantamiseen varastosta, pyykkikassina reissuilla, pienemmät on käteviä lapsen luistelukassina jne jne jne....
Onko muita saman ”ongelman” kanssa kamppailevia? 😁
Kommentit (23)
Minulla voisi olla samanlainen ongelma kestositeiden kanssa, jos en pitäisi tarkkaan kirjaa ostoksistani. Niitä vasta onkin ihanissa kuoseissa, ja koskaan ei tiedä milloin joku kuosi loppuu, eikä sitä enää saa! Mutta periksi en anna, yhtään en saa ostaa lisää ennen kuin joku entisistä kuluu loppuun.
Kestokasseista voisin antaa sellaisen vinkin, että kannattaa kantaa niitä niin laukussa, kuin takinkin taskussa. Tällä metodilla sinulla todennäköisesti on vähintään yksi kassa mukana aina.
Liikaa on kestokasseja, mutta melkein kaikki on jostain saatu. Suurin ongelma aiheutuu pienistä kestokasseista, joihin ei mahdu kunnolla mitään. Mihin ne voi lahjoittaa vai laitanko tekstiilikeräykseen?
Käyn kaupassa tulomatkalla jostakin muualta. Jolloin sitten ei välttämättä ole sitä kauniskuosista pussia mukana koska: kun sen laittaa taskuun, ei mahdu lapaset.
Teknisesti ottaen, jo aiempi käytetty muovipussi menee taiteltuna pieneen tilaan. Saman asian se ajaa, ei tarvi ostaa uutta.