Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomipop aamulypsy En jaksa kuunnella pieruhuumoria.

Surkeuttajat
02.02.2018 |

Mitä mieltä olette Jaajon, Annin ja Perälän pierunvingutus aamuista ? En jaksa kuunnella. Perälä laskee koko ohjelman tason teinien tasaolle. Nimi Perälä on enne miehen järjenjuoksusta. Jaajolta varmaankin tulisi ihan järkevää juttua jos olisi vaikka yksin juontamassa tai kahdestaan Annin kanssa.

Sitten on tämä kaljupää Vuorinen joka on täynnä itseään ja kuvittelee omaavansa pelottavan habituksen puhuen älyvapailla kielikuvilla. Juoppohullun päiväkirjaa lukemalla tajuaa missä kyseisen hujopin ajatukset laukkaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Perälä soittaa pieruäänen ja syyttää Annia pieraisemisesta ja sitten koko kolmikko höröttää vartin. Seuraavaksi Jaajo kertoo omana tapahtumanaan jonkun urbaanilegendan mitenkä hän armeijassa ampui kahdella konekiväärillä kalsarit jalassa kenraalien ihmetellessä. täysin puberteettimurkkujen kamaa.

Vierailija
2/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuuntele? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihda kanavaa ja anna niiden kuunnella ketkä tykkää?

vai meinasitko, että lähetykset on lopetettava koska et pidä niistä?? 😂

Vierailija
4/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perälän juttujen taso on kuin sahan ruokalan heikolla ÄO:lla varustettujen pöllinpyörittäjien pissakakkapieruhuumori.  Hörötellään ja hörötellään. Perälä ja Jaajo ovat kuin Beavis ja Buthead.

Vierailija
5/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin aikaa kuuntelin kun kaveri vakuutti että hyvää läppää, vaihdoin takaisin Aallon Dynastiaan :)

Vierailija
6/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkin aikaa kuuntelin kun kaveri vakuutti että hyvää läppää, vaihdoin takaisin Aallon Dynastiaan :)

Ja vielä, ärsytti ihan hitosti niiden tyyli huutaa ja puhua toistensa päälle, kukaan ei kuullut ketään eikä saanut sanoa sanottavaansa loppuun, ei enää thanks.

Vierailija
7/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ihan oikeassa. Ei voi kuin ihmetellä, kuka jaksaa kuunnella keski-ikäisiä tyhjän naurajia, jotka ovat jääneet teinien tasolle. Käsittääkseni kuulijoita on pilvin pimein. Mutta tietenkin jokainen kuuntelee sitä mitä haluaa. Itse kuuntelen Radio Suomea, jossa jutut sentään melko asiallisia.

Vierailija
8/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa kuunnella sitä turhanpäiväistä kälätystä muutenkaan?

Vierailija
9/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon verran, kun Perälä oli kipeänä ohjelma oli oikeasti fiksumpi, kun Perälä tuli takaisin, alkoi taas Annin jatkuva ”kiusaaminen”. Luulen, että he eivät itse huomaa tätä kemian muutosta. Kun Perälä on poissa ohjelma on jotenkin tasapainossa. Joskus kolmistaan saavat myös minut nauramaan aamulla, mutta toisinaan juttu menee ihan ala-arvoiseksi....kyllä huumoria voi harrastaa ja on Perälällä välillä ihan hyvää läppää, mutta hänellä on ehkä eniten mennyt hattuun jotenkin tuo ohjelman suosio. Ilman Jaajoa, showta ei kuitenkaan ole.

Vierailija
10/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulypsyssä on parasta se, että voi vapaasti vaihtaa toiselle kanavalle. Ihan liian typerää juttua mun makuun.

Vierailija
11/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyttävän moni sitä kuitenkin tuntuu kuuntelevan, kun näin tarkkaan tiedetään, mitä siellä tapahtuu ja oikein ärsyynnytään. Minä en ole vuosikymmeneen katsonut salkkareita, joten minulla ei ole mitään hajua, mitä siellä tapahtuu ja miten ärsyttävä mikäkin hahmo on. Siitä johtuen en myöskään kirjoita palstalle aiheesta aloituksia. 

Vierailija
12/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole hyvää läppää. Hihitellään ja huudetaan. Luovat jutuillaan ihmiskuvan joka on vahingollinen kasvavalle nuorisolle.

Vierailija
13/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä etsin viime syksynä uutta kanavaa jota kuunnella aamuisin kun ajan töihin. Aamulypsyäkin kuuntelin, vaan äkkiä ne vitsit vanhentui, eli n. kahdessa kuukaudessa. Vaan kyllä täytyy ihmetellä että kuinka onkin Jaajolle tapahtunut niin paljon asioita elämänsä aikana, on jo suunnilleen kaiken nähnyt ja tehnyt ;)

Vierailija
14/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin joskus vuosia sitten ja mua ärsytti se jatkuva kikatus. Tykkään suomipopin musiikista, mutta aamuisin pakko kuunnella muuta. Yyh.

Vierailija
15/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin totta että Perälän poissaolo nostaa ohjelman tasoa. Ilman Jaajoa koko ohjelmaa ei kuuntelisi kukaan. Miten ihmeessä Perälän päähän on noussut kusi vaikka mies on täysi nolla ja tasoa laskeva. Ehkä Jaajo haluaa pitää lähellään hyvännäköisiä nuoria miehiä. Kuka tietää ?

Vierailija
16/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuajoiltaan jo totesi, ettei tämäkään ohjelma ole mun juttu.

Jos joku ikäisistä vieläkin sanoo, että Aamulypsy on hyvä ohjelma, sitä on kiva kuunnella aamuisin autossa, pidän häntä vähä-älyisenä.

N45

Vierailija
17/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaamulypsy. Yök, kuulostaa pervolta tässä tilanteessa.

Vierailija
18/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulypsyn kuuntelu kertoo enemmän kuuntelijasta kuin uskoisi. On täysin totta että alhainen älykkyys on yhteinen nimittäjä kyseisen ohjeman kuuntelijoilla.

Vierailija
19/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ihmetyttää miten juontajilla muka aina sattuu ja tapahtuu kaikenlaista vaikka Kukonlaulun aikaan herätys ja aikaisin nukkumaan ja arki hoitaa sitten välissä?

Vierailija
20/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on ihan oikeassa. Ei voi kuin ihmetellä, kuka jaksaa kuunnella keski-ikäisiä tyhjän naurajia, jotka ovat jääneet teinien tasolle. Käsittääkseni kuulijoita on pilvin pimein. Mutta tietenkin jokainen kuuntelee sitä mitä haluaa. Itse kuuntelen

Radio Suomea, jossa jutut sentään melko asiallisia.

Kuuntelen SuomiPoppia, sillä sieltä tulee musiikkia, josta pidän. Tosin ikinä en avaa aamuisin, sillä en kestä tuota aamulypsyä. Muutenkin kuuntelisin mielummin musiikkia, enkä sitä höpötystä. Toinen on ne Vuorisen vuorisaarnat tmv, niin tylsiä, että en jaksa keskittyä kuuntelemaan vaan aina tipun kärryiltä.