Vierailija

..ollessasi asiakaspalvelijan kanssa skypepuhelussa tai videoneuvottelussa, niin yllättäen kuvaan ilmestyisi kurkkimaan koira? Teen etänä hommia välillä, ja työni on sellaista, että hoidan palaverit skypellä. Koirani pääsi kerran kurkkaamaan kameraan, kun en huomannut, että hän on tulossa nurkan takaa ja aikoo kiivetä syliin. Nolotti:) , mutta en tiedä nolottiko turhaan. Olisiko sinua haitannut, jos olisit ollut asiakkaani?

• ylös 19
  • alas 1

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Mua ei haittaisi mutta mä olen koiraihminen muutenkin. Parasta töissä on jos asiakas tulee koiran kanssa käymään. 

Paitsi sitten jos sulla on joku "sairaaksi jalostettu" rotu niin vähän paheksuisin rotuvalintaa. :D

• ylös 29
  • alas 0
Vierailija

Olisi haitannut minua ainakin. Olen vakavasti allerginen kaikille karvaisille.. jo pelkkä koiran näkeminen saa kurkuun kiristävän tunteen!

• ylös 7
  • alas 63
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Osaan sanoa keskustelukumppanille, että aha, sulla on siellä koira/kissa/lapsia/vieraita, jatketaan tätä keskustelua joskus toiste. Ja sitten painan punaista puhelinta, päätän palaverin enkä vastaa soittoyrityksiin.

Näin siksi, että minä maksan jokaisesta minuutista, en maksa siitä, että soittokumppani rapsuttaa koiraansa tai ruokkii lapsiaan.

• ylös 8
  • alas 66
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Osaan sanoa keskustelukumppanille, että aha, sulla on siellä koira/kissa/lapsia/vieraita, jatketaan tätä keskustelua joskus toiste. Ja sitten painan punaista puhelinta, päätän palaverin enkä vastaa soittoyrityksiin.

Näin siksi, että minä maksan jokaisesta minuutista, en maksa siitä, että soittokumppani rapsuttaa koiraansa tai ruokkii lapsiaan.

Terv. kaupan kassa

• ylös 34
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaisi mutta mä olen koiraihminen muutenkin. Parasta töissä on jos asiakas tulee koiran kanssa käymään. 

Paitsi sitten jos sulla on joku "sairaaksi jalostettu" rotu niin vähän paheksuisin rotuvalintaa. :D

Äh, yksi sana unohtui. Paheksuisin siis mielessäni, en mä nyt ääneen menisi sanomaan mitään, en mä niin ilkeä ole.

Sä joka et halua maksaa lasten ruokkimisesta ja koiran rapsutuksesta, luuletko tosiaan että se koira vaatii koko ajan huomiota? Nyt puhuttiin koirasta joka näkyy muttei aiheuta toimenpiteitä. 

• ylös 23
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Terv. kaupan kassa

Välimallin pikkupomo asenteesta päätellen.

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

Minua ei häiritsisi, mutta voi johtua siitäkin, että olen "eläinihminen" eli täältä löytyy etätyöpäiviä riemastuttamaan kaksi kissaa. Videoneuvotteluja on onneksi harvoin, niin ei ole kissa kameran eteen tunkenut, mutta kerran olen kollegalle joutunut selittämään, kun olimme päivittämässä dokumenttia Skypen välityksellä ja minä olin esittäjänä (eli siis minun versioni dokumentista oli näkyvissä ja tein siihen samalla reaaliaikaisesti tarvittavat muutokset) ja äkkiä alkoi ilmestyä vähän sekavaa tekstiä ruudulle. Ei auttanut kuin todeta, että nyt kävi perinteiset eli on kissa näppäimistöllä. Onneksi oli kissaihminen toisessakin päässä. Kerran jälkeen opin sitten vähän tarkemmin katsomaan, missä nuo kaksi pyörivät palaverien aikaan.

• ylös 20
  • alas 0
Vierailija

Ei haittaisi, vaikka en mikään eläinihminen olekaan
Ymmärrän kuitenkin, että monet ovat ja etätöitä tehdään erilaisissa olosuhteissa.

• ylös 17
  • alas 0
Vierailija

Ei se kovin ammattimaista kuvaa anna. Onhan se yksi hauska video, jossa äiti ryömii hakemaan lapsia pois, kun iskä pitää skypepalaveria.
En hernettä vetäisi nenääni, mutta voisin kyseenalaistaa henkilön kyvyt.

• ylös 8
  • alas 24
Vierailija

Lähinnä naurattaisi, mutta mulla on itsellänikin koira ja kissoja. Teen etätöitä, mutta onneksi ei koskaan ole videoneuvotteluita eli ei tarvitse olla kamera päällä. Pidän palavereissa aina mikrofonin mykistettynä silloin, kun en itse puhu. Vain yhden kerran viiden vuoden aikana koira on haukahtanut juuri silloin, kun puhun. 

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Et sinä ole koskaan mitään maksanut yhdestäkään skypepuhelusta.

• ylös 24
  • alas 6
Vierailija

Minusta se olisi vain kiva lisämauste, joka kertoisi toisenkin ihmisen olevan inhimillinen. Ei haittaisi nähdä koiraa/kissaa, mutta jos se vinkuisi tai haukkuisi, niin se häiritsisi.

• ylös 20
  • alas 1
Vierailija

VOIII ei haittais yhtään! Pyytäisin varmaan että voisiko koira jäädä siihen pidemmäksi aikaa! Eläimet on niin lutusia :)

• ylös 16
  • alas 3
age is just a number

Vierailija kirjoitti:
Ei se kovin ammattimaista kuvaa anna. Onhan se yksi hauska video, jossa äiti ryömii hakemaan lapsia pois, kun iskä pitää skypepalaveria.
En hernettä vetäisi nenääni, mutta voisin kyseenalaistaa henkilön kyvyt.

Ei se ollut edes skypepalaveri vaan kyseessä oli live-uutislähetys, jossa iskä oli alan asiantuntijana kotoaan käsin (ja vakavasta asiasta oli myös muistaakseni kysymys) :D 

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Oletan, että töissä tehdään töitä eikä rapsutella koiria. Antaisi mielestäni epäammattimaisen kuvan. Vähän sama kuin olisin Skype-palaverissa ilman paitaa pelkät tangat jalassa ja rapsuttelisin rintakarvoja ja lipoisin huulia.

• ylös 7
  • alas 10
Vierailija

Monta vaihtoehtoa.
-jos on tuttu ja muutenkin vaihdettu kuulumisia muistakin kuin työasioista, niin koira voi olla vaikka joka palaverissa.
-jos on pidetty useita palavereita ja koira vilahtaa kerran, ei haittaa.
-jos koira vierailee heti ensimmäisessä palaverissa, niin epäilen henkilön prioriteettejä.

Vierailija

Meikän Koubi (Staffi) On yleensä työhuoneessa, kun teen Skype-palavereita yms. Itse oon saanut pelkkää hyvää keskustelun aihetta, jois koira ilmestyy näytölle. Toisaalta suurin osa asiakkaista on USA/UK akselilta, jolloin asenteet on muutenkin aikalailla lepposampia, kuin suomalaiset asiakkaat, jotka vois "Pahastua" kyseisestä tappokoneesta x)

Vierailija

Me ei pidetä kameraa päällä skypeillessä töissä, vie yleensä turhaan kaistaa kun monet etäilijät eivät ole minkään valokuitupiuhan päässä. Eikä muutenkaan haittaa vastapuolen kissa-/koira-/lapsiyllärit jos häiriö hoidetaan asiallisesti pois häiritsemästä. Niin kalliita asiantuntijoita meillä ei käytetä, että joku minuutti joskus satunnaisesti haittaisi.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.