Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Synnyttaneet ja sektioidut, oletteko halunneet vieraita jo sairaalaan vai vasta kotiin? Sanoin siskolleni etten voi etukateen luvata haluanko sairaalaan vieraita niin han SUUTTUI!

Vierailija
16.04.2006 |

Miten joku voi suuttua tollasesta? Ei minusta ole mikään itsestäänselvyys että haluaa vieraita jo sairaalaan.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä sain esikoisen 29 v ja kuopuksen 31 v. ja ihan hyvin menee :D 2

Vierailija
22/28 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin minustakin kuullostaa, että siskosi on kateellinen jostain syystä. Yritä olla niin kuin se ei häiritsisi. Teillä on oma elämä, jos siskosi ei suvaitse kaikkea siinä niin se on hänen ongelma, ei sinun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, en olekaan aiemmin tullut ajatelleeksi, kun ei edes ole kävässyt mielessä että pyytäisin kovakouraista siskoani hoitamaan vauvaani. Mutta - se saattaisi selittää ainakin osan kylmästä käytöksestä.

Vierailija
24/28 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki älysivät ettei siellä varttia pidempään vierailla ja itse halusin esitellä uuden ihmisen heti. Ei olis tullut kuuloonkaan että olisin heti kotiuduttuani alkanut huushollaamaan isoja vieraslaumoja.

Vierailija
25/28 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraat ovat olleet heti tervetulleita kummallakin kerralla.

Olen itse ollut hyvävointinen ja virkeä ja aika sairaalassa on käynyt pitkäksi, kun vauvatkin ovat pääosin vain nukkuneet.

Vierailija
26/28 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eivät tulleet sairaalaan, vaan heti kun kotiin päästiin alkoi trafiikki. Ennen oli tapana tuoda rotinoita vauvaperheeseen tullessa, mutta ei enää nykyään nähtävästi. Vieraita varten tuli myös siivottua hiki päässä aina kun vauva nukkui.

Myös imettäminen oli todella hankalaa, kun ei kiinnostanut imettää toisten nähden, vaan menin aina makuuhuoneeseen vauvan kanssa. Sitkeimmät seurasivat sinnekin perässä.

Ajattelette tietysti, että olisitte sanoneet ei kiitos vieraille. Ei se niin helppoa ole. Omat vanhempani, miehen vanhemmat, minun sisarukseni perheineen ja miehen sisarukset perheineen ovat kuitenkin niin läheisiä ja rakkaita, ettei heille halua olla tyly. Omille kaverilleni sanoin sen sijaan ensimmäiset viikot napakasti ei vielä ja mies käännytti joitakin myös ulko-ovelta.

Vierailija
27/28 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä sitten, ovatko vain kohteliaita, mutta joskus kun en ole päässy menemään, niin on tuntunut että olen itse epäkohtelias, kun en mene. Jotenkin tuntuu että en itse välttämättä haluaisi sinne kuin ne kaikkein läheisimmät: vanhemmat ja sisarukset ja ihan lähimmät ystävät, jos mahdollista.

Kotiin mentäessä kyllä itse pyrin viemään jotain " pullaa" mukana.

Vierailija
28/28 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuomista potilashuoneisiin.