Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tällaisesta suhteesta tulla mitään?

Vierailija
02.02.2018 |

Tapailtiin useamman kuukauden, kunnes kysyin onko tämä nyt sitten seurustelua, niin mies ahdistui ja ei kuulemma halunnut mitään vakavaa... Mulle jäi aika surkea fiilis ja oikeasti pidän hänestä ihan älyttömästi. Hän lähestyi minua noin kuukauden päästä uudestaan ja sanoi miettineensä asioita ja haluaisi jatkaa vielä mihin jäätiin ja olisi nyt kuulemma valmis ihan oikeasti seurustelemaankin. Mitä mieltä? Itsellä ehkä hankala luottaa häneen enää, koska hän taas ahdistuu ja häipyy jne.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehelle tilaisuus, jonkinlainen sisäinen muutos hänessä on tainnut tapahtua, kun itse on asiaa alkanut katua ja ottanut asian puheeksi.

Vierailija
2/8 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna miehelle tilaisuus, jonkinlainen sisäinen muutos hänessä on tainnut tapahtua, kun itse on asiaa alkanut katua ja ottanut asian puheeksi.

Kyllä hän kovin tosissaan tuntuu olevan. Ja hän vannoi, ettei hänellä ole mitään muita naisia ollut tässä, hän ainoastaan ahdistui jotenkin ajatuksesta, että pitäisi alkaa jotain yhteistä tulevaisuutta miettimään. En mielestäni painostanut enkä nyt tosiaan tarkoittanut mitään yhteenmuuttamista, lapsia tai naimisiin menoa... Ikää meillä hieman alle 30v., joten itse en ainakaan enää mitään pelleilyä jaksaisi. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies on? Aikamiespoika, jolla ei mitään vakavia suhteita aiemmin? Moneen kertaan eronnut? Täysin kokematon neitsyt? Riippuu entisistä kokemuksista ja pettymyksistä, miten ja miksi "pakenee". Jotkut vaan on tuollaisia, ehkä varovaisia, eivätkä enää halua pettyä. Ja tosiaan, anna mahdollisuus, kun mietti rauhassa asiaa ja haluaisi yrittää. Voi olla vaikka miten ihana ja uskollinen kultahippu koko mies, kun ei heti syöksy kohti tuntematonta, vaan etenee varovasti...

Vierailija
4/8 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tapailu muuttuu seurusteluksi? Miehen mielestä meidän tapailu muuttui seurusteluksi jo kolmansia treffeillä, kun päätettiin, että ei tapailla muita ja omasta mielestäni vasta kun muutettiin yhteen.

Vierailija
5/8 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin tapailu muuttuu seurusteluksi? Miehen mielestä meidän tapailu muuttui seurusteluksi jo kolmansia treffeillä, kun päätettiin, että ei tapailla muita ja omasta mielestäni vasta kun muutettiin yhteen.

Niin kai jokainen sen sitten sopii miten sopii tai sopiiko ollenkaan :) minusta tapailu muuttuu seurusteluksi, kun aletaan oikein kunnolla lähentyä ja tuntemaan toista. Suunnitellaan yhteisiä menoja eikä tapailla muita. Mies taas oli silloin aikoinaan eri mieltä ja pelästyi. Nyt hän sitten pohdinnan jälkeen on valmis. Ap

Vierailija
6/8 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä ole tapahtunu mitää kauheaa. Miksei voisi toimia? M36

Vierailija
7/8 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen mies on? Aikamiespoika, jolla ei mitään vakavia suhteita aiemmin? Moneen kertaan eronnut? Täysin kokematon neitsyt? Riippuu entisistä kokemuksista ja pettymyksistä, miten ja miksi "pakenee". Jotkut vaan on tuollaisia, ehkä varovaisia, eivätkä enää halua pettyä. Ja tosiaan, anna mahdollisuus, kun mietti rauhassa asiaa ja haluaisi yrittää. Voi olla vaikka miten ihana ja uskollinen kultahippu koko mies, kun ei heti syöksy kohti tuntematonta, vaan etenee varovasti...

Mies on ihan normaali seurusteluasioissa. Pari pidempää suhdetta, yhden kanssa asunut saman katon alla jne. Jotain lyhyitäkin suhteita/säätöjä varmasti on. Toivottavasti hän on oikeasti niin ihana, mitä antaa ymmärtää tällä toisella kierroksella... Ap

Vierailija
8/8 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä ole tapahtunu mitää kauheaa. Miksei voisi toimia? M36

Ei ole, paitsi minun sydän särkyi kerran, kun hän päätti lähteä livohkaan. Pelkään, että tekee saman vielä joskus mahdollisesti... Toivottavasti pelko on aiheetonta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi